مسابقه شکرگذاری Ravens-Steelers به ​​دلیل آزمایشات مثبت توسط NFL به روز یکشنبه منتقل شد

Category: خبرهای جهان

بازی شب شکرگذاری بین Ravens و Steelers به ​​دلیل مشکلات ویروس کرونا با بالتیمور به روز یکشنبه تغییر کرده است.

NFL این حرکت را روز چهارشنبه اعلام کرد ، اما زمان بازی یا اینکه کدام شبکه آن را از تلویزیون پخش می کند مشخص نکرد. پیش از این ، این برنامه برای پخش تلویزیونی در زمان نخست NBC برنامه ریزی شده بود.

بالتیمور خارج از بازیکن خط حمله پرنل مک فی را در لیست ذخیره / COVID-19 قرار داد و به مارک اینگرام و جی کی دابینز و مدافع دفاع براندون ویلیامز پیوست. Ravens نیز به طور مجازی کارهای تیمی را انجام داده است.

گیرنده گسترده فولاد JuJu Smith-Schuster یکی از چندین فولادی بود که ناراحتی خود را از این حرکت ابراز کرد.

“در ابتدا NFL هفته خداحافظی ما را می گیرد زیرا تیم دیگری نمی تواند وضعیت Covid خود را جمع کند ، اکنون آنها به همین دلیل بازی اولیه شکرگذاری را از ما می گیرند. Smh ،” او در شبکه های اجتماعی پست کرد.

همچنین ، بازیکنان کلیولند براون در حین رسیدگی به دور جدیدی از مسائل COVID-19 ، به عنوان یک احتیاط در شیفت تمرین می کردند و بازیکنان را بیرون نگه می داشتند.

این تیم پس از مثبت شدن تست بازیکن دیگر که هنوز مشخص نشده بود ، مقر خود را در Beaa ، Ohio قرار داد. براون ها در حال ردیابی تماس هستند تا ببینند آیا بازیکنان دیگر در معرض بازیکن آلوده قرار گرفته اند یا خیر.

در این بین ، مربی کوین استفانکسی گفت تمرین قبل از بازی روز یکشنبه در جکسونویل برای کاهش خطر گسترش احتمالی فاصله خواهد داشت. باران باعث شده تمرین در خانه داخلی تیم انجام شود ، که به دلیل پروتکل های COVID از آن به عنوان اتاق وزنه نیز استفاده می شود.

استفانسکی گفت: “ما این را کمی فاصله خواهیم داد.” “ما تخلف را وارد خواهیم کرد ، اجازه خواهیم داد که آنها بالابر بگیرند ، آنها را در زمین مزرعه بیرون بیاوریم تا تمرین کنند ، یک دوره شخصی بگیرند و آنها را جابجا کنند. و سپس ما دفاع می دهیم و یک برنامه مشابهی وجود دارد. بنابراین ما دو گروه را از هم جدا خواهیم کرد. “

براون ها (7-3) در حال حاضر چهار بازیکن دارند ، از جمله ستاره دفاعی مایلس گرت در لیست ذخیره / COVID. گرت پیروزی یکشنبه مقابل فیلادلفیا را از دست داد و او همچنین در بازی این هفته مقابل جاگوارس (1-9) بیرون خواهد ماند.

استفانسکی در مورد شرایط گرت هیچ گونه جزئیاتی ارائه نکرده است ، اما گفت که این احتمال وجود دارد که بازیکن 24 ساله ای که 9 کیسه 1/2 دارد ، برای بازی 6 دسامبر برابر تنسی برگردد.

دفاع کلیولند بدون گرت پاسخ داد و 5 کیسه داشت ، یک ایمنی داشت و یک توپی را برای پیروزی 22-17 برابر عقاب ها بازگرداند. اولیور ورنون در پایان دفاع سه کیسه داشت – و ایمنی – و بهترین بازیکن هفته AFC بود.

استفانسکی گفت که اندی جانوویچ و هافبک دفاعی و جو جکسون در دفاع نیز بازی این هفته را از دست خواهند داد. استفانسکی گفت ، خط حمله تهاجمی کریس هوبارد این هفته فرصت دارد از لیست COVID فعال شود.

این یک الگوی ثابت و آشنا برای براون ها بوده است ، که در طول هفته های گذشته مجبور شده است مرکز خود را چندین بار تعطیل کند تا ردیابی تماس را انجام دهد زیرا ویروس در سراسر NFL و کشور ویران می کند.

استفانسکی گفت: “بچه ها سازگار می شوند ، انعطاف پذیر هستند.” (هماهنگ کننده تهاجمی) مربی ون پلت امروز صبح تصویری از استرچ آرمسترانگ را نشان داد ، و این همان ماست و باید این باشد. “

استفانسکی گفت که دنزل وارد ، کرنر ارشد ، که گوساله خود را در برابر عقاب ها مصدوم کرد ، می تواند چند بازی را با آخرین مصدومیت از دست بدهد تا ضربه متوسطه کلیولند را بزند.

وارد اواخر پیروزی روز یکشنبه کارسون ونتز را انتخاب کرد و با 15 پاس دفاع ، لیگ را رهبری می کند. براونز در این فصل پس از پاره شدن تاندون آشیل در اردوی آماده سازی و همچنین شروع حریف کرنر حریص ویلیامز ، از گرانت دلبیت ایمنی تازه کار در این فصل برخوردار نبود ، که به دلیل مصدومیت عصب از ناحیه کتف کنار می ماند.