قیمت میلگرد آجدار

Category: خبرهای جهان

انواع میلگردها – کاربردها و مشخصات را به همراه روش محاسبه قیمت میلگرد در این نوشته در اختیار شما قرار می گیرد. میله های فولادی تقویت کننده برای کمک به مقاومت بتن در برابر نیروهای کششی استفاده می شود. بتن از نظر ماهیت به اندازه کافی در برابر نیروهای فشاری مقاوم است، اگرچه نیروهای کششی می توانند بتن را ترک دهند. میلگردهای تغییر شکل یافته بر روی فولاد تقویت کننده از سال 1968 به یک نیاز استاندارد تبدیل شده اند، با این حال، میلگردهای ساده نیز در شرایطی استفاده می شود که انتظار می رود فولاد تقویت کننده به طور معمول در روسازی بزرگراه ها و در پل های سگمنتال نصب شود. برای خرید میلگرد آجدار جهت تقویت بتن از کارخانه هایی مثل نیشابور تماس بگیرید.

الگوی تغییر شکل یافته روی میلگرد به چسبیدن بتن به سطح فولاد تقویت کننده کمک می کند. الگوی یک میله تغییر شکل داده نشده است، با این حال، فاصله و ارتفاع “دست اندازها” تنظیم می شود.

میلگرد: تقویت مشخصات میله فولادی

میله های تقویت کننده با استفاده از مواد مختلف فولادی نورد گرم می شوند. بیشتر میلگردها از سطلهای جدید فولادی نورد می شوند، در حالی که دیگران از بقایای فولاد یا ریل راه آهن نورد می شوند. میلگردها باید نوعی شناسایی داشته باشند که می تواند برای شناسایی آسیابی که میله فولادی تقویت کننده را تولید می کند، استفاده شود.

شناسایی درجه میلگرد، یا 60 یا 75، یا متریک 420 یا 520. این درجه نشان دهنده مقاومت عملکرد میلگرد است.

نمادی از سازنده ای که میله را نورد کرده است. این معمولاً یک حرف یا یک نماد ساده است.

میله های فولادی تقویت کننده مقاومت کم تنها دارای سه علامت است که آسیاب تولید کننده میله، اندازه میلگرد و نوع فولاد مورد استفاده را مشخص می کند. فولاد تقویت کننده با مقاومت بالا از یک سیستم خط پیوسته برای نشان دادن درجه فولاد استفاده می کند. قیمت میلگرد اگر میلگرد حاوی دو خط باشد، نشانگر غلتیدن میلگرد به میله های 75000 psi است، اما وقتی یک خط وجود دارد، این یک نوار psi 60،000 است.

انواع میلگرد

پارچه سیم جوش داده شده – پارچه سیم جوش داده شده از مجموعه ای از سیم های فولادی ساخته شده است که در زاویه های راست مرتب شده اند و در تمام گذرگاه های سیم های فولادی جوش داده می شوند. پارچه سیم جوش داده شده که به آن WWF نیز می گویند، می تواند در دال های روی زمین، جایی که زمین به خوبی فشرده شده است، استفاده شود. از پارچه های سیم جوش داده شده سنگین تر می توان در دیوارها و اسلب های کف سازه ای استفاده کرد. این معمولاً در سنگفرش های جاده ها، آبریزهای جعبه ای و سازه های زهکشی و کانال های کوچک بتونی استفاده می شود. قیمت میلگرد بر اساس نوع آن متفاوت است. خرید میلگرد آجدار

میله های تقویت کننده ورق و فلز – از آرماتور ورق فلز معمولاً در صفحات کف، پله ها و ساخت سقف استفاده می شود. تقویت کننده ورق فلز از تکه های فولادی ورق بازپخت شده تشکیل شده است که در عمق هایی با عمق 1/16 اینچ خمیده شده اند و سوراخ هایی با فاصله منظم منفجر می شوند.

میلگردهای فولاد ضد زنگ – از فولاد ضد زنگ می توان به عنوان یک میله فولادی تقویت کننده جایگزین با تقویت کننده فولاد کربنی استفاده کرد. استفاده از میله های تقویت کننده فولاد ضد زنگ باعث ایجاد خوردگی گالوانیک نمی شود و می تواند یک راه حل مقرون به صرفه در مناطقی باشد که مشکلی برای خوردگی دارند و یا تعمیر آنها دشوار و گران است. هزینه آنها حداقل 8 برابر میلگردهای روکش اپوکسی است.

مش فلزی یا سیم منبسط شده – تقویت کننده مش یا سیم مشبک نیز یکی دیگر از محصولات تقویت کننده خوب برای بتن است. فلز منبسط شده با برش ورق فولاد به صورت خطوط موازی و منبسط ساخته شده و بین هر برش یک شکل الماس یا مربع شکل ایجاد می کند. فلز منبسط شده معمولاً به عنوان تقویت کننده در مناطقی که به ضخامت قابل توجهی از گچ نیاز است، یا برای ساخت بتن سبک مسلح استفاده می شود. از تقویت کننده مش سیم می توان در پیاده روها، لنت های کوچک بتونی یا سطوح قابل پیاده روی استفاده کرد که بارهای زنده و بار زیادی را دریافت نمی کنند. خرید میلگرد ساده راد همدان در سایت به صورت آنلاین.

