کلاس کنکور یا دی وی دی؟

Category: خبرهای جهان

موسسه حرف آخر بر اساس انیمیشن، تصویرسازی، الگو و نقشه راه دروس را به داوطلبان تعلیم می دهد و این کار سبب می شود تا مطالب چون به صورت تصویری و الگو تدریس می شوند به حافظه تصویری شما در نیمکره راست تان منتقل شده و این کار سبب می شود تا شما هرگز نسبت به مطالب دچار فراموشی نشوید. چون برای این داوطلبان خستگی راه وجود ندارد و از مزایای بزرگ آن محسوب میشود. مبحث مدار جزو غول های فیزیک به حساب می آید از یک طرف سرالات آن واقعا وقت گیر هستند واز طرفی هم تعداد فرمول ها بسیار زیاد است ، و هر فردی از خود یک فرمول جدید ساخته و ارائه کرده است و همین حجم فرمول ها باعث میشود داوطلب از اصل مطلب دور شود ، یعنی درک مفهومی بچه ها خیلی کم شده است و درک علمی صحیحی از این مبحث ندارند و عمدتا آن را حذف میکنند. اینکه در این مدت با یک روش هوشمندانه برای کنکور بخوانم یا قید کنکور امسال را بزنم. این برنامه مطابق با شرایط داوطلب تدارک دیده می شود تا داوطلب به بیشترین بازدهی در زمان مدنظرش دست پیدا حرف آخر کند. یعنی با این دی وی دی ها می توانیم از تدریس اساتید معتبر بهره مند شویم که توانایی شرکت در کلاس های ان ها را نداریم.

دوستان کنکوری ای که از این درس متنفر هستند خطاب به شما می گویم تا بدانید هرچه شما از این درس فاصله بگیرید انگار از رشته مورد نظرتان دور شده اید چون هر درسی نقش به سزایی در موفقیت شما دارد و عربی نیز مستثنی نیست. تنها یک منبع وجود دارد که شما را در 25 ساعت از صفر به صد می رساند و آن هم پکیج دین و زندگی استاد یوسفیان پور می باشد. سعی کنید در انتهای هر روز تمامی خلاصه هایی که در مورد یکی از مباحث زیست در آن روز نوشته اید را یک بار مرور کنید تا مطالب بیشتر در ذهن آموزش زبان کنکور شما ماندگار شوند. این بار با روشی پیش می روید که فقط یک بار می خوانید و برای مدت ها در ذهنتان باقی می ماند. شعار نمی دهیم. یک دقیقه وقت بگذارید و ویدیوی زیر را ببینید و در صورت تمایل ویدیوی کامل مطابقت همه دروس را می توانید از مشاورین دریافت کنید. با توجه به توضیحات داده شده باید در برنامه ریزی شما روزانه و در شش روز هفته شیمی به صورت ثابت قرار بگیرد اما به صورتی که یک روز درمیان یا باید مفاهیم را بخوانید یا مسائل را، هم چنین تایمی را که برای شیمی درنظر میگیرید باید بالای دو ساعت باشد تا مفید واقع شده و مطالب را تا هرکجا که خوانده اید خوب در ذهن داشته باشید.

چرا ازهمین امروز شروع نکنیم و بعد 5 ماه درس هایمان را تمام نکنیم و با کلی مرور و تمرین احتمال موفقیت و قبولی در یک رشته ی خوب را برای خود افزایش ندهیم؟ اما چرا هوشمندانه؟ چون دیگر لازم نیست بخوانید و فراموش کنید. اما بریم سراغ بسته آموزشی حرف آخر درس عربی! با پکیجی که برایتان آماده شده در 20 ساعت کل عربی را یاد می گیرید و بالاترین درصد را می زنید. در این مرحله شما باید هوشمندانه عمل کنید. یعنی با استفاده از تکنیک های ارائه شده سریعتر عمل کنند و وقت خود را ذخیره کنند و برای دروس دیگر استفاده کنند. یعنی مدرس ادبیات بتواند از روش های منحصر به فردی استفاده کند که در کم ترین زمان کل ادبیات سه پایه را تدریس کند بدون آن که مطلبی جا افتاده باشد. این سه جزئ از طریق قوانین اهم ، ولتاژ و آمپر به یکدیگر ربط پیدا میکنند اما ما امرو ز در برنامه کارنامه بیست شبکه ی آموزش به شما نشان مییدهیم که در فیزیک حرف آخر بدون هیچ فرمولی میتوان این مبحث را حل کرد و آموزش آن هم فقط 5 دقیقه طول میکشد. پس با این اوصاف باید وقتی شروع به مطالعه زیست می کنید ابتدا خیلی زود دست به کار شده و نگذارید تا دی ماه و بهمن ماه برسد و از همان تابستان استارت خود را بزنید ثانیا برای اینکه بتوانید در زیست تمامی مطالب را به خاطر داشته باشید حتما حتما خلاصه نویسی کنید و این خلاصه ها می توانند در حاشیه کتاب های درسی تان یا در جزوه ای جداگانه نوشته شوند.

اینجاست که نقش مشاور اهمیت پیدا می کند و ما برای این کار آماده ایم. مسلما بیشتر از یک هفته طول نخواهد کشید و خواهید دید 500 صفحه کتاب درسی و کلی آیه و متن را آن هم بدون فراموشی یاد خواهید گرفت و از همه مهمتر خود را برای زدن درصد بالای 90 و حتی 100 آماده می کنید. قرار نیست 100 درصد مطالب یک درس را بخوانید. این پکیج امسال مطابقت باورنکردنی 100 درصد با سوالات کنکور داشت. این اساتید همگی آزموده شده هستند و زمانی که قستی از تدریس آن ها را به صورت رایگان ببینید قطعا با ما هم عقیده خواهید بود. همچنین کسی نمی خواهد که در کلاس های یک استاد سطح پایین شرکت کند. اما خب چطور می توانند به بازدهی بالا در کم ترین زمان دست پیدا کنند؟ اما نگران نباشید. خبر خوب اینجاست که حتی با پایه ضعیف و صفر هم می توانید این پکیج را ببینید و به نتیجه دلخواه برسید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با محصولات حرف آخر وب سایت خود باشید.