آخر هفته فوتبال کمی از همه چیز به ما داد

Category: خبرهای جهان

این گزیده ای از The Buzzer است که خبرنامه ایمیل روزانه CBC Sports است. با عضویت در اینجا ، در مورد آنچه در ورزش اتفاق می افتد سرعت داشته باشید.

آنچه در حال حاضر باید از دنیای ورزش بدانید اینجاست:

حداقل یک آخر هفته جالب فوتبال بود

در اینجا برخی از مواردی که در بازی های حرفه ای و دانشگاهی رخ داده است:

NFL باعث شد تا Broncos بدون خط دفاع بازی کند. بعد از اینکه جف دریسکل سوم شخص سوم از نظر ویروس کرونا مثبت آزمایش کرد و سه نفر دیگر تماس نزدیک داشتند ، هر چهار نفر حاضر در لیست دنور از بازی دیروز مقابل نیواورلئان کنار گذاشته شدند. NFL به تیم ها هشدار داده بود که در صورت شکستن پروتکل های بهداشتی ، آنها را وثیقه نمی کند و گزارش می شود که QBs Broncos در جلسات خود ماسک نمی زدند. بنابراین لیگ از به تعویق انداختن بازی امتناع ورزید ، و دنور را مجبور کرد که کندال هینتون ، گیرنده وسیع تمرین را که از سال اول تحصیل در دانشگاه ، به عنوان بازیکن خط حمله بازی نکرد ، ارتقا دهد تا از عهده گذراندن وظایف برآید. Broncos با انجام ضربه محکم و ناگهانی مستقیم پشت خود ، نقش او را به حداقل رساند و هینتون روز 1-از-9 را برای 13 یارد به پایان رساند و در یک باخت 31-3 شکست خورد. کریم جکسون ، ایمنی دنور پس از آن گفت که به نظر می رسید NFL “از ما نمونه می سازد”.

صحبت از ساختن یک مثال ، بازی Ravens-Steelers دوباره به تعویق افتاده است. طی دو هفته گذشته نزدیک به دوازده بازیکن بالتیمور در فهرست ذخیره / COVID-19 قرار گرفتند و این باعث شد بازی از پنجشنبه به یکشنبه به سه شنبه به چهارشنبه شب منتقل شود. طبق گفته ها ، Ravens مانند Broncos به دلیل قانون شکنی مجرم شناخته شد ، بنابراین NFL مصمم است که بازی را با وجود چندین بازیکن اصلی – از جمله بالتیمور QB و MVP سلطنتی NFL لامار جکسون – ادامه دهد. درباره آخرین تغییر تاریخ مسابقات AFC North بیشتر بخوانید.

سارا فولر تاریخ فوتبال کالج را ثبت کرد. او زمانی که نیمه دوم را برای وندربیلت در باخت 41-0 مقابل میسوری در روز شنبه آغاز کرد ، اولین زنی بود که در یکی از کنفرانس های Power Five بازی می کرد. واندربیلت پس از آنکه ویروس کرونا باعث شد چند گزینه برای پا زدن وجود نداشته باشد ، به فولر که در تیم فوتبال زنان این مدرسه بازی می کند متوسل شد. وی گفت که در عمل یک گل 38 متری انجام داد ، اما فرصتی برای امتحان کردن یک شنبه پیدا نکرد زیرا کمودورهای بیش از حد برابر به ندرت حتی از وسط زمین عبور می کردند. مشخص نیست که آیا فولر دیروز سرمربی تیمش از کار اخراج شد یا نه. درباره روز مانع شکنی فولر بیشتر بخوانید و شروع مسابقه او را اینجا ببینید.

کالی براونسون تاریخ NFL را ثبت کرد. رئیس ستاد کلیولند براونز (که به درستی نامیده می شود) اولین زنی بود که در طول یک بازی فصل منظم مربی گروه موقعیت شد وقتی که او بر پیروزی های براون ها برای پیروزی 27-25 روز یکشنبه مقابل جکسونویل نظارت کرد. مربی همیشگی کلیولند پس از زایمان همسرش از تیم دور بود. اطلاعات بیشتر در مورد براونسون و نقش او با براون ها را اینجا بخوانید.

گیرنده کانادایی John Metchie III به تیم عالی رتبه دانشگاه کمک کرد تا عالی بماند. Metchie در حریف شماره 42 آلاباما در رده 22 رقیب Auburn ، شش گرفتن برای 55 یارد و دو touchdown انجام داد. این پیروزی پیش از بازی شنبه گذشته در LSU ، Crimson Tide را به 8-0 ارتقا داد. ببرها قهرمان مدافعان ملی هستند ، اما آنها پس از از دست دادن چندین ستاره به NFL در این فصل فقط 3-4 سال هستند. سپس آلاباما فصل معمولی را با یک مسابقه آسان در برابر آرکانزاس به پایان می برد ، بنابراین Metchie و Tide باید از شماره روز 1 خود در پلی آف کالج فوتبال چهار تیمی از روز سال نو نگه دارند.

