جت های NFL به زنان کمک می کنند تا با رویداد مشاوره شغلی آنلاین کار کنند

Category: خبرهای جهان

آنت گوزمن-تورس احساس ناامیدی و سرخوردگی می کرد ، و به دلیل عدم اطمینان بازار کار تاریک در طی شیوع ویروس کرونا ، اضطراب او تقویت شد.

مادر 44 ساله متاهل دو پسر در آستانه اتمام پروژه سنگفرش برای دکترای خود از دانشگاه کاپلا است. وی دارای معدل 3.77 ، عضو انجمن ملی رهبری و موفقیت است و آرزوهای بزرگ حرفه ای دارد.

اما گوزمن-تورس در ماه مارس پس از آغاز همه گیر شدن از شغل دولتی خود خشمگین شد و هنوز نتوانسته است برگردد. وی همچنین پس از فارغ التحصیلی آینده خود هیچ شغلی برای اشتغال پیدا نکرد.

ساکن بلومفیلد ، نیوجرسی گفت: “من مثل من بودم ، من هیچ شغلی ندارم ، جایی برای رفتن ندارم ، کاری برای انجام دادن ندارم.” “ترس من ، به نوعی اجازه می دادم تا آنها به من برسند.”

بنابراین ، گوزمن-تورس به کمک احتیاج داشت – و به لطف همکاری بین جت های نیویورک و Dress For Success North New Jersey-10 Counties ، به کمک نیاز یافت.

سه شنبه گذشته ، 27 نفر از کارمندان زن تیم ملی فوتبال فوتبال در یک برنامه مشاوره آنلاین برای زنان شرکت کردند که توسط شرکت وابسته موسسه غیرانتفاعی Dress For Success اجرا می شد. این سازمان جهانی به دلیل تهیه لباس حرفه ای برای زنان شناخته شده است ، اما همچنین در ایجاد مهارت های جستجوی کار و مصاحبه با سمینارها و برنامه های بدون هزینه کمک می کند.

گوزمن-تورس گفت: “این یک نفس تازه بود ، این رویداد ، زیرا احساس کردم ، خوب ، اکنون همه چیز را کمی واضح تر می بینم.” “در واقع می توانم از ارسال رزومه خود راحت باشم.”

“مردم هیجان زده هستند که بخشی از این هستند”

گوزمن-تورس یکی از 11 زنی بود که در جریان این رویداد تحت آموزش قرار گرفت ، و این مفهوم در طی همه گیری از طریق جلسات هفتگی بین جسیکا ماندلر ، معاون رئیس منابع انسانی و اداری جت و سه جانشین زن دیگر تیم – جسیکا سیکونه (جسیکا سیکون) شکل گرفت. استراتژی و بازاریابی) جیل کلی (امور حقوقی) و جنیفر لین (مدیریت مشارکت و حمایت مالی) – در مورد کاری که آنها می توانند به عنوان یک سازمان برای کمک به تشویق و توانمند سازی زنان انجام دهند.

ماندلر یادآوری کرد که تحت تأثیر برنامه Dress for Success در حالی که چندین سال پیش در NBA کار می کرد تحت تأثیر قرار گرفت. بنابراین ، او با شرکت وابسته در مدیسون – پنج دقیقه فاصله از تاسیسات جت ها در فلورهام پارک – ارتباط برقرار کرد و با Kim Iozzi ، مدیر اجرایی لباس برای موفقیت در شمال نیوجرسی ، تجارت ایده کرد.

ماندلر گفت: “وقتی آن را به طور كلی به سازمان بازگرداندم ، آنها دیگر نمی توانستند از ما حمایت كنند.” “این اولین رویدادی بود که ما تاکنون انجام داده بودیم. ما بلافاصله 27 زن ثبت نام کردیم ، که برای ما یک پیروزی بزرگ بود.… شما تقریباً از میزان هیجان مردم و میزان علاقه مندان کمی احساساتی شدید قسمتی از این باش.”

ایوززی و جت ها با هم جمع شدند تا یک برنامه بازی ایجاد کنند که به نفع کسانی باشد که به عنوان مشتری شرکت می کنند ، مانند گوزمن-تورس ، و کسانی که به عنوان مربی خدمت می کنند.

