جاش آلن در برد بیلز مقابل سیه هاکس خوش درخشید

Category: خبرهای جهان

جاش آلن شیار اوایل فصل خود را با انداختن سه پاس تاچ داون و به ثمر رساندن یک عجله بدست آورد و لوایح بوفالو روز یکشنبه سیاتل سیهاوکس را با نتیجه 44 بر 34 شکست داد.

دفاع بوفالو نقش مهمی در جغجغه زدن راسل ویلسون بازیکن سیاتل داشت که 5 بار اخراج شد ، دو بار رهگیری کرد و دو اشتباه را از دست داد.

بوفالو (7-2) با 9 بازی از سال 1993 بهترین رکورد خود را به دست آورد ، فصلی که چهارمین حضور متوالی و آخر ، سوپر بول بیل توسط جیم کلی به پایان رسید.

آلن 31 از 38 را به پایان رساند و بهترین شغل را در اوایل این فصل با 415 یارد مساوی برابر کرد و اولین بازیکن صورتحساب شد که 300 بار در یک فصل موفق شد 300 بار در یک فصل از زمانی که درو بلدسو این کار را 7 بار انجام داد. جرم صورتحساب ها پس از آلن زنده شد برای تقسیم چهار بازی قبلی فقط 846 یارد با عبور و پنج تاچ داون – از جمله یک عجله – ترکیب شده است.

44 امتیاز مجاز بیشترین مربیگری در 11 فصل حضور پیت کارول در سیاتل و بیشترین امتیاز برای امتیاز از زمان باخت 48-10 در گرین بی در 27 دسامبر 2009 بوده است.

ویلسون 28 امتیاز از 41 را برای 390 متری با دو مرحله نهایی به پایان رساند.

اگرچه بوفالو هرگز عقب نبود ، اما بازی در دقایق ابتدایی کوارتر چهارم تصمیم گرفته شد ، وقتی که بیل ها با اختلاف 2:49 امتیازهای عالی را به ثمر رساندند تا برتری 41-20 را باز کنند. زک ماس در یک یارد حیاط یک گل زد ، یک بازی پس از آنکه آلن با ضربه جان جان براون در یک حیاط 33 یاردی ، یک گل سوم و 16 را به گل تبدیل کرد.

ویلسون که در مالکیت بعدی سیاتل قرار داشت در رده سوم و 25 قرار گرفت ، دومین رهگیری خود را انجام داد. Tre’Davious White جیکوب هالیستر را برای پوشاندن جلوی پاس در نظر گرفته شده برای DK Metcalf قطع کرد. وایت آن را به سیاتل 3 برگرداند و آلن در بازی بعدی با یک جارو گل زد.

ویلسون با پاس 55 متری تاچ داود به دیوید مور ، نفسی برای Seahawks فراهم کرد. اما در مالکیت بعدی سیاتل ، خط دفاعی AJ Klein در اطراف سمت چپ خط دست نخورده و ویلسون را کور کرد تا مجبور به نادیده گرفتن شود ، که در 19 سیاتل با 6:30 باقی مانده بازیابی کرد.

آلن که با شروع بازی 60 متری آندره رابرتز راه اندازی شد ، به سه نمایش نیاز داشت تا ایزایا مک کنزی را برای یک ضربه محرمانه 25 حیاطی بزند.

در مالکیت بعدی ، صورتحساب ها فقط یک بار با یک رانندگی 10 بازیه و 75 حیاطی ، آلن با برخورد به تایلر کروفت در انتهای منطقه انتهایی ، با یک سانتر روبرو شدند.

سومین رانندگی تاچ تاون بوفالو این آلن را نشان می داد که 5 در 5 متری 75 متری را طی می کند ، از جمله پاس 4 متری TD به یک گابریل دیویس کاملا باز در وسط.

24 اتمام آلن و 282 یارد عبور از نیمه اول به تنهایی بیشترین تعداد بازیکن توسط Bills حداقل از سال 1991 بوده است.

رئیسان با پیروزی در برابر پلنگ ها فرار می کنند

پاتریک ماهومس برای 372 یارد و چهار زمین مسابقه پرتاب کرد ، تراویس کلس و تیریک هیل بیش از 100 یارد را دریافت کردند ، و روسای کانزاس سیتی روز یکشنبه موفق شدند کارولینا را با نتیجه 33-31 شکست دهند ، زمانی که جوی اسلای ، ضربه زننده پنجه های پوستی ، یک 67 گلدنی را از دست داد. درست در بازی آخر کاملاً تلاش کنید.

