بازیکنان برتر CFL می گویند فصل لغو شده لیگ فرصت پیشرفت را پیدا می کند

Category: خبرهای جهان

بیماری همه گیر COVID-19 برای CFL یک فصل هزینه داشته است ، اما آدام بیگیل و بو لوی میچل معتقدند که این یک فرصت باشکوه به لیگ نیز داده است.

CFL روز دوشنبه مبارزات انتخاباتی 2020 را لغو کرد ، زیرا تلاش برای وام 30 میلیون دلاری و بدون بهره از اوتاوا متوقف شد. این لیگ اعلام کرد برای اجرای یک فصل کوتاه به کمک مالی دولت فدرال نیاز دارد.

بیگیل و میچل ، روز سه شنبه ، در رسانه های جداگانه در دسترس ، نظرات بسیار مشابهی در مورد معنای لغو برای لیگ ارائه دادند. پس از اینکه میچل ، کالگاری استامپدرز را به عنوان قهرمانی CFL ’18 هدایت کرد ، بیگیل ، یک بازیکن خط میانی ، سال گذشته به بمب افکن های آبی وینی کمک کرد تا جام خاکستری را به دست آورند.

بیگیل در طی یک کنفرانس تلفنی که همچنین زاک کلاروس ، مهاجم بمب افکن نیز درگیر آن بود ، گفت: “این فرصت خوبی برای تقویت ما است.” “ما باید رابطه بهتری ایجاد کنیم [between] CFLPA و CFL تا آنجا که چقدر در برقراری ارتباط هستیم و یک رابطه واقعی ایجاد می کنیم که بتوانیم به جلو حرکت کنیم.

“رندی [CFL commissioner Randy Ambrosie] گفته است چندین بار مدل کسب و کار شکسته است ، بنابراین چگونه آن را اصلاح کنیم؟ اینها مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و ما وقت آن را داریم که انجام دهیم. “

میچل موافقت کرد.

میچل گفت: “من فقط می خواهم CFL و CFLPA را با مفهوم یکپارچه تری ببینم.” “من فکر می کنم در حال حاضر ما فقط می توانیم دور هم جمع شویم و واقعاً راهی برای بهتر شدن CFL پیدا کنیم ، نه فقط برای سال 2021 … اما 50 سال آینده ، برای بچه هایی که می خواهند دنبال ما بیایند.

“من فکر می کنم این یک فرصت خوب برای انجام آن است ، بنابراین هرچه به نظر می رسد من همه طرفدار آن هستم.”

تماشا کنید | Devin Heroux از CBC Sports در فصل CFL مختلط:

CFL پس از آنكه دولت فدرال درخواست 30 میلیون دلار كمك مالی به دلیل همه گیری را رد كرد ، برنامه های خود را برای یك فصل كوتاه سال 2020 كنار گذاشته بود. 1:55

CFL و CFLPA گاهی اوقات روابط سختی داشته اند ، خصوصاً در جریان مذاکرات عمومی. اما گفته شد که دو طرف نزدیک به داشتن CBA اصلاح شده هستند که برای یک فصل اجازه می دهد با بودجه فدرال بازی شود.

اما حتی این یک روند کاملاً روان نبود. در ماه ژوئن ، برایان رمزی ، مدیر اجرایی CFLPA در توییتر اظهار ناراحتی کرد که اتحادیه در مورد برنامه های 2020 خود از لیگ چیزی نشنیده است.

بیگیل گفت: “ما واقعاً پیشنهادی برای نشستن روی میز و گفتگو تا ماه ژوئن ارائه ندادیم و پس از آن واقعاً نتوانستیم به توافق نامه مذاكره جمعی تا ژوئیه نگاه كنیم.” “فکر می کنم کارهای زیادی می توانست انجام شود که قبلاً انجام شده بود.

“ما باید به عنوان یک لیگ و تکرار بازیکنان و اتحادیه بازیکنان بهتر کار کنیم تا این محصول بهتر شود.”

