کلت ها با پیروزی در نیمه دوم با تایتان ها ، برتری در تقسیم بندی را دارند

Category: خبرهای جهان

فیلیپ ریورز برای 308 یارد و یک ضربه محکم پرتاب کرد و نیهایم هینز دو گل به ثمر رساند در حالی که پنجشنبه شب ایندیاناپولیس کلتس تنسی تایتان را با نتیجه 34 بر 17 شکست داد تا لبه یک به یک بالای AFC جنوب را بدست آورد.

کلت ها (6-3) پس از کمک به مربیگری فرانک رایش در مقابل مایک ورابل ، مربی تایتان ها ، در 29 نوامبر میزبان بازی برگشت در ایندیاناپولیس خواهند بود. ایندیاناپولیس اکنون در ورزشگاه نیسان 14-5 است.

ریورز گفت: “ما یک تیم ویژه ویژه ویژه داریم و سپس با هجوم ، شلیک می کنیم ، ما در تمام روز بسیار خوب می غلتیم.” “ما بسیار متعادل بودیم ، به نوعی با هیچ مانعی در ریتم قرار گرفتیم. این یک پیروزی بزرگ در تقسیم جاده بود.”

ایندیاناپولیس با بهترین دفاع NFL از نظر کمترین حیاط مجاز وارد زمین شد. کلت ها یک تخلف در تنسی را که میانگین 384.6 یارد در هر بازی بود ، 10 بهترین در NFL و هفتم بهترین 29 بازی در هر بازی ، خنثی کردند. EJ Speed ​​همچنین ترفندی را که TJ Carrie اواخر سه ماهه 6 یارد برای TD برگردانده بود ، مسدود کرد.

کلت ها از تنسی 430-294 فراتر رفتند ، اگرچه دریک هنری برای 103 یارد گریخت.

تیتان ها (6-3) برای سومین بار در چهار بازی شکست خوردند زیرا در اولین مسابقه از چهار حریف متوالی در حال حاضر با ایندیواناپولیس ، به سخت ترین مرحله فصل خود می رسند که رکوردهای پیروزی دارند.

در پایان نیمه اول تنسی 17-13 پیش افتاد. ایندیاناپولیس با استفاده از مصائب تیم های ویژه تیتان ها در کوارتر سوم دو گل برای برتری 27-17 به ثمر رساند.

تنسی در سومین بازی با سومین بازیکن متفاوت به میدان رفت و ترور دانیل را پس از ثبت نام در تیم تمرینی آخر هفته گذشته ، ارتقا داد. اولین جایزه دانیل 17 یاردی رفت و هینز بعد از اجرای 2 حیاط TD چهار بازی به ثمر رساند. تایتان ها در دقایقی که دانیل هیچ کمکی نکرد ، سرعت به راحتی از این بلوک عبور کرد.

سپس استفان گستکوفسکی در اوایل چهارم دروازه 44 یاردی را از دست داد.

ما مجبور خواهیم بود همه کارهایی را که انجام می دهیم ارزیابی کنیم. “

کلت ها با در اختیار داشتن جیکوبی بریستت با رانندگی بعدی با یک حیاط TD 2 حیاطی که 9:21 باقی مانده بود ، امتیاز خود را با نتیجه 34-17 پر کردند.

رایش گفت: “ما راهی را که باید به پایان برسانیم به پایان رساندیم.”

حاشیه نهایی ایندیاناپولیس بیشتر بود. اما کلت ها در پایان نیمه اول به یک گلزار 43 متری رضایت دادند و تیتان ها در حرکت سوم افتتاحیه ایندیاناپولیس با یک افت قیمت روبرو شدند.

ریورز از مارینو عبور می کند

رودخانه ها برای جابجایی با Hall of Famer Dan Marino برای پنجمین مکان در تاریخ NFL به تنها 4 یارد منتقل می شوند. او در اولین بازی کلت ها از رویارویی با پاس 11 یاردی به جاناتان تیلور تازه کار از مارینو گذشت. ریورز هم اکنون 61،666 گارد برای زندگی حرفه ای خود دارد. او همچنین 233مین شروع متوالی خود را آغاز کرد و یکی از تساوی الی منینگ برای دهمین دوره طولانی تاریخ لیگ است.

کلت ها از هیچ گونه مانع و مانعی برای کنترل کنترل حمله روی ریورز و استفاده از دفاع تایتان های سخت استفاده کردند.

رایش گفت: “او در این حالت واقعاً خوب است.” “بسیار دقیق ، چک های خوب در بازی اجرا شده ، او واقعاً امشب در آن حضور داشت.”

گیرنده وسیع تیتان ها کوری دیویس یک روز پس از مرگ برادر بزرگترش ، تیتوس ، در 27 سالگی بر اثر یک نوع نادر از سرطان کلیه بازی کرد. دیویس ساعت های چهارشنبه پس از مرگ برادرش تمرین نکرد. او قبل از شروع مسابقه گریه می کرد ، سپس با پنج جلب تیم در 67 متری کار خود را تمام کرد.

ورابل گفت: “من به کوری افتخار می کنم و به توانایی او برای حضور در اینجا افتخار می کنم.” “باز هم ، افکار و دعاهای ما با او و خانواده اش است و من به هم تیمی هایش افتخار می کنم که از او حمایت کردند همانطور که آنها حمایت کردند.”

کرنر ، کرنر ، خاویر رودز در دومین بازی از روی صحنه رفت. او خودش راه افتاد و قبل از پایان سه ماهه اول برگشت.

مرکز تیتان ها بن جونز از ناحیه زانو آسیب دید اما برگشت. تایتان ها در اواخر کوارتر دوم با مچ پا آسیب دیده لنگان لنگان راجر سافرولد نگهبان را ترک کردند ، اما او برگشت. خط دفاع لارل مورچیسون به کمر آسیب رساند.