از چه سنی باید به متخصص قلب مراجعه کرد؟

Category: خبرهای جهان

یکی از اصلی ترین سوالاتی که مراجعه کنندگان عموما برای پزشک خود مطرح می کنند این است که از چه سنی باید به متخصص قلب و عروق مراجعه نمود؟ با این حال ما در این مقاله سعی نموده ایم در این خصوص اطلاعات کامل تری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

11

 

شغل اصلی متخصص قلب چیست؟

متخصصان قلب، پزشکانی هستند که در تشخیص و درمان بیماری ها یا بیماری های قلب و عروق خونی – سیستم قلبی عروقی – تخصص دارند. همچنین ممکن است به یک متخصص قلب مراجعه کنید تا بتوانید در مورد عوامل خطر بیماری قلبی خود بیاموزید و دریابید که چه اقداماتی می توانید برای سلامت قلب بهتر انجام دهید.

 

انتظار چه چیزی در متخصص قلب و عروق

هنگامی که به متخصص قلب و عروق مراجعه می کنید، آنها با شما صحبت خواهند کرد تا در مورد علائم و عادات شما بیشتر بدانند. آنها همچنین ممکن است یک سری آزمایش برای شناسایی شرایط خاص قلبی عروقی انجام دهند. آزمایش بر روی بیماران متخصص قلب ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 

نوار قلب

کاتتریزاسیون قلبی

سونوگرافی

بیوپسی قلب

سنجش استرس

این آزمایشات سلامت کلی قلب شما را ارزیابی می کند. هنگامی که متخصص قلب نتایج آزمایش شما را تجزیه و تحلیل کرد، وضعیت شما را تشخیص داده و یک برنامه درمانی را توصیه می کند. بیماری های شایع قلب شامل بیماری مادرزادی قلب، بیماری عروق کرونر و بیماری عروقی است.

 

برنامه های درمانی متخصص قلب ممکن است شامل نسخه ها یا توصیه هایی در مورد تغییر رژیم غذایی و سبک زندگی باشد. شرایط جدی تر ممکن است به جراحی قلب در درجات مختلف نیاز داشته باشد.

 

بخوانید: متخصص قلب و عروق کیست و چه می کند؟

 

متخصص قلب و عروق روزانه چه می کند؟

متخصصان قلب و عروق با بیمارانی کار می کنند که از حملات قلبی، سوفل قلبی، بیماری عروق کرونر قلب و فشار خون بالا، و نقص قلبی رنج می برند یا داشته اند. متخصص قلب و عروق به طور روزانه بیماران را معاینه و با آنها ملاقات می کند، آزمایشات را درخواست می کند و تفسیر می کند و بیماری ها را درمان می کند.

 

از چه سنی باید به متخصص قلب مراجعه کرد؟

سن قطعی برای شروع مراجعه به متخصص قلب توصیه نمی شود. توصیه می شود زمانی که به میانسالی می رسید معاینه فیزیکی سالانه توسط پزشک مراقبت های اولیه انجام شود. در صورت لزوم ممکن است شما را به متخصص قلب ارجاع دهند. اگر موارد زیر را دارید ممکن است نیاز به مراجعه زودهنگام به متخصص قلب داشته باشید:

 

بیماری های مادرزادی (ذاتی) قلب

توسط پزشک مراقبت های اولیه شما ارجاع شده است

سبک زندگی ناسالم: عدم فعالیت بدنی، سیگار کشیدن، مصرف بیش از حد الکل، رژیم غذایی ناسالم و عوامل استرس زا

شرایط سلامت مزمن

علائم بیماری قلبی عروقی مانند درد قفسه سینه / فک / شانه، تپش قلب، تعریق بیش از حد، سرگیجه و ناراحتی.

تنها آزمایش‌های مربوط به قلب که اکثر افرادی که علائم را تجربه نمی‌کنند، به آن نیاز دارند، اندازه‌گیری سطح کلسترول خون، سطح قند خون و فشار خون است.

.

چقدر ورزش مناسب است؟

توصیه های استاندارد شامل 30 دقیقه ورزش متوسط ​​در بیشتر روزهای هفته است. این یک مکان عالی برای شروع است. اما افزایش آن به 300 دقیقه در هفته یا بیشتر می تواند مزایای بیشتری را اضافه کند. طول هر جلسه نیز مهم است. برخی از بهترین فواید مغز در دوره‌های تمرینی به دست می‌آیند که کمی بیشتر طول می‌کشد: 45 تا 60 دقیقه.

 

جمع بندی:

به صورت کامل در این مقاله به معرفی و بررسی این موضوع پرداختیم که بهترین زمان مراجعه به یک متخصص قلب و عروق چه زمانی است. با این حال اگر فکر می کنید این علائم را دارید سریعا به پزشک مربوطه مراجعه کنید.