هنگامی که کریستین مک کافری ، تازه از ناحیه آسیب دیدگی مچ پا ، با ضربه 1:26 از حیاط خارج از خانه ، گلزنی کرد ، رئیسی ها (8-1) چسبیده بودند. ضربه ایستگاهی پلنگ توسط کانزاس سیتی بازیابی شد ، اما آنها از سه تایم اوت استفاده کردند تا توپ را پس بگیرند و ارسال 23 یاردی تدی بریج واتر به کورتیس ساموئل در حالی که 9 ثانیه باقیمانده بود ، آنها را امیدوار کرد.

کارولینا (3-6) سعی کرد با پاس به مک کافری کمی نزدیک شود ، اما این ناقص باعث به وجود آمدن اسلی شد که پای زیادی داشت و باد پشت سرش بود. ضربه او درست در خارج از ایستاده ها افتاد ، اما به رئیسان اجازه فرار داد.

مک کافری با 18 بار حمل 69 یارد و یک ضربه سر به پایان رسید در حالی که 10 پاس برای 82 یارد و یک امتیاز دیگر گرفت. Bridgewater برای 310 یارد و دو TD پرتاب کرد که ساموئل برای 105 یارد و نه امتیاز دیگر 9 توپ گرفت.

Kelce 10 بار برای 159 یارد و هیل نه امتیاز برای 113 و یک جفت امتیاز داشت ، که به رئیسان خوشحال پاس کمک می کند از یک سوراخ اولیه 14-3 بیرون بیایند و با یک سری نقاط عطف جدید و یک جهش بزرگ به سمت خداحافظی کنند. تکانه.

این برد 230 امین پیروزی برای اندی رید بود و با کرلی لمبو ، مربی تالار مشاهیر ، پنجمین تساوی در تاریخ NFL را شکست. این بیست و سومین بازی پیاپی بود که سران حداقل 23 امتیاز کسب کردند و رکورد NFL خود را شکستند و ماهومس در کمتر از بازی ها موفق به کسب هال از Famer Dan Marino شد تا 100 پاس تاچ داون شغلی. ماهومس در 40 بازی این کار را انجام داد ، مارینو به 44 مورد نیاز داشت.

با شروع در کنار مایک جونز ، اسب کار پلنگ ها در طول شش بازی غیبت ، مک کافری چهار بار حمل کرد و دو پاس را در کمک به کارولینا گرفت تا یک درایو 75 حیاط را به ثمر برساند. 9 بازی طول کشید و تقریباً نه دقیقه طول کشید تا مک کافری به منطقه انتهایی برسد و حمله قدرتمند کانزاس سیتی را در حاشیه بازی حفظ کند.

پلنگ ها نیز عمیق کتاب بازی را فرو کردند. یک بازی قلاب و نردبان انجام شد که اواخر نیمه اول یک هدف درست را رقم زد ، و یک بازی جعلی هم باعث شد کارولینا یک گل اول را به زمین بیاندازد و در نهایت منجر به گلزنی و برتری 14-3 شود.

تیم Panthers هنوز هم با نتیجه 17-13 پیش افتاد که تیم ها گلهای میدان را از دست دادند تا نیمه دوم را شروع کنند ، اما سرانجام سرانجام ضربه تهاجمی خود را به دست آوردند. Mahomes برای راه اندازی کلید ادواردز-هلایر TD اواخر سه ماهه سوم ، Kelce را هدف قرار داد ، سپس هیل گیج کننده کارولینا را گیج کرد تا برای یک چهارم 28 حیاط برای شروع چهارم باز شود.

Bridgewater برای کارولینا با دویدن برای 15 یارد در چهارم و چهاردهم پاسخ داد ، درگیری که با شیرجه رفتن با چرخ دستی او به پایان رسید و سپس یک چهارم قرعه کشی 4 یارد را برای یک ضربه محکم و ناگهانی انجام داد تا در فاصله 26-24 با 10 قرار بگیرد: 22 برای رفتن

به جای ضربه عمیق ، پلنگ ها یک ضربه ضربتی را امتحان کردند و خیلی زود آن را بازیابی کردند. این امر به رئیسان یک میدان کوتاه و چند تغییر در مرحله سوم برای راه اندازی یک پاس TD دیگر به هیل داد که منجر به افزایش مجدد امتیاز شود.

Ravens Top Colts

لامار جکسون در نیمه دوم یکشنبه سرعت خود را بالا برد و سپس برگشت و شروع به شکستن رکورد کرد.

پس از افتادن یک گام گاس ادواردز به بالتیمور ، در اواسط سه ماهه سوم پیش افتاد ، جکسون پیروزی 24-10 مقابل ایندیاناپولیس (5-3) را با یک اجرای 9 حیاط TD که رنکینگ NFL را برای بیشترین 20 متوالی به دست آورد ، مهر و موم کرد. -بازی ها

کلاغ ها (6-2) 31 مرتبه این کار را انجام داده اند – شکست دادن تساوی با دنور ، که امتیاز را از 14-2014 تعیین می کند.

