آموزش وردپرس رایگان شد ❤️ 0 تا 100 Wordpress (آبان 1400) – وبسافت3

Category: خبرهای جهان

کاربری که وقت و هزینه خود را برای آموزش ها گذاشته است باید یک آموزش هدفمند مشاهده کند. در کشور ما به دلیل تعرفه گذاری نادرست بر روی فروش اینترنت مصرف دیتا برای هر کاربر اهمیت بسیار زیادی داره و هرکسی که از اینترنت استفاده میکنه همواره قبل از اینکه اقدام به مشاهده یک ویدئو در سایتی بکنه ابتدا باید حجم اون رو مورد بررسی قرار بده تا ترافیک بالایی رو از دست نده، وقتی ما بیایم و فیلم خودمون رو که در بالاترین سطح کیفیتی قرار داره در وردپرس آپلود کنیم پس کاربر ما راهی نداره که مصرف کمتری برای مشاهده اون فیلم داشته باشه و بنابراین از خیر دیدن اون میگذره، اما با وجود سایت هایی که تنها برای نمایش فیلم پایه گذاری شده اند، اینطور نیست و وقتی شما فیلمی را آپلود میکنید این فیلم در چند سطح کیفیتی آپلود میشه و کاربر قادر هست تا بر اساس سرعت اینترنت و میزان ترافیکی که داره از نسخه کم حجم اون ویدئو استفاده کرده و اونو ببینه.

به صورت خیلی ساده Embed عبارت است از اینکه شما بیاین و آدرس مستقیم یک فایل و یا حتی آدرس نوشته را در محتوای نوشته خودتون قرار بدین و بعد از چند لحظه انتظار خلاصهای از محتوای صفحه، به همراه عناوین و دکمههای کاربردی مثل اشتراک گذاری در نوشته شما نمایش داده شود. در این زمینه آموزش گذاشتن ویدیو از آپارات داخل وردپرس، نیز ممکن است برای شما کاربردی باشد. چه سایت شما تازه تاسیس باشه و چه از رتبه بالایی برخوردار باشه نهایت میزان مشاهده ای که میتونه برای اون ویدئو داشته باشه همون کاربرانی هستند که به نوشته شما مراجعه کردند و بعد از مطالعه متن نوشته شروع به دیدن ویدئو میکنند، اما وقتی بیایید و از سایت های اشتراک فیلم برای این کار استفاده کنید با استفاده از ابزار مناسبی که در دسترس شما قرار خواهد گرفت قادرید تا بعد از آپلود ویدئو با قرار دادن انواع دکمه، بنر تصویری، زیرنویس کردن متن و…

البته ناگفته نماند مهارت کدنویسی وردپرس شما باعث میشود توانایی شخصی سازی این قالب ها را داشته باشید و نهایت استفاده را از قالب های آماده وردپرس ببرید. درواقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت ها و وبلاگ می باشد. فریم ورک لاراول یکی از بهترین فریم ورک های php محسوب میشود چرا که مزایایی مانند کاهش حجم کد نویسی، سیستم امنیتی بالا و بسیار پیشرفته ای دارد. اگر به هر دلیلی استفاده از هر دو روش بالا برای شما ممکن نبود، می توانید از فیلم های آموزشی ما که توسط بهترین اساتید طراحی سایت تهیه و تدوین شده است استفاده کنید.

شما میتوانید اموزش طراحی سایت را در مجتمع فنی آریا تهران به دو شیوه زیر دریافت نمایید. سپس در مورد خرید هاست صحبت خواهیم کرد و اینکه برای خرید هاست اشتراکی، چه مواردی را باید مدنظر داشته باشیم. این قضیه میتونه در بدترین شرایط که ما درست در اوایل نیمه دوم ماه باشیم خیلی هزینه بر باشه و مجبوریم تا در بهترین شرایط پهنای باند اضافه خریداری کنیم و در بدترین شرایط هم تعویض هاست آخرین راهکار ما خواهد بود، اما باز هم مطمئنا با این مشکل مواجه خواهیم شد، پس در نظر داشته باشید تا از ترافیک خود به صورت کاملا بهینه استفاده کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از دانلود فیلم آموزشی وردپرس به زبان فارسی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.