استالوارتز میچل ، بومن ، الییمیان در میان بازیکنانی که به تیم CFL در تمام دهه منتقل شده اند

Category: خبرهای جهان

بیماری همه گیر COVID-19 از سال 2014 تاکنون اقدامات دفاعی کمی از CFL انجام داده است – بو لوی میچل.

ستاره Calgary Stampeders روز پنجشنبه به عنوان خط حمله تیم تمام دهه CFL (19-2010) انتخاب شد. تعجب آور نبود با توجه به کیتی 30 ساله ، تگزاس ، بومی رکورد فوق العاده 77-18 (804/0 درصد پیروزی) را به دست آورده و باشگاه خود را به چهار بازی در جام خاکستری رسانده است ، در دو پیروزی و به عنوان بازی MVP هر دو بار.

میچل به عنوان بازیکن برجسته CFL دو بار (2016 ، ’18) انتخاب شده است و برای 27،937 یارد با 169 TD پرتاب شده است. راندمان عبور 99.8 وی تنها پس از ادمونتون Trevor Harris (103.1) است.

ریکی ری – که رکورد بیشترین قهرمانی در جام خاکستری را با یک بازیکن ابتدایی (چهار بار) به خود اختصاص داده و به تیم دوم تمام دهه معرفی شده است – و والی بونو ، سرمربی سابق CFL پس از مشخص شدن نامزدهای نهایی ، میچل را تایید کردند.

میچل گفت: “بزرگترین چیز من این بود که از ریکی ری و والی تکان بخورم ، این خود افتخاری بزرگ و بزرگ است.” “برای من ، به عنوان یک بازیکن خط حمله ، شما آن محافظ هستید و به نوعی به همه بچه های اطراف من در هشت سال گذشته اشاره می کند ، تیم های ما چقدر خوب بوده اند و من چقدر خوشبخت بوده ام که در این اولین حضور در کلگری بوده ام بخشی از حرفه من

“به دیو [current head coach Dave Dickenson] و هوف [former coach and current president John Hufnagel]، این یک نعمت بزرگ بوده است. “

تماشا کنید | آمبروزی می گوید برنامه 2021 می تواند “خیلی زود” منتشر شود:

رندی آمبروزی ، کمیساریای CFL در سخنرانی سالانه خود در لیگ ، می گوید: “دلیل خوبی وجود دارد که خوش بین باشیم بازیکنان ما در سال 2021 به زمین می آیند.” 2:01

اندرو هریس از وینی پگ (قبل از میلاد ، بمب افکن ها) به عنوان تیم اول برگشت که انتخاب شد. سپاه پذیرنده متشکل از SJ Green (مونترال ، تورنتو) ، Adarius Bowman (وینیپگ ، ادمونتون ، مونترال) ، Weston Dressler (ساسکاچوان ، وینیپگ) ، Emmanuel Arceneaux (پیش از میلاد ، ساسکاچوان) و نیک لوئیس (Calgary ، مونترال) و در مرکز Jon Gott است. (کلگری ، اتاوا) یک خط حمله را لنگر می اندازد که شامل استنلی برایانت (کلگری ، وینیپگ) و جووان اولافیو (BC ، مونترال) و نگهبانان کانادایی Brandon LaBatte (ساسکاچوان) و Ryan Bomben (همیلتون ، مونترال ، تورنتو) است.

خط دفاعی شامل چارلستون هیوز (کالگری ، ساسکاچوان) و جان بومن (مونترال) و جانبازان آلموندو سیول (ادمونتون) و تد لوران کانادایی (ادمونتون ، همیلتون) است. سلیمان الیمیان (BC ، ساسکاچوان) – که در سال 2014 اولین بازیکن کاملاً دفاعی به عنوان بازیکن برجسته CFL لقب گرفت – با آدام بیگیل (BC ، وینیپگ) و Chip Cox (مونترال) در رده های برتر خط حمله قرار دارد.