ایوززی درباره جت ها گفت: “آنها با رویکرد درست به آن رسیدند.” “آنها یک برنامه کرک نمی خواستند. آنها می خواستند کاری را انجام دهند که معنی دار باشد.”

این برنامه شامل کارمندان جتس بود که از اتاقهای بزرگنمایی Zoom برای بررسی و بهبود رزومه و نامه های مشترک مشتری و همچنین برگزاری مصاحبه های ساختگی و ارائه نکاتی برای حساب های LinkedIn و پیشنهاداتی در مورد جستجوی فرصت های شغلی استفاده می کردند.

گوزمن-تورس گفت: “آنها شگفت انگیز بودند.” “آنها واقعاً وقت گذاشتند.”

“ما می خواستیم تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم”

سندی اوسیووویتز ، مدیر ارشد فعال سازی مشارکت شرکت های جت ، احساس کرد که با بسیاری از آنها به عنوان مادر سه فرزند که زندگی خود را از خانه اداره می کند و همچنین مسئولیت های والدین را متعادل می کند ، قابل قبول است.

اوسیپویتس گفت: “ما می خواستیم تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم و هر کاری که می توانیم برای کمک به آنها انجام دهیم.” “آنها بی کار هستند و به دنبال برخی راهنمایی ها و برخی کمک های اضافی برای گرفتن رزومه یا مهارت های مصاحبه خود به یک مکان خاص برای کمک به آنها در اعتماد به نفس هستند.”

لباس برای موفقیت توسط نانسی لوبلین در سال 1997 تاسیس شد و تقریباً به 150 شهر در 25 کشور گسترش یافته است. شرکت وابسته ایوززی ، با سه کارمند و چندین داوطلب ، به 10 شهرستان در شمال نیوجرسی خدمات می دهد و از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، تقریباً به 1000 زن کمک کرده است.

“اینکه یک غریبه کاری داشته باشد که کاری بسیار خوب برای شما انجام دهد و ارتباط برقرار کند و واقعاً می خواهد این ارتباط را برقرار کند زیرا آنها می توانند و از آنجا که برایشان مهم است ، واقعاً طاقت فرسا است ، فکر می کنم مشتریان ما با این واقعیت که افراد خارج همانطور که وجود دارد ، “Iozzi گفت. “این بسیار فروتنانه است.”

در حالی که بسیاری از مشتریان Dress For Success از پرانتزهایی با درآمد کم تهیه شده اند ، اما تعداد زیادی از آنها زنانی هستند که بیش از 50 سال دارند و 20 سال یا بیشتر تجربه حرفه ای دارند و شرکت های آنها از نظر تعدیل نیرو اقدام به استخدام مجدد نکردند. دیگران به سادگی به دنبال پیشرفت حرفه خود هستند.

ایوززی گفت: “اساساً ، اگر شما زنی هستید که باید با اعتماد به نفس مناسب او را بدست آورید ، ما باید کار اصلی را انجام دهیم.” “شما ممکن است کم کار باشید ، بیکار باشید ، شما ممکن است تازه استخدام شده باشید و هنوز سعی کنید بفهمید ، خوب ، حالا این یعنی چه؟ من چگونه بودجه می دهم؟ چگونه می توانم خانواده ام را در وضعیت بهتری قرار دهم؟ بنابراین ، ما از طریق آن سفر به طور مداوم با یک زن کار کنید. “

جت ها امیدوارند که در این راه نیز حضور داشته باشند تا از طریق همکاری های مشابه به تشویق و کمک به زنان ادامه دهند.

ماندلر گفت: “این فقط به جامعه کمک می کند و به طور کلی به کارمندان ما در پیشرفت شغلی کمک می کند و در حالی که آنها در خانه هستند ، در پیشرفت شخصی آنها نیز کمک می کند.” “منظورم این است که فقط چیزهای داخلی و سازمانی زیادی برای ما به وجود آورد که در اطراف خیلی احساس خوبی داشت.”