اندرو هریس متولد وینیپگ در آخرین اردوی تمرینی CFL برای دفاع از عنوان جام خاکستری Argonauts لذت می برد.

Category: خبرهای جهان

اندرو هریس به خوبی می داند که کمپ های آموزشی CFL چقدر یکنواخت، تکراری و خسته کننده هستند.

هریس که وارد سیزدهمین فصل CFL خود می‌شود، به شروع اردوی آرگونوت‌های تورنتو یکشنبه در دانشگاه گوئلف گزارش داد. اما این یکی بسیار متفاوت است زیرا آخرین بازی هریس به عنوان یک بازیکن فعال است.

این بومی 36 ساله وینیپگ می گوید: «این در مورد لذت بردن از روند و لذت بردن از سفر است. “همه چيز [in camp] برای آخرین بار خواهد بود، همه چیز آخرین حرکت در آن خواهد بود.

“بعضی از بچه ها و مربیان سعی کردند من را در این مورد کمی احساساتی کنند. اما من می خواهم احساسات را تا پایان حفظ کنم و همانطور که گفتم فقط از این روند لذت ببرم.”

هریