ریگوبرتو سانچز بازیکن دزد کلتس برای برداشتن تومور سرطانی روز سه شنبه

Category: خبرهای جهان

ریگوبرتو سانچز ، بازیکن شکارچی ایندیاناپولیس کلتس می گوید برای برداشتن تومور سرطانی روز سه شنبه جراحی می شود.

سانچز اعلامیه روز دوشنبه را در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد. وی جزئیات مربوط به تشخیص و مدت زمان از دست رفته را ارائه نداد ، فقط اینكه پزشكان تومور را قبل از سرایت به بقیه بدن وی پیدا كردند.

او نوشت: “من می دانم که این یک دست انداز آسان در جاده نخواهد بود ، اما می دانم که همسر شگفت انگیزم همراه با خانواده ، مربیان و دوستانم از من حمایت می کند.”

“متأسفانه ، مواردی وجود دارد که شما نمی توانید در زندگی کنترل کنید و این یکی از آنهاست. هیچ برنامه ای یا آمادگی نمی توانست مرا برای این نوع سختی ها آماده کند ، اما همانطور که به همسرم گفتم ، ما نمی توانیم کوتاه بیاییم. من را مریض می کند که مجبورم مدتی را در کنار برادرانم از دست بدهم ، اما می دانم که آنها آن را پایین نگه می دارند. “

سانچز در از دست دادن 45-26 روز یکشنبه مقابل تنسی به طور متوسط ​​50.8 یارد با پنج توله سگ داشت و 40.8 یارد از آن ضربات را به خود اختصاص داد ، اما او شروع به کار نکرد – کاری که او از زمان ورود به لیگ به عنوان یک تازه کار بدون لباس در سال 2017 انجام داده است. در عوض ، شروع بازی وظایف توسط بازیکن تازه وارد Rodrigo Blankenship انجام شد.

بعد از بازی ، سرمربی فرانك رایش این تغییر را توضیح داد و گفت كه سانچز با یك بیماری روبرو است كه نیاز به ارزیابی بیشتر دارد و با افتخار ، افتخار می كرد سانچز مانند او عمل می كرد.

رایش قرار است اواخر روز دوشنبه با خبرنگاران صحبت کند.

سانچز با 47.2 یارد در هر پاکت با میانگین خالص 41.2 یارد در لیگ یازدهم است.