انفجار مقدسین QB-less Broncos | CBC Sports

Category: خبرهای جهان

تیزوم هیل و لاتاویوس موری هرکدام دو مسابقه زدند و بازدید از نیواورلئان از غیبت همه خط حمله های دنور در پیروزی 31-3 یکشنبه استفاده کرد.

هیل دومین شروع متوالی خود را در غیاب درو بریز مصدوم بدست آورد زیرا مقدسین پیشرو در NFC با هشتمین پیروزی متوالی خود به 9-2 رسیدند.

برونکوس (4-7) بدون حضور چهار بازیکن خط حمله در لیست خود بازی کرد زیرا بازیکن اصلی ، درو لاک ، برت رایپین ، بازیکن پشتیبان و بازیکن تیم تمرین بلیک بورتلز ، بعنوان خطرات ارتباط نزدیک معرفی شدند ، بعد از اینکه جف دریسکل خط حمله سوم ، تست COVID-19 مثبت را اعلام کرد پنج شنبه.

انتظار می رفت که کندال هینتون ، گیرنده وسیع تمرین ، که به عنوان بازیکن تازه وارد در Wake Forest بازی می کرد ، شروع کند ، اما فیلیپ لیندسی با دو ضربه عقب ، سه ضربه اولیه را در ترکیب اسلحه به کار گرفت و توپ را دوید و با یک حیاط 14 قدم اول را بدست آورد. اجرا در نمایش دوم.

لیندسی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو ، بازی را برای همیشه در کوارتر سوم ترک کرد.

رویس فریمن با دویدن عقب ، یک ضربه اسلحه را به دست گرفت قبل از اینکه هینتون برای اولین بازی پاسکاری وارد عمل شود و توپ را تحت فشار دور کند.

هینتون ، که 1 امتیاز از 9 را برای 13 متری به پایان رساند ، اولین تلاش خود را در هشتمین تلاش خود به دست آورد ، که به نوح فانت رسید تا در اولین مالکیت برانکوس در سه ماهه سوم ، 13 یارد سود کسب کند. پاس بعدی او توسط سی جی گاردنر-جانسون رهگیری شد.

ضربه محکم و ناگهانی لیندسی در تفنگ ساچمه ای باعث ایجاد حقه بازی Broncos شد که عملکرد دو حیاط هیل و برتری 14-0 را ایجاد کرد.

Janoris Jenkins دروازه 40 متری هینتون و ویل لوتز را قطع كرد و هرچه زمان به پایان رسید باعث برتری 0-0 نیمهی تیم مقدسین شد.

دنور در بین هفت تلاش پاس نیمه اول خود هیچ تکملی نداشت و 37 کل حیاط آن کمترین تعداد برای هر تیم NFL در نیمه اول این فصل بود.

صورتحساب در اواخر راهپیمایی شارژرها را متوقف می کند

صورتحساب های بوفالو با برخورداری از شارژرهای لس آنجلس در یک پیروزی 27-17 یکشنبه در Orchard Park، NY

جاش آلن ، مهاجم صورتحساب ها ، 157 یارد و یک لمس توپ را به بیرون انداخت و برای کسب امتیاز دیگر تلاش کرد ، زیرا در پی کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول از سال 1995 ، بیل ها به 8-3 رسید.

Devin Singletary به سرعت 82 یارد برای Bills عجله کرد و Stefon Diggs هفت پاس برای 39 یارد را به دست آورد.

جاستین هربرت مهاجم تازه کار شارژر با 316 یارد و یک ضربه سر 31 از 52 عبور کرد ، اما لس آنجلس (3-7) برای چهارمین بار در پنج بازی گذشته خود شکست خورد.

تماشا کنید | آیا Chase Claypool بهترین کانادایی در NFL بوده است:

جو استارکی از پیتسبورگ پست گازت به ژاکلین دورى می پیوندد و در مورد شروع باورنکردنی کلیپول در این فصل با فولاد بحث می کند. 4:34

شارژرهایی که آستین اکر را پشت سر می گذارند ، که برای اولین بار از هفته 4 به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ بازی کرد ، در 85 یارد دارای 11 بارگیری و برای 44 حیاط تیم برتر بود.

بیل ها در چهار بازی با 63 یارد فاصله ابتدایی خود را گرفتند و این کمک جریمه تداخل پاس توسط شارژرها بود. آلن پاس 2 متری TD را برای داوسون ناکس برای برتری 7-0 انداخت. شارژرها با پاس 5 متری هربرت TD به کینان آلن پاسخ دادند ، اما مایکل بادگلی ، ضربه زننده ، امتیاز اضافی را از دست داد.

کوفا بیسلی صاحب کوارتر دوم شد ، و با استفاده از یک ترفند توپ را به ثمر رساند ، وقتی کول بیسلی ، بازیکن دریافت کننده توپ ، در پشت زمین یک پاس رو به عقب گرفت و 20 یارد به گابریل دیویس در منطقه پایان داد. بیل ها یک گل میدان 45 متری از تایلر باس به ثمر رساندند تا نیمه اول با نتیجه 17-6 پیش بیفتد.

نیمه دوم با یک رانندگی 12 بازی ، 57 حیاط ، Bills را باز کرد و در حالی که بوفالو 24-6 پیش افتاد ، در یک مسابقه 3 حیاط TD از آلن پایان یافت. این ششمین مسابقه عجیب و غریب تیم آلن بود.

