مربی زن Browns Callie Brownson برای انجام وظایف روز بازی در برابر Jaguars

Category: خبرهای جهان

رئیس ستاد Browns ، Callie Brownson روز یکشنبه در جکسونویل ، فلوریدا ، وظایف روز بازی را برای جبران سخت کلیولند انجام می دهد ، این اولین بازی در تاریخ تیم برای یک زن است.

براونسون که اندکی پس از اوایل سال جاری به کلیولند آمد ، توسط کوین استفانسکی مربی تیم براونز استخدام شد ، درو پتزینگ را به عنوان مربی پر خواهد کرد. او پس از اینکه همسرش ، لوئیزا ، روز گذشته فرزند اول این زوج را به دنیا آورد ، با تیم به فلوریدا سفر نکرد.

براونسون یکی از معدود مربیان زن است که در حال حاضر در NFL کار می کند. وظایف عادی او در کل کادر مربیگری کلیولند وجود دارد.

در اوایل این هفته ، استفانسکی ، که در نقشی شبیه به براونسون با مینه سوتا درگیر شد ، به دلیل مشکلات COVID-19 ، توانایی او را در تغییر برنامه منظم در این هفته تحسین کرد. تیم به دلیل مثبت بودن بازیکنان مجبور شد سه بار امکانات خود را تعطیل کند.

استفانسکی روز چهارشنبه گفت: “این وظیفه ماست که به عنوان مربی تنظیم شویم و ببینیم چه کسی در دسترس ما است و یک برنامه بازی را برای پیروزی آماده کنیم.” “من مربیان بسیار خوبی دارم که با من کار می کنند. در چنین روزی وقتی شما سعی می کنید برنامه را بدست آورید و می خواهید جلسات اضافی اضافه کنید ، کالی همه چیز را برای ما جمع می کند. او ستاره روز است و قادر به کنار هم قرار دادن آن است.

“همان جایی است که من خوش شانس هستم که مربیان واقعا خوبی در اطرافم هستم.”

اوایل این فصل وقتی بازی کلیولند در واشنگتن دارای یک مربی زن برای هر دو تیم و یک مقام زن بود ، براونسون تاریخ را ثبت کرد.

براونسون فصل گذشته یک کارورز مربی تمام وقت با بوفالو بود. وی همچنین قبل از پیوستن به مربیان دارتموث در سال 2018 به عنوان کارآموز پیشاهنگی با نیویورک جتس کار می کرد.