مدافعان دفاعی Jovon Johnson (وینیپگ ، اتاوا ، مونترال ، ساسکاچوان) ، رایان فیلیپس (قبل از میلاد) ، دلوین بروکس (همیلتون) و براندون اسمیت (کالگری) با کریگ باتلر ایمنی کانادایی (ساسکاچوان ، همیلتون). تیم های ویژه شامل جاستین مدلاک (تورنتو ، همیلتون ، وینیپگ) ، بازیکن روب ریز مایور (کالگری) ، بازیکن مایک میلر (ادمونتون ، وینیپگ) و براندون بنکس (همیلتون) بازیکن برگشت دهنده هستند. هافناگل سرمربی تیم اول است و دیكنسن با ضربه سر تیم دوم سر می زند.

Banks ، بهترین بازیکن CFL در سال 2019 ، تیم دوم را به عنوان دریافت کننده انتخاب کرد.

به یاد ماندنی ترین فصل اول میچل

میچل از لیست چشمگیر برجسته های شغلی خود گفت که اولین فصل حضورش به عنوان آغازگر کلگری به یاد ماندنی ترین دوره حضور وی بود. میچل Stampeders را به بهترین رکورد CFL 13-5 در سال 2014 رساند و سال را به عنوان MVP Grey Cup MVP پیروزی 20-16 Stampeders برابر همیلتون پس از TD بازگشت 90 متری Banks با کمتر از یک دقیقه باقی مانده به عنوان با پنالتی صفر شد.

میچل گفت: “آن سال خاص بود ، نوعی لحظه برخاست.” “شروع به بازی زک [then Ticats starter Zach Collaros]، یک پسر جوان دیگر در جام خاکستری و ما هم سالهای خوبی داریم و هم بازی های عالی … به نوعی به عنوان اولین بازی در من زندگی می کند. “

در ماه آگوست ، CFL برنامه های مختصر فصل 20 را به دلیل همه گیری COVID-19 لغو کرد. در حالی که از توانایی خود در بازی ناامید شده است ، میچل وقت بیشتری برای بهبودی از جراحی خارج از شانه داشته است.

و با توجه به اینکه مهاجمان طرفدار بیشتر در 40 سالگی بازی می کنند ، میچل گفت که دستیابی به تیم CFLs در تمام دهه آینده می تواند یک هدف واقع بینانه باشد.

میچل گفت: “این ساده ترین هدف برای نوشتن است.” “اما صادقانه بگویم ، من فقط به شرطی که کارآمد باشم و کار را تمام کنم و همچنان برای قهرمانی رقابت کنم ، بازی خواهم کرد.”

میچل انتخاب Elimimian را تحسین کرد و گفت که وقتی او و بیگیل با هم بازی می کردند ، رو به رو شدن در قبل از میلاد به ویژه سخت بود.

میچل گفت: “بازی در برابر آن بچه ها سخت بود زیرا شما نمی توانستید به یک خط حمله کنید و این کاری است که ما دوست داریم انجام دهیم.” “بزرگترین تعارفی که می توانم بکنم [Elimimian] راه شماره 1 حمله ما به او در یک حیاط پنج حیاط است. . . این بیشترین چیزی است که ما می توانیم از آن پسر پیاده شویم.

“در بعضی از زمان ها این نیست که چگونه به پسر حمله می کنیم بلکه نوعی است که چگونه پسر را کند می کنیم و اجازه نمی دهیم بازی را اجرا کند.”

شاهدی بر قوام الییمیان

Elimimian ، 34 ساله ، یک بازیکن CFL تزئین شده است ، همچنین در سال 2010 به عنوان تازه کار برتر خود و چهار ستاره لیگ برتر شناخته شده است. یک قهرمان جام گری 2011 با قبل از میلاد ، شش پا ، 225 پوند خط دفاعی گفت که او این موفقیت ها را به تنهایی ثبت نکرده است.