شوت از دست رفته برای دفاع از جام خاکستری

Collaros و Bighill برای اولین قهرمانی خود در جام خاکستری از سال 1990 نقش بزرگی در بمب افکن ها داشتند که تیم Hamilton Tiger-Cats 33-12 را سرنگون کردند. Collaros بی صبرانه منتظر دفاع از این قهرمانی امسال بود.

كولاروس گفت: “من نمی دانم كه آیا شما در سال 2019 و 2021 به قهرمانی می رسید یا خیر. “مرد ، واقعاً ناامیدکننده است که نتواند در زمین حاضر شوی و از این عنوان دفاع کنی.”

یک دوره کوتاه CFL در وینیپگ ، مرکز آزمایشی لیگ برگزار می شد. در ماه آوریل ، کولاروس و همسرش نیکول برای اولین بار پدر و مادر شدند و اگرچه فوتبال به معنای دور بودن از خانواده اش در یک حباب CFL بود ، کولاروس متعهد شد که برای یک رقابت انتخاباتی سال 2020 خواستگاری کند.

تماشا کنید | شکستن فصل CFL لغو شده:

Devin Heroux بین لیگ های دیگر که دوباره شروع می شوند و معیشت CFL بسته به فروش بلیط ، نتایج فصل از دست رفته را توضیح می دهد. 12:05

وی گفت: “قطعاً مکالمه ای با همسرم بوده است اما من فکر می کنم هر دو در یک صفحه قرار گرفتیم که قرار بود بازی کنم.” “ما باید پول در بیاوریم ، این نکته اساسی است.

“من حدس می زنم چیز خوبی است که ما مجبور نیستیم مکالمه داشته باشیم اما در عین حال شما برای آماده شدن برای فصل ، از نظر جسمی و روحی تلاش زیادی می کنید. ماهها سرگرم کننده نبود. “

بسیاری از بازیکنان CFL باید منابع درآمد متناوب پیدا کنند. میچل خود را خوش شانس می داند زیرا در دسامبر به عنوان بخشی از یک قرارداد بازسازی شده از کالگری جایزه امضا دریافت کرد.

میچل ، دو برابر برجسته ترین بازیکن CFL ، از زمان اضافی برای بهبود بیشتر از عمل خارج از فصل شانه استفاده خواهد کرد.

وی گفت: “یک سال از دست رفته است اما با جراحی شانه احساس می کنم … این اجازه می دهد تا من شانه خود را به 100 درصد برسانم و بدن احساس خوبی دارد.” “من احساس ناامیدی می کنم اما در عین حال خوشبخت می توانم بدن و شانه ام را کاملا آماده کنم.”

انتقال به حرفه پس از بازی

بیگیل ، 31 ساله ، که در سال 2011 نیز یک قهرمانی جام خاکستری با BC را به دست آورد ، همچنین مشغول کار خواهد بود و به عنوان مشاور مالی کار می کند.

“ایده ساختن مشاغلی بود که در نهایت من به آن منتقل شوم [upon retirement]”، بیگیل ، دو بار بهترین بازیکن دفاعی CFL ، گفت:” برای من خوب است که در موقعیتی قرار بگیرم که حداقل چیزی را داشته باشم که می سازم و روی آن کار می کنم. “

کلاروس 31 ساله ، که با همسر و دختر خردسال خود درست در خارج از تورنتو در آرورا ، انتها زندگی می کند ، قبل از تصمیم گیری در مورد آینده ، باید جزئیات بیشتری را برای شما شرح دهد.

وی گفت: “مشکلی که اکنون برای من در کانادا وجود دارد این است که اقامت دائم من هنوز برطرف نشده است.” “بنابراین در حال حاضر من فقط تحت قرارداد کار در CFL هستم.

“ما در تلاش هستیم که همه را در مربع دور کنیم و بفهمیم که برای حرکت به جلو چه باید بکنیم.”

Collaros امیدوار است هواداران با CFL پایبند باشند.

وی گفت: “من واقعاً عاشق این بازی ، بازی کانادایی ، این لیگ و هواداران شده ام.” “ما فقط از هواداران می خواهیم که پشت سر ما بمانند و بدانند که ما همه تلاش خود را می کنیم تا در سال 2021 بهتر و قویتر برگردیم.”