تایریک هیل و پاتریک ماهومس روزانه خودشان را سپری می کردند. ماهومس در نیمه اول فقط 359 یارد پرتاب کرد و با پیروزی 27-24 کانزاس سیتی مقابل خلیج تامپا با 462 کار را تمام کرد. پسر مورد علاقه او هیل بود ، که 203 یارد دریافت و دو تاچ داون جمع کرد در سه ماهه اول و با 13 گیر برای 269 یارد ، سه TD و یک برگرداندن به پایان رسید:

به سرعت…

اول فوتبال دیگر: استفانی فراپارت در شرف تبدیل شدن به اولین زنی است که قضاوت مسابقه مردان لیگ قهرمانان یوفا را بر عهده دارد. این زن 36 ساله فرانسوی مسئولیت بازی روز چهارشنبه مرحله ی گروهی یوونتوس و دینامو کیف را بر عهده گرفت. سال گذشته ، فراپارت هنگامی که در یک بازی سوپرجام بین لیورپول و چلسی کار می کرد ، اولین زنی بود که در یک رقابت مهم یوفا حاضر به درخواست شد. او همچنین اولین داور زن در لیگ برتر فرانسه بود و قضاوت فینال جام جهانی زنان 2019 بین ایالات متحده و هلند را بر عهده داشت.

سانفرانسیسکو 49ers (به طور موقت) در حال انتقال به آریزونا هستند. آنها پس از شهرستاني كه اين تيم در ورزش هاي تماسي ممنوع مستقر شده است ، به عنوان بخشي از اقدامات خود براي كنترل ويروس كرونا ، به مکان جديدي براي انجام بازي هاي خانگي خود نياز داشتند. 49ers که روز گذشته رامس را در لس آنجلس شکست دادند ، توافق کردند که تا دو هفته آینده از ورزشگاه Arizona Cardinals استفاده کنند. آنها دوشنبه آینده و واشنگتن یکشنبه پس از آن در آنجا میزبان بوفالو خواهند بود.

رومن گروژین خوش شانس است که زنده است. اتومبیل راننده فرمول یک فرانسوی پس از سر خوردن از پیست با سرعت بیش از 200 کیلومتر در ساعت در اولین دور مسابقه گرندپری دیروز بحرین ، به یک مانع برخورد کرد ، دو تکه شد و به گلوله آتش منفجر شد. گروسژان موفق به صعود شد و به طریقی فقط از سوختگی جزئی پشت دستش از این سانحه فرار کرد. اندکی پس از شروع مجدد مسابقه یک ساعت و نیم بعد ، اتومبیل راننده کانادایی لنس استرول واژگون شد. معکوس وارونه آویزان شد و بدون آسیب دیدگی بیرون زد. درباره مسابقه بی نظم بیشتر بخوانید و هر دو تصادف را در اینجا تماشا کنید.

رومن گروسژان فرانسوی در مسابقات F1 بحرین به شدت با مانع تقسیم ماشین به دو نیم برخورد کرد. گروسژان با جراحات جزئی از تصادف دور شد. 2:59

و در صورت از دست دادن آن …

بازگشت مایک تایسون به رینگ به اندازه کافی خوب پیش رفت. اما یک یوتیوب این نمایش را به سرقت برد. برای اولین بار پس از 15 سال جنگیدن ، تایسون 54 ساله شنبه شب در نمایشگاه هشت دور خود در یک مسابقه غیررسمی با روی بزرگ دیگر بوکس با روی جونز جونیور 51 ساله مبارزه کرد. اگرچه تقریباً همه موافقت کردند که باید تایسون به عنوان برنده شناخته می شد ، اما به نظر می رسید بیشتر مشتریان پرداخت در هر بازدید نسبت به رویداد اصلی نسبتاً راضی هستند. اما بیشترین سر و صدا مربوط به زیر کارت بود ، جایی که جیک پل ستاره یوتیوب مانند آیرون مایک جوان ساخته و گارد سابق NBA (و قهرمان مسابقه Slam Dunk) نیت رابینسون را سرد کرد. در حالی که رابینسون اولین بازی حرفه ای خود را انجام می داد ، پل در رینگ تجربه ای در رینگ داشت (او در ابتدای امسال TKO همکار YouTuber AnEsonGib بود). نشان داد او سه بار سرنگون شد و با آخرین مورد به یک میم اینترنتی تبدیل شد.

شما سرعت دارید هر روز هفته با مشترک شدن در زیر ، Buzzer را در صندوق ورودی خود قرار دهید.