وی گفت: “این افتخار فوق العاده ای است و من بسیار خوش شانس هستم اما من فکر می کنم این نه تنها سفر من بلکه افراد فوق العاده ای که در اطرافم داشته ام را نشان می دهد.” “افرادی مانند والی بونو ، مایک بنویدس ، مارک واشنگتن [all former B,C, Lions coaches] و حتی سال گذشته با جیسون شیورز و کریگ دیکنسون [Saskatchewan’s defensive co-ordinator and head coach, respectively] علاوه بر همه هم تیمی های فوق العاده ای که داشته ام و بدیهی است که خانواده و دوستانم. این همان چیزی است که برای من نشان می دهد. “

Solomon Elimimian از BC Lions از طریق یک بازی مصنوعی در سال 2017 از مه مصنوعی عبور می کند. (داریل دایک / مطبوعات کانادایی)

اما این افتخار همچنین شاهدی بر پایداری و برای الییمیان ، غلبه مداوم بر ناملایمات است.

الیمیان گفت: “من در زندگی حرفه ای خود ناامید کننده بوده ام که گفتن آن دیوانه است.” “هنگامی که من برای اولین بار به کانادا آمدم فکر نمی کنم بسیاری از بازیکنان برای دریافت قرارداد مجبور شدند دو بار کار کنند.

“من در خارج از فصلی که در بلوک تجاری حضور داشتم به سال 2014 فکر می کنم … خدا را شکر مربی بنویدس به من ایمان آورد و والی با من جلو رفت. من در سال 2015 پس از برنده شدن در MOP آشیل خود را پاره کردم و موفق شدم بر آن غلبه کنم. در سال 2019 منتشر شد و می تواند از آن بازگردد. جوایز بسیار خوبی هستند اما در مورد غلبه بر این است که بهترین کارتها به شما تعلق نمی گیرد اما همچنان کارتهایی را که به شما تعلق می گیرد بازی می کنید و می توانید بر آنها غلبه کنید. “

ادمونتون اکنون خانه بومن است

بومن شش فوت و سه و 215 پوندی دومین حیاط با بیشترین دریافت (8208) از سال 19-2010 را پشت سر گرین (9869) قرار داد. وی پس از صید (3924) در حیاط سوم بود ، در پذیرش (574) چهارم و در 117 بازی در فصل منظم در TD (40) ششم شد.

بومن 11 فصل با ساسکاچوان وینیپگ ، ادمونتون و مونترال (18-1388) بازی کرد. بهترین سالهای او در اسکیموها (17-1901) بود ، او چهار فصل زندگی خود را در 1000 فصلی ثبت کرد و یک جام خاکستری را در سال 2015 به دست آورد. پدر متاهل دو دختر جوان ادمونتون را به خانه صدا می زند.

بومن گفت: “من همیشه چیزهای خوبی در مورد ادمونتون می شنیدم.” “وقتی به آنجا رسیدم ، معنای آنها را خیلی بیشتر فهمیدم و این بیشتر نقش اصلی نبود ، بلکه جامعه و فرهنگی بود که در نهایت بخشی از آن شدم.

“برای پسری مثل من ، محیط بهتری که بتوانم تولید کنم بهتر است و به همین دلیل رفتن به ادمونتون واقعاً در حرفه من برتری داشته و به همین دلیل در این تیم هستم. اکنون به بیرون نگاه می کنم ، برف وجود دارد ، – 9 درجه سانتیگراد و من دخترم را همراه خود دارم. اینجا واقعاً خانه است. “

بومن نمی توانست خوشحال باشد که رقیب دیرینه اسمیت نمره را کسب کرد. بومن اغلب اسمیت را سخت ترین بازیکن دفاعی خود در کانادا خوانده است.

بومن گفت: “ما همیشه شوخی می کنیم که اگر من ابرقهرمان بودم او کریپتونیت من می شد.” “من به تو می گویم ، او شگفت انگیز بود.”