برندگان مشترک لو مارش هر دو بی نظیر هستند

Category: خبرهای جهان

این گزیده ای از The Buzzer است که خبرنامه ایمیل روزانه CBC Sports است. با عضویت در اینجا ، در مورد آنچه در ورزش اتفاق می افتد سرعت داشته باشید.

آنچه در حال حاضر باید از دنیای ورزش بدانید اینجاست:

آلفونسو دیویس و لوران دوورن-تاردیف موفق به کسب جایزه لو مارش شدند

هر مرد 18 رای از گروه پیشکسوتان رسانه های ورزشی (مستقر در تورنتو) که انتخاب ورزشکار سال کانادایی را بر عهده داشتند ، کسب کرد. این تنها سومین تساوی در طول هشت دهه تاریخ جایزه است. این اتفاق همچنین در سال 1978 (گراهام اسمیت شناگر و کن رد شناگر آلپاین) و 1983 (وین گرتزکی و ریک هانسن مسابقه دهنده ویلچر) اتفاق افتاد. بن بست تضاد بزرگی نسبت به سال گذشته بود ، زمانی که بیانکا آندریسکو یک انتخاب یکپارچه (و کاملاً واضح) بود.

دیویس ، یک جوان 20 ساله از ادمونتون ، یک سال خارق العاده با قدرت فوتبال آلمان بایرن مونیخ بود. او به عنوان تازه وارد برتر بوندس لیگا ، که یکی از بهترین لیگ های جهان است ، انتخاب شد و نقش مهمی در قهرمانی بایرن در لیگ آلمان و قهرمانی در لیگ قهرمانان یوفا داشت. با این بازیکن دوم ، او اولین بازیکن تیم ملی مردان کانادا شد که در معتبرترین رقابت باشگاهی فوتبال پیروز شد. در طول راه ، دیویس خود را به عنوان یکی از هیجان انگیزترین بازیکنان جوان در این ورزش معرفی کرد. تلاش حیرت انگیز او برای هدف گذاری در پیروزی بایرن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر بارسلونا ، یکی از برترین های فوتبال سال 2020 است.

Duvernay-Tardif ، 29 ساله از Mont-Saint-Hilaire ، Queens ، برنده Super Bowl به عنوان یک خط حمله اصلی کانزاس سیتی شد. او در محافظت از پاتریک ماهومس ، مهاجم MVP عملکرد خوبی انجام داد ، اما Duvernay-Tardif به دلیل کار در خارج از زمین ، سهمی از لو مارش را به دست آورد. دانش آموخته دانشکده پزشکی دانشگاه مک گیل داوطلبانه در یک خانه مراقبت طولانی مدت در کبک و در اوج اولین موج همه گیری قرار گرفت. وی سپس با قبول یک حقوق چند میلیون دلاری ، از مسابقات لیگ NFL 2020 انصراف داد و در حال حاضر آموزش پزشکی خود را ادامه می دهد.

هر دو انتخاب به نوعی بی سابقه است. دیویس اولین بازیکن فوتبال فوتبالیست است که برنده لو مارش و تنها نفر دوم از ورزش خود است ، پس از کریستین سینکلر در سال 2012. Duvernay-Tardif اولین بازیکن واقعی NFL است که برنده آن است. جو کرول ، که در سال 1946 برنده شد ، دو سال قبل یک فنجان قهوه با شیرهای دیترویت نوشید ، اما لو مارش را به دلیل کار در Argonauts تورنتو دریافت کرد. آخرین فوتبالیست برنده این جایزه CFL بود که جان کورنیش را در سال 2013 رد کرد.

پنج نامزد نهایی امسال نیز شامل جمال موری ، نگهبان NBA ، که در پلی آف برای دنور ناگتس به یک بازی جادویی رفت و دو عضو تیم فوتبال زنان کانادا بود. کادیشا بوکان برای چهارمین سال پیاپی عنوان قهرمانی لیگ لیون فرانسه را به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان زنان از آن خود کرد. و در ماه ژانویه ، سینکلر وقتی توانست 185 گل خود را در یک بازی مقدماتی المپیک به ثمر برساند ، بهترین گلزن تاریخ بین المللی فوتبال شد.

اگر بازی های المپیک توکیو به تعویق نیفتاده بود ، ممکن است چندین نامزد قدرتمند زن وجود داشته باشد. شناگر Kylie Masse برای کسب طلا در ماده 100 متر کرال پشت علاقه مند است و می تواند با مدال های متعدد توکیو را ترک کند. Laurence Vincent Lapointe کانویست برای طلا در دو مسابقه مورد علاقه است. و بوکانان و سینکلر شانس کسب مدال های دوم و سوم المپیک خود را دارند. بنابراین سال آینده می تواند سال هر یک از آن ورزشکاران باشد. اطلاعات بیشتر در مورد برندگان مشترک امسال را اینجا بخوانید.

