فولادها پس از خفه کردن ریونز در مسابقه ای که دو بار به تعویق افتاده است ، کاملاً بی نقص باقی می مانند

Category: خبرهای جهان

فولادهای پیتسبورگ ، حتی در میان تمام نقایص خود ، هنوز هم عالی هستند.

با بازی در اواسط بعد از ظهر در اواسط هفته در وسط یک بیماری همه گیر ، بن روتلیسبرگر برای 266 یارد و یک ضربه چهارم چهارم به JuJu Smith-Schuster پرتاب کرد و فولاد با 19 جداگانه به 11-0 رسیدند -14 پیروزی مقابل بالتیمور ریونز بدون سرنشین روز چهارشنبه.

Ravens (6-5) سومین بازی متوالی خود را از دست داد در حالی که بیش از دوازده بازیکن در لیست ذخیره / COVID-19 بازی نمی کرد ، از جمله MVP NFL MVP لامار جکسون و مدافعان اصلی Mark Ingram و JK Dobbins.

رابرت گریفین III ، خط دفاع پشتیبان ، به جای جکسون تلاش کرد ، در کوارتر اول دو بار آن را برگرداند و 7 پاس از 12 پاس را انجام داد تا اینکه پس از آسیب دیدگی عضله همسترینگ چپ ، در نیمه راه کوارتر چهارم جای خود را به تریسی مک سورلی داد.

مک سورلی ، یکی از 11 بازیکن پیش از شروع مسابقه ، از تیم تمرینی ارتقا یافته است ، و برای یک مسابقه 70 متری با 2:58 با مارکیز براون در ارتباط است. اما فولادی ها توانستند ساعت را پس از گرفتن سومین بار توسط جیمز واشنگتن تخلیه کنند و تکرار کلاغ ها به عنوان قهرمان AFC شمالی را از بین ببرند.

شیوع COVID-19 در بالتیمور NFL را مجبور کرد سه بار بازی را عقب براند: ابتدا از شکرگذاری تا یکشنبه ، سپس از یکشنبه تا سه شنبه و در نهایت از سه شنبه تا چهارشنبه. تیم ها بعد از ظهر شروع کردند تا در برنامه ویژه سالانه کریسمس NBC در مرکز راکفلر تداخل نکنند.

ایده خوبی است. هرچه کره چشم کمتر باشد بهتر است.

در حالی که کمیسیون NFL ، راجر گودل – کمی بعد از اینکه در یک کنفرانس گفت که لیگ قصد دارد فصل منظم را به موقع به اتمام برساند – آن را “یک بازی عالی” خواند ، محصول موجود در این زمینه چیز دیگری را پیشنهاد می داد.

کلاغ ها نمی توانند رد شوند. گیرنده های پیتسبورگ نمی توانند گیر بیاورند. و مسابقه ای که به نظر می رسید مانند عدم تطابق روی کاغذ است – فولادی ها به عنوان 10 امتیاز مورد علاقه 1/2 امتیازی برگزار می شوند ، این یک اتفاق نادر در یک رقابت است که یکی از بهترین مسابقات NFL است – در عوض یک جشنواره عالی بود.

یک طرفدار در بازی چهارشنبه Steelers and Ravens در Heinz Field در پیتزبورگ تابلویی را به نمایش می گذارد. (جو سارگنت / گتی ایماژ)

خواه این اخراج طولانی باشد ، دریای تازه واردان به نقش های برجسته Ravens می پردازند یا ایده بازی در یک روز که معمولاً برای اولین تمرین واقعی یک هفته بازی معمولی اختصاص داده می شود ، صدای هیسلی که برای مدت طولانی از این مجموعه تعریف شده بود ، کاملاً از بین رفت اوایل دسامبر هوا.

گریفین در فینال فصل منظم 2019 بدون معنی ، کلاغ ها را به پیروزی مقابل فولادی ها برد. او برای یک 68 متری بازی بالا دوید اما در همان کوارتر اول یک Pick-6 را به لابی از وسط پرتاب کرد که جو هادن کرنر 14 یارد را برای برتری زودهنگام 6-0 برگرداند.

پیتزبورگ خیلی بهتر نبود. روتلیسبرگر با بالابردن سطح چهارم پایین به منطقه انتهایی برخورد کرد که در سه ماهه اول توسط Tyus Bowser رهگیری شد. بازگشت غیرمعمول ری ری مک کلود ، یک حیاط را اجرا کرد که توسط گاس ادواردز اجرا شد و ریونز را با نتیجه 7 بر 6 پیش برد.

فولادی ها با تکیه بر Roethlisberger با شروع به عقب جیمز کانر و Maurkice Pouncey را به دلیل COVID-19 از مرکز خارج کردند ، موفق به حرکت توپ شدند. اتمام درایوها مسئله ای بود. یک قطره قطره قطره ای به مسائل کمک نمی کند ، پیتسبورگ را مجبور می کند که به یک جفت اهداف زمینه ای کریس بوسول بسنده کند.

این موقعیت های از دست رفته به لطف بخشی از سرعت 39 قدم توسط گریفین ، طولانی ترین مدت حضور او در فصل جدید تهاجمی تازه سال در سال 2012 با واشنگتن ، به بالتیمور فرصتی برای برتری داد.

آن روزها گذشته است. واقعیت هنگامی رخ داد که گریفین 30 ساله ، بعداً در رانندگی ، همسترینگ چپ خود را تغییر داد ، همان مصدومیتی که او را مجبور به ترک اوایل کوارتر چهارم کرد.

با این وجود ، بالتیمور در پیتسبورگ 1 گل دوم و گلزنی را به ثمر رساند که نتیجه تساوی یک بر صفر به ادواردز به جایی نرسید. از زمان اتمام وقت ، راونز می توانست توپ را با اسپایک تنظیم کند تا یک گل برای ایجاد موقعیت در دقیقه دو به تساوی برساند. در عوض ، بالتیمور تقریباً تبدیل به گل شد اما لوک ویلسون – یکی از 11 بازیکنی که از تیم تمرین فراخوانده شد – نتوانست پاس گریفین را در پشت منطقه انتهایی وارد کند.

این در حالی بود که ریونز در ادامه بازی گریفین به گل رسید. و هنگامی که روتلیسبرگر در اوایل کوارتر چهارم در گوشه سمت راست منطقه انتهایی دارت را به سمت اسمیت شوستر پرتاب کرد ، فولادی ها به اندازه کافی زنده مانده بودند.