طبق گزارشات ، لامار جکسون NFL MVP آزمایش COVID-19 مثبت است

Category: خبرهای جهان

به گزارش رسانه های متعدد ، لامار جکسون ، بازیکن خط حمله بالتیمور ریونز آزمایش COVID-19 مثبت است.

NFL MVP سال گذشته بزرگترین ستاره آلوده به ویروس است.

بالتیمور سان و ESPN ، هر دو با استناد به منابع ناشناخته ، گزارش دادند که جکسون در میان چهار بازیکن دیگر راونز است که پنجشنبه مثبت تست می کند.

پرنل مک فی ، بازیکن خط خارج خط ، روز چهارشنبه در لیست ذخیره / COVID-19 قرار گرفت و به جمع مدافعان مارک اینگرام و جی کی دابینز و تکل دفاعی براندون ویلیامز پیوست. به دلیل شیوع ، Ravens کار تیمی را از راه دور انجام داده اند.

ریونز همچنین روز چهارشنبه گفت که آنها یک عضو هیات ، که گفته می شود یک مربی قدرت است ، را به دلیل عدم رعایت پروتکل های لیگ تنبیه کرده اند.

قرار بود بالتیمور (6-4) پنجشنبه شب با پیروزی بدون شکست پیتسبورگ استیلرز (10-0) بازی کند اما بازی به روز یکشنبه موکول شد. آخرین دور تست های مثبت می تواند بازی در آخر هفته را به خطر بیندازد.

رابرت گریفین سوم ، بازیکن خط حمله پشتیبان ، محتمل ترین گزینه برای شروع به جای جکسون برای بالتیمور است. شماره 2 کلی پیش نویس 2012 ، گریفین در چهار فصل گذشته تنها یک شروع داشته است.

گریفین روز پنجشنبه در توییتی نوشت: “دعا برای برادرم @ Lj_era8 و هر بازیکن ، عضو هیات و خانواده های آنها که با COVID-19 برخورد می کنند.” “اطمینان از ایمنی کل سازمان مهم است. مقابله با این شیوع در تیم بزرگتر از فوتبال است.”

تماشا کنید | افزایش سریع NFL چیس کلیوپول:

جو استارکی از پیتزبورگ پست گازت به ژاکلین دورى می پیوندد و در مورد شروع باورنکردنی کلیپول در این فصل با فولاد بحث می کند. 4:34