الکس اسمیت ، اولین باخت فصل استیلرز به واشنگتن

Category: خبرهای جهان

فولاد پیتسبورگ سه ماه را صرف هر چه سال 2020 به آنها پرتاب کرد ، کرد. برنامه زمانبندی تغییرات. صدمات به تعداد انگشت شماری از بازیکنان تأثیرگذار. تهدید همیشگی COVID-19.

از طریق هرج و مرج ، آنها برنده بودند. گاهی اوقات زیبا گاهی زشت. بعضی اوقات کمی از هر دو در یک بازی است. از طریق همه اینها ، آنها اصرار داشتند که به خوبی از نقایص خود آگاه بودند. اشاره به زمان و دوباره تنها چیزی که در مورد آنها کامل بود سوابق آنها بود.

خیلی برای آن

پیشنهاد پیتسبورگ برای یک فصل بدون شکست به پایان رسیده است. تلاش واشنگتن – بله ، واشنگتن – برای یک عنوان بعید تقسیم بندی ممکن است تازه شروع شود.

الکس اسمیت برای 296 یارد و یک ضربه ضربتی پرتاب کرد ، داستین هاپکینز با گل 2 بر 4 باقی مانده یک گل میدان 45 یاردی شکست داد و واشنگتن برای پیروزی 23 بر 17 در روز دوشنبه در یکی از بزرگترین شگفتی های فصل NFL به پیروزی رسید.

مربی سال اول رون ریورا گفت: “ما برای مدت طولانی از کار افتاده ایم و در تلاش هستیم که خود را دوباره بسازیم و خود را بسازیم.” “این چیزی است که می توانیم از آن استفاده کنیم.”

فولادی ها (11-1) فرصتی را برای صعود به مرحله پلی آف از دست دادند و برابر کانزاس سیتی ، مدافع عنوان قهرمانی سوپر بول ، برای کسب بهترین رکورد در AFC با چهار هفته مانده به تساوی مساوی شدند. آنها 14 امتیاز را از دست دادند.

بن روتلیسبرگر ، مهاجم پیتسبورگ گفت: “گند می زند.” “مدتی است که ما یک بازی را از دست داده ایم. این احساس خوبی نیست.”

فولادی ها در حالی که با تیمی روبرو بودند که از سال 2018 سه پیروزی متوالی کسب نکرده و از سال 1991 در پیتسبورگ پیروز نشده بود ، 10 امتیاز امتیاز داشتند. انتظارات این باشگاه در سال جاری بسیار ناچیز است. با این وجود یک روز پس از پیروزی غول های نیویورک در سیاتل ، واشنگتن (5-7) همگام شد و در حالی که NFC East پست دومین پیروزی خود را در 25 ساعت بدست آورد.

مونتز عرق دفاعی ، که سه پاس روتلیسبرگر را ناکام گذاشت ، گفت: “ما در حال آماده شدن هستیم.” “این نوعی از فوتبال است که ما از بازی 1. می خواستیم بازی کنیم.”

این نوعی فوتبالی است که استیلرز از بازی 1 تاکنون بازی کرده است. بهترین شروع در تاریخ 87 ساله حق رای دادن در یک بازی نادر دوشنبه اواخر بعد از ظهر متوقف شد. NFL مسابقه را یک روز عقب انداخت ، به عنوان بخشی از عواقب ناشی از شیوع COVID-19 در بالتیمور که لیگ را مجبور کرد بازدید از Ravens به Heinz Field را سه بار به تعویق بیندازد.

مربی پیتسبورگ ، مایک توملین اصرار داشت كه باشگاهش بهانه كردن اختلال را بهانه نخواهد كرد. اما سنگینی آنچه فولادی ها با آن دست و پنجه نرم کرده اند ، همراه با مصدومیت های نیمه دوم رابرت اسپیلن ، بازیکن خط دفاعی و جو هادن ، بازیکن کرنر ، یک روز سخت را رقم زد.

روتلیسبرگر 305 یارد و دو لمس را پشت سر گذاشت ، اما توسط Jon Bostic – استیلر سابق – با 1:59 باقی مانده انتخاب شد. هاپکینز یک گل میدان 45 یاردی دیگر به زمین اضافه کرد و آخرین حرکت گازدار پیتزبورگ با توپ در نزدیکی خط میانی به پایان رسید و بازیکنان واشنگتن در حالی که بازیکنان واشنگتن به سمت رختکن رفتند ، با دو سرعت شروع کردند.

روتلیسبرگر گفت: “ما در آن مرحله از فصل هستیم که باید در همه زمینه ها ، کل تیم خود ، هر دو طرف توپ تیز باشید.” “انواع حواس او را پرت می کند ، تغییرات این ، آن و دیگری وجود دارد. در پایان روز ، ما باید فوتبال خوبی بازی کنیم.”

برای اولین بار در مدت زمان طولانی ، فولاد این کار را نکردند. حداقل کافی نیست.

هنوز هم ، حتی پس از ضربه اسمیت به لوگان توماس برای پاس 15 متری تاچ داون برای مساوی کردن بازی در 17 ، فولادی ها فرصتی پیدا کردند. آنها به دامنه اهداف میدانی رفتند اما به جای اینکه متیو رایت را پر کنند – به دلیل مصدومیت به کریس بوسول از تیم تمرین صعود کردند – یک گل زمین 45 حیاطی را در هاینز آغاز کردند ، فولادی ها به دنبال آن بودند.

اشتیاق روتلیسبرگر به تازه کار دویدن آنتونی مک فارلند جونیور ناقص افتاد و اسمیت با آرامش 45 ​​یارد واشنگتن را طی 9 بازی طی کرد تا امتیاز برنده را تنظیم کند.

“من از قرار دادن آن احساس خوبی نداشتم [kick] روی او ، “تاملین در مورد رایت گفت.

جوراب خونین

بازگشت اسمیت از آسیب دیدگی پای راست که تقریباً هزینه زندگی او را در پی داشت ، او را به قفل بهترین بازیکن سال NFL تبدیل کرده است. در نیمه اول ، پای چپ اسمیت پس از پا گذاشتن مورد توجه قرار گرفت.

اسمیت گفت: “شما به عنوان یک بازیکن خط دفاعی پا می شوید ، به خصوص آن قسمت جلو.” “شما به آن عادت کرده اید. به آن بی حس می شوید. به پایین نگاه کردید … [you could] بصری خون بیرون رفتن را ببینید. هرگز یک جوش و خروش مثل آن نداشته اید. برای من جدید است. “

اسمیت در بازی باقی مانده بود ، جوراب خونین او رنگ لباس کاملاً سفید را به او داد.