در نیمه دوم ، 3 بار توپ را برگرداند ، از جمله آلن با 6:13 بازی ، توپ را برگرداند ، اما هربرت توپ را با مهار 5:17 باقی مانده و توپ را برگشت داد. شارژرها فقط سه امتیاز از سه گردش مالی نیمه دوم دوم بیل کسب کردند.

باس Bills را با نتیجه 27 بر 17 به سود زمین 43 یاردی با 3:26 باقی مانده پیش انداخت. بازی با شارژرها در خط 3 حیاط Bills به پایان رسید.

وایکینگ ها برای بی حس کردن پلنگ ها ، اواخر TD امتیاز می گیرند

کرک کوزینز در فاصله 46 ثانیه مانده به پایان پاس 10 متری چاد بیبی را به چاد بی بی انداخت و تیم مینه سوتا وایکینگ ها برای پیروزی 28 بر 27 مقابل کارولینا پانترز مهمان یکشنبه بعد از ظهر در مینیاپولیس از کامبک استفاده کرد.

نتیجه تا حدی نبود که جوی اسلی در یک سمت 54 متری و یک ثانیه دیگر از سمت چپ باز شود. نتیجه یک روز ثبت رکورد برای جرمی چین ایمنی تازه کار Panthers را کاهش داد.

در اوایل کوارتر سوم ، چین در یک بازه تاریخی هشت ثانیه ای دو امتیاز به دست آورد. هیچ وضعیت مستند دیگری در تاریخ NFL وجود ندارد که همان بازیکن دفاعی با ضربه محکم و ناگهانی ضربه محکم و ناگهانی به ثمر برساند.

پسرعموها 344 برای 45 برای 304 یارد و سه پرتاب تاچ داون بودند.

مدافع خط دفاعی Panthers ، تدی بریج واتر ، استارتر سابق وایکینگ ها ، با یک ضربه محکم و رهگیری ، برای 267 یارد 19 برای 36 رفت. بریج واتر پس از پشت سر گذاشتن پیروزی کارولینای یک هفته قبل مقابل دیترویت ، دوباره به کار برگشت.

Chinn پس از اخراج کوزینز در سومین ضربه نیمه دوم ، 17 یارد را برای یک ضربه محکم بازگرداند و اولین برتری بازی را به Panthers داد. این اولین عملکرد تدافعی کارولینای در این فصل بود.

سپس در بازی بعدی نزولی مینه سوتا ، Chinn دالوین کوک را دوید و در 28 یاردی مسابقه داد تا یک ضربه محکم دیگر و برتری 21-10 را کسب کند. کوک پس از ناخوشایند به بیرون از زمین کمک شد ، اما او بعداً به میدان بازگشت.

این اولین بار در تاریخ فرانچایز است که یک بازیکن دفاعی کارولینا در یک بازی دو تاچ داون به ثمر می رساند.

با انقضای زمان برای شکست دادن آریزونا ، نیو انگلیس به زمین بازی متصل می شود

با پایان زمان پیروزی 20-17 نیو انگلند پاتریوتس مقابل کاردینالز آریزونا در نیو فولک ، یک میدان 50 متری را پشت سر گذاشت ، در فاکسبورو ، ماس.

نیو انگلیس (5-6) با شکست زودهنگام 10-0 اختلاف روبرو شد و توانست دروازه فولک را بدست آورد پس از اینکه زان گونزالس ، بازیکن آریزونا تلاش 45 متری را از دست داد و 1:47 باقی مانده بود.

ضربه فولک پس از آن صورت گرفت که کم نیوتون 14 یارد تا نیو انگلند 46 فرار کرد و ایزایا سیمونز به دلیل رفتار غیر ورزشی حکمفرما شد ، و کلاه ایمنی نیوتن را به کلاه ایمنی زد در حالی که نیوتن از مرز خارج شد. این پنالتی توپ را روی آریزونا 39 قرار داد.

دو بازی بعد ، فولک برای یک ضربه پیروزمندانه خود صف آرایی کرد ، نوزدهمین تلاش موفقیت آمیز در این فصل.

هنری همچنان داغ می ماند که تیتان ها کلت ها را نگه می دارند

دریک هنری برای 178 یارد و سه مسابقه مسابقه دوید تا به تنسی تیتان مهمان کمک کند تا با داشتن پیروزی 45 بر 26 مقابل کلت های ایندیاناپولیس ، در اختیار داشتن مقام اول در AFC South باشد.

AJ براون 69 حیاط پذیرایی داشت و همچنین در اواخر بازی تیتان ها (8-3) یک ضربه ضربدارداردارد را به فاصله 42 یاردی برگرداند ، آنها با نتیجه 35-14 به نیمه برتری رسیدند.

Jacoby Brisset دو مسابقه کوتاه TD برای کلت ها (7-4) داشت ، که 12 نوامبر رقیب تیم تنسی را در نشویل شکست داده بود.

رایان تانهیل 13 امتیاز از 22 را برای 221 یارد و یک مرحله نهایی به پایان رساند. او همچنین برای کسب امتیاز دوید.

هانری 27 بار حمل کرد در حالی که تنسی با نتیجه 229-56 از ایندیاناپولیس پیش افتاد. کلت ها در حالی که فقط 89.2 یارد عجله در هر بازی تسلیم شده بودند وارد بازی شدند.

فیلیپ ریورز ، با شروع 235 امین بار متوالی ، 24 امتیاز از 42 را برای 295 یارد و پاس های TD به Trey Burton (11 یارد در سه ماهه اول) و TY Hilton (5 یارد در سه ماهه چهارم) به پایان رساند. رودخانه ها یک رهگیری انداختند.