تیم های CFL از برنامه های رویدادهای مجازی در طول 2020 Grey Cup Unite رونمایی می کنند

Category: خبرهای جهان

نه تیم CFL روز پنجشنبه از مسابقات محلی خود برای برنامه Grey Cup Unite لیگ رونمایی کردند.

CFL از روز دوشنبه با برگزاری بسیاری از مسابقات که معمولاً در طول هفته قهرمانی سالانه آن برگزار می شود ، بازی Grey Cup Unite را برگزار می کند. در ماه اوت ، لیگ فصل 2020 خود را به دلیل همه گیری COVID-19 لغو کرد.

بازی Grey Cup در ابتدا قرار بود 22 نوامبر در رجینا برگزار شود اما جایزه برجسته امسال برای اولین بار از سال 1919 اهدا نمی شود.

همیلتون قرار است جام خاکستری 2021 را برگزار کند و رجینا مسابقه 2022 را برگزار کند.

با اعلامیه های روز پنجشنبه ، تیم های CFL طی چهار روز هفته آینده مجموعاً نزدیک به 40 رویداد برگزار می کنند ، از جمله مهمانی های درب عقب مجازی و عملکردهای سنتی جام خاکستری به عنوان روح ادمونتون و تاچ داون مانیتوبا.

رندی آمبروزی ، کمیسر CFL در بیانیه ای گفت: “روح جام خاکستری با وجود چالش های سال 2020 زنده و زنده است.” “من می خواهم از باشگاههایمان بخاطر تکیه کردن و شرکایمان به خاطر عقب ماندن از این ایده هیجان انگیز بگویم.

“بیشتر از همه ، من می خواهم از هوادارانمان تشکر کنم. پاسخ آنها به Gray Cup Unite بسیار مثبت بوده است. به همین دلیل است که هر روز بیشتر می شود.”

یک لیست کامل از رویدادهای آنلاین را می توان در GreyCupUnite.ca یافت

آمبروزی قرار است روز دوشنبه کار خود را با یک سالن مجازی در شهر آغاز کند. انتظار می رود او به روز رسانی در مورد برنامه های آینده لیگ را به هواداران ارائه دهد.