میلگردهای روکش اپوکسی – میلگردهای روکش اپوکسی گران هستند و در مناطقی مورد استفاده قرار می گیرند که یا در تماس با آب نمک خواهند بود و یا در آنجا مشکل خوردگی وجود دارد. تنها مشکل این است که گاهی اوقات پوشش می تواند بسیار ظریف باشد و این، بنابراین مطمئن شوید که آن میله ها را از یک منبع معتبر سفارش دهید. قیمت میلگرد نیشابور

میلگرد قیمت و هزینه

هزینه میلگرد را می توان بر اساس هر فوت یا هر تن تخمین زد. عدد خوبی که می توانید استفاده کنید بسته به اندازه و نوع میلگرد 0.85 دلار در هر فوت و بالاتر است. هنگام خرید در هر تن، می توانید حدود 150 میلگرد # 4 به طول 20 فوت و 96 میلگرد بدست آورید و این بهترین روش برای خرید میلگرد است زیرا بهترین قیمت را برای شما به ارمغان می آورد. هزینه فولاد ماه به ماه و حتی روزانه متفاوت است، بنابراین مطمئن شوید که قیمت را زودتر از موعد برای قیمت گذاری بهتر قفل می کنید. هزینه یک تن فولاد می تواند در حدود 650 دلار باشد، بنابراین مطمئن شوید که با قیمت دقیق تر با تهیه کننده خود تماس بگیرید.

انواع اتصال دهنده میلگرد و بتن

سیستم اتصال دهنده در چندین سبک موجود است تا تقریباً با هر کاربردی مطابقت داشته باشد. این برنامه ها شامل اتصالات استاندارد از نوار به میله، برنامه های پیش تنظیم، برنامه های میله ای قلاب دار، ریختن بسته ها، اتصالات پیش ساخته، خاتمه های میلگرد و لنگرگاه ها، اتصالات انتقال، ساختاری قطعه ای و اتصالات به فولاد سازه ای است. برای مطالعه، اتصال دهنده رشته ای استفاده می شود. برای خرید میلگرد و متعلقات آن با ما همراه باشید.

کوپلر آویز شده

یک سیستم متصل قدیمی قدیمی، اتصال دهنده های رزوه ای است که در شکل 1 نشان داده شده است. با استفاده از یک سیستم معمولی نخ، پوشاندن انتهای میلگرد قبل از برش یا غلتاندن نخ ها، معمولاً کاهش نوار اسمی و کاهش ظرفیت بار معمول است. اختلاف استحکام بین نخهای برش خورده و نورد شده با همان اندازه کم است یا اصلاً وجود ندارد. انتهای میلگرد ممکن است به طور کلی در فروشگاه تولید کننده یا در مزرعه قرار گیرد. انتهای میله های رشته ای باید تا زمان تکمیل اتصالات در برابر آسیب هنگام حمل و نقل و دست زدن محافظت شوند. خرید میلگرد را دهمدان

دستگاه درست اتصال (TJ-09) همانطور که در شکل 2 نشان داده شده است برای ساختن نخهای میله های فولادی تقویت کننده استفاده می شود. این می تواند میله های فولادی تقویت کننده Fe 500 و Fe 500D را با قطر 14 تا 40 میلی متر پردازش کند. اتصال دهنده ها با استفاده از چهار مرحله زیر نصب می شوند:

آ. اتصال دهنده به طور معمول به یک میله تقویت کننده، آماده نصب و ریخته گری در بتن، عرضه می شود. قیمت میلگرد به نرخ کارخانه ب پس از ریختن بتن و آماده شدن برای کشیدن، درپوش پلاستیکی انتهایی را از اتصال دهنده برداشته، میله ادامه را در آستین قرار دهید و میله را به درون اتصال دهنده بچرخانید. میلگرد کارخانه یزد و قیمت میلگرد کارخانه میانه را در سایت مشاهده کنید.

ج ادامه پیچ میله را به کوپلر بزنید تا محکم شود و برای اطمینان از نصب صحیح، اتصال را با استفاده از آچار گشتاور کالیبره شده روی میله ادامه به گشتاور مشخص شده محکم کنید.

شکل 2: دستگاه اتصال واقعی (TJ-09) شکل 3: اتصال دهنده های رشته ای مکانیکی

مایع قابل شارژ مکانیکی

اتصال دهنده ها بر روی دستگاه تراش فلزی ساخته می شوند. قطعه کار را بر روی محور خود می چرخاند تا عملیات مختلفی از قبیل برش، سنباده زدن، خم کردن، سوراخکاری یا تغییر شکل را با ابزارهایی که روی قطعه کار اعمال می شود، ایجاد کند تا جسمی با محور چرخش تقارن داشته باشد. یک جنبه بسیار مهم در انتخاب اتصال دهنده انتخاب مواد و مشخصات داده شده برای آنها است که در جدول 1 نشان داده شده است. هر تولید کننده مشخصات خاص خود را در مورد انتخاب اتصال دهنده ارائه می دهد. قیمت میلگرد سیاه این شامل مشخصات ساخت پیشتاز اتصال دهنده خارجی و مشخصات هندی برای انتخاب اتصال دهنده های داده شده توسط NCT (ابزارهای برش ملی) است. به طور کلی اتصال دهنده ها از Mild Steel تولید می شوند، اما در بعضی موارد از آلیاژهای فلزات مختلف نیز می توان به عنوان نشان داده شده در شکل 3 استفاده کرد. مواد باید به گونه ای باشد که اتصال دهنده ها حداقل نیاز مقاومت (125٪ مقاومت تسلیحات میلگرد) را داشته باشند. برای خرید و فروش میلگرد آجدار اصفهان تماس بگیرید یا ما را دنبال کنید.