کلاغ ها پس از آزمایش مثبت WR Dez Bryant را در گرم کردن ، از کنار کابوی ها فرار می کنند

Category: خبرهای جهان

لامار جکسون به مدت 94 یارد و یک تاچ داون به عنوان نقطه کانونی حمله بی امان که 294 یارد را جمع کرد ، دوید و کلاغهای بالتیمور از شیوع COVID-19 ظهور کردند تا سه شنبه شب با نتیجه 34-17 کابوی های دالاس را شکست دهند.

پس از مثبت بودن آزمایش ویروس بالقوه کشنده ، از غیاب یک بازی برگشت ، جکسون 13 بار این حمل را انجام داد و دو امتیاز به دست آورد. او یکی از 23 کلاغ بود که وقت خود را در لیست ذخیره / COVID-19 گذراند در حالی که چهار سویه مختلف ویروس سازمان را فرا گرفت.

این بازی سه شنبه شب انجام شد زیرا بازی قبلی بالتیمور – چهارشنبه هفته گذشته مقابل پیتسبورگ – سه بار عقب رانده شد در حالی که کلاغ ها 10 روز متوالی حداقل یک تست بازیکن مثبت داشتند.

گاس ادواردز فقط با هفت بار حمل و جادوگر JK Dobbins برای 101 یارد دوید – که همچنین وقت خود را در لیست COVID-19 از دست داد – 71 یارد را اضافه کرد که با TD عجله داشتند تا به بالتیمور (7-5) کمک کند تا یک لغزش سه بازیه را بشکند و زنده بماند در تلاش خود برای رسیدن به فصل بعد برای سومین سال متوالی است.

دالاس با بدترین دفاع عجیب لیگ وارد میدان شد و این نشان داد. ریونز به طور متوسط ​​7.9 یارد در هر بار حمل بود و علی رغم عبور تنها 107 یارد از جکسون ، بر آنها غلبه داشت.

کابوی های رده آخر (3-9) شش بازی از هفت باختند. اندی دالتون برای 285 یارد و دو تاچ داون 31 به 48 رسید و Ezekiel Elliott برای 77 یارد عجله کرد.

اما گرگ زورلین سه بار تلاش در زمین را از دست داد و دالاس پس از برتری زودهنگام 10-7 20 امتیاز مستقیم کسب کرد.

در این بازی قرار بود گیرنده Ravens ، دز برایانت به مصاف تیم سابق خود برود ، اما برایانت در هنگام گرم کردن از آنجا خارج شد و با آنچه بالتیمور “بیماری” نامید خراشیده شد.

برایانت در توییتر خود نوشت که تست COVID-19 مثبت است و بعداً پست کرد: “بله ، من می خواهم جلوتر بروم و آنرا برای بقیه فصل ترک می کنم … من نمی توانم با این مسئله کنار بیایم.”

او متعاقباً یک سری توییت ارسال کرد ، از جمله ، “بله من برمی گردم … من باهوش هستم”.

برایانت از سال 17 تا 2010 با کابوی ها 73 امتیاز دریافت کرد. او در اکتبر به امضای ریونز رسید و اولین اقدام خود را طی دو سال دید و در سه بازی چهار پاس گرفت.

در اولین سری خود از 22 نوامبر ، جکسون پاسی را پرتاب کرد که از نوک شنیده شد و رهگیری شد. این منجر به گلزنی در دالاس شد ، اما جکسون در یک بازی چهارم و 2 با 37 قدم مسابقه پاسخ داد.

تونی پولارد پس از آن 66 متری شروع به کار کرد تا پاس دشتون به مایکل گالوپ را به طول 13 حیاط تنظیم کند. این آخرین باری است که دالاس رهبری می کند.

رهگیری توسط تازه کار پاتریک کوئین پاس 38 متری از جکسون به مایلز بویکین را برای برتری 14-10 تنظیم کرد.

دومین پاس TD جکسون در این بازی که در کوارتر سوم با 20 یارد فاصله به مارکیز براون رسید ، نتیجه را 24-10 کرد.