اموزش تعمیر و عیب یابی اجاق گاز

Category: خبرهای جهان

هرگز از پدهای پاک کننده، سیم ظرفشویی و اسید برای تمیز کردن اجاق گاز استفاده نکنید. مراقب باشید منفاذ را بیش از حد باز و یا کج نکنید. از وسایل ساینده استفاده نکنید. چربی های باقیمانده در داخل فر با بوی خاص و کمی دود مانند از بین می روند. ابتدا آن را به شدت بشویید و فورا با دستمال خشک کنید. دیواره های داخلی را بعد از تمیز کردن با دستمال خشک کنید. داخل و خارج فر را با آب، کمی شوینده و دستمال تمیز کنید. داخل فرا را وقتی هنوز گرم است، با استفاده از شوینده و آب داغ و یا مخلوطی از آب و سرکه تمیز کنید.

۲ : نکات ایمنی اجاق گاز را رعایت کنید و بدانید اجاق گازهای دارای ترموکوپل و فندک از امنیت بالایی برخوردارند ، اجاق گازی را انتخاب نمایید که پیلوت داشته باشد چونکه هنگام سر رفتن شیر و یا خاموشی ناشی از باد مانع نشر گاز به خانه شما میشود و از ایمنی بالایی برخوردار است . ۱ : تعداد شعله های اجاق گاز را نسبت به تعداد نفرات اعضای خانواده و نیاز روزانه شما از اجاق گاز انتخاب نمایید . کلاهک های شعله ها را با آب جوش و مواد شوینده بشویید.

قسمت های لعابی را با آب ولرم و مواد نحوه تنظیم ترموکوپل اجاق گاز شوینده بشویید. برای لکه های سرسخت، از مواد معمولی شوینده و محصولاتی که در بازار هستند و خورنده نیستند استفاده کنید. ترجیحا با آب گرم و مقداری مایع شوینده آن را تمیز کنید. ۴ : هنگام نصب اجاق گاز خود با شرکت خدماتی آن برند تماس بگیرید تا از گارانتی خارج نشود .

زرد سوختن شعله اجاق گاز، یکی از موارد مهم است که باید سریع نسبت به بررسی دلیل آن اقدام کنید. این کار حتما باید توسط متخصص و تکنسین مربوطه انجام شود. برای تنظیم ساعت یا تایمر، دستورالعمل اجاق گاز رومیزی را به دقت مورد بررسی قرار داده و یا از تکنسین تعمیرات اجاق گاز رومیزی در ابرکاوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز رومیزی مشاوره دریافت نمایید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت بهترین ترموکوپل اجاق گاز.