به سرعت…

هیچ حشره کش در حباب حلزون تحمل نخواهد شد. کرلینگ کانادا دو سند تقریبا 40 صفحه ای تهیه کرد که در آن به تشریح پروتکل های اسکاتی ، بریر ، قهرمانی مردان جهان ، مسابقات قهرمانی کشور در مسابقات دو ضرب و دو مسابقات گرند اسلم پرداخته است که امیدوار است در سال 2021 در یک محیط کنترل شده در کلگری برگزار شود. صفحات را به دست آورده و مجازات های سنگینی را برای هرکسی که قانون را نقض کند ترسیم می کند. چشمگیرترین: هر بیگودی یا مربی در Brier یا Scotties که حباب را بدون اجازه ترک کند ، یا شخص غیر مجاز را به آنجا دعوت کند ، از مسابقات اخراج می شود و تا ژوئیه 2022 از مسابقات متوقف می شود. این باعث می شود آنها صلاحیت رقابت برای یک حضور در بازی های المپیک زمستانی 22 درباره پروتکل های این داستان توسط Devin بیشتر بخوانید.

در حال نزدیک شدن به یک فصل NHL هستیم. الیوت فریدمن از Sportsnet شب گذشته گزارش داد که لیگ و اتحادیه بازیکنان توافق کرده اند که به نکات اقتصادی معامله ای که در تابستان انجام دادند ، پایبند باشند. بنابراین به نظر می رسد مالکان از گرفتن بازیکنان برای به تعویق انداختن حقوق بیشتر خود برای این فصل منصرف شده اند تا خسارات ناشی از همه گیری را جبران کند. طبق گفته فریدمن ، گفتگوها در حال حاضر به چگونگی عملکرد فصل تغییر کرده است – برنامه ، قالب پلی آف ، تجدید آرایش در بخش ها ، اردوهای آموزشی ، آزمایش ویروس کرونا ، و غیره. نتیجه محتمل ، طبق گزارش های متعدد ، 56 -بازی فصل منظم با شروع 13 ژانویه.

تیم ملی هاکی نوجوانان کانادا دوباره در حال تمرین است. تیم پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا در 24 نوامبر ، قرنطینه 14 روزه مورد نیاز دولت آلبرتا را تکمیل کرد و امروز اجازه بازگشت به یخ را در اردوی خود در گوزن قرمز داد. مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان قرار است روز کریسمس در ادمونتون افتتاح شود و انتظار می رود کانادا لیست خود را تا روز جمعه نهایی کند. باب مک کنیز از TSN گزارش داد که دو بازیکنی که مثبت آزمایش کردند به همراه سه بازیکن دیگر از اردوگاه جدا شدند. تیم های آلمانی و سوئدی همچنین با شیوع هایی روبرو هستند که باعث می شود بازیکنانی را که مثبت بودند آزاد کنند. اطلاعات بیشتر در مورد بازگشت تیم کانادایی به یخ را اینجا بخوانید.

موضوع یکی از بهترین جلدهای مجله ورزشی درگذشت. دیک آلن در سال 1972 موفق به کسب 351 مسابقه خانگی شد و جایزه MVP لیگ آمریکا را با شیکاگو وایت ساکس بدست آورد ، زمانی که هدایت AL در هومرها (37) ، RBIs (113) و پیاده روی (99) را بر عهده داشت. او همچنین در سال 1964 تازه کار سال لیگ ملی بود ، هنگامی که 29 کشته را زد و سه نفره را با 13 نفر هدایت کرد. اما آلن ، که دیروز در 78 سالگی درگذشت ، برای دیگران بیشتر شناخته شده است به عنوان مردی که همزمان شعبده بازی می کند و سیگار می کشد جلد نسخه Sports Illustrated 12 ژوئن 1972:

همچنین…

چهلمین سالگرد درگذشت جان لنون است. بیایید از او با بهترین عکس مربوط به ورزش بیتلز که تاکنون گرفته شده تجلیل کنیم:

و در نهایت…

جایزه بیشترین تبلیغات کانادایی سال به… من ، برای این گوهر در خبرنامه دیروز:

فلوید می ودر قصد دارد با پسر دیگری بجنگد که واقعاً نباید با او مبارزه می کرد. سه سال و نیم پس از شکست Conor McDavid ، ستاره UFC …

آخ. این باید کونور بود مک گرگور، البته. از این بابت متاسفم و با تشکر از کسانی که برای نشان دادن خطا در این نامه نوشتند. بهترین بارب از خواننده ای بود که به شوخی گفت: “شاید فلوید می ودر در جنگ بعدی افسانه WWE استون کلد استیو آستین متیوز مبارزه کند.” آفرین آقا

شما سرعت دارید هر روز هفته با مشترک شدن در زیر ، Buzzer را در صندوق ورودی خود قرار دهید.