بالتیمور در 10 بازی مستقیم ، که طولانی ترین روند فعال لیگ است ، پیروز شده و در هفت تلاش اولین برد امتیاز را در ایندیاناپولیس به دست آورده است. Ravens همچنین در نیمه عقب افتاده در نیمه بازی 20 بازی مستقیم را از دست داده بود.

وقتی ادواردز در موقعیت سوم با نتیجه 5:43 به گل رسید ، بالتیمور 14-10 پیش افتاد. جکسون آن را با جعلی درخشان مهر و موم کرد که به او اجازه می داد در سمت چپ برای مرحله عیب یابی 9 حیاط TD که در اوایل چهارم انجام می شود ، بدزدد.

دفاع بالتیمور نیز همان قسمت معمول خود را انجام داد و روند بازی های متوالی خود را با یک نتیجه سریع به 21 رساند. آنها با دو بازی به پایان رسیدند و بالتیمور هر دو را به مرحله نهایی تبدیل کرد.

جاناتان تیلور با جهشی زودهنگام به برتری 7-0 ایندی رسید. اما وقتی ماركوس پیترز توپ را از دست تیلور بیرون آورد و چاك كلارك آن را جمع كرد و 65 یارد را با سرعت بالا برد ، فیلیپ ریورز را با مانع روبرو كرد و آن را در 7 قرار داد.

ایندی در نیمهی 43 بر روی گل زمینی Rodrigo Blankenship نتیجه را 10-7 کرد.

تایتان ها با پیروزی بر خرس ها خط شکست را از دست می دهند

رایان تانهیل دو پاس تاچ داون انداخت و تنسی تایتان که از پا در آمده بود هرگز با شکست دادن یک برابری 24-17 خرس شیکاگو یک ضربه دو بازیه را دنبال نکرد.

تیتان ها (6-2) از طولانی ترین سر خوردن خود از زمانی که تانههیل به عنوان مدافع اصلی شروع به کار کرد ، خودداری کردند و در بالای AFC South باقی ماندند تا پنج شنبه شب به مصاف تیم هند مقابل ایندیاناپولیس برود.

Cornerback Desmond King تنها چند روز پس از انتخاب تیتان ها برای انتخاب دور ششم All-Pro 2018 را از شارژرها تحریف کرد و 63 متری TD را زد. کینگ پس از پاک کردن پروتکل های آزمایش COVID-19 تا شنبه به تنسی پیوست و تیتان ها را در اواخر سه ماهه 17-0 افزایش داد.

خرس ها (5-4) در خلیج گرین در NFC North قرار گرفتند که با آسیب دیدگی های خود و مشکلات COVID-19 برخورد کردند. شیکاگو سومین برد متوالی خود را از دست داد اما خط دفاعی با سه کیسه همراه بود و پنجمین حمله برتر NFL را با میانگین 407 یارد در یک بازی تا 228 کمترین فصل در اختیار داشت.

نیک فولز با جفت پاس TD در دقایق پایانی آن را جالب کرد. Amani Hooker تلاش برای ضربه ایستگاهی خرس ها را برای تنسی در حالی که حدود یک دقیقه مانده بود بازیابی کرد.

فولس در حال بازی در پشت خط حمله مفقود شده کودی وایتهیر بود که هم اکنون در لیست ذخیره / COVID-19 است. فولس برای 335 یارد پرتاب کرد.

دفاع تایتان ها در اولین رانندگی شیکاگو باعث افزایش اعتماد به نفس شد. فولس برای پاس 4 متری به آلن رابینسون II برخورد کرد ، اما رابینسون کاملاً خجالتی از نشانگر پایین پایین بود. تیتان ها دیوید مونتگومری را بدون هیچ گونه سود متوقف کردند و این باعث ایجاد یک جشن بزرگ توسط مدافعان تنسی شد.

تنسی در یک کوارتر اول از گاستکوفسکی به یک گل 40 متری در زمین رضایت داد. سپس تیتان ها با دادن توپ به دریک هنری پنج بار متوالی بهترین رانندگی خود را آغاز کردند و آنها چهار رانش سوم را با یک رانندگی 12 بازیه و 91 حیاطی انجام دادند.

تانهیل با یک توپ کاملا پرتاب شده به سمت AJ Brown که توسط Buster Skrine پوشانده شد ، درایو را محکم کرد و براون با رسیدن توپ به خط دروازه ، گل را به ثمر رساند. تانهیل همچنین در سه ماهه چهارم یک جونو اسمیت کاملا باز برای یک TD 2 حیاط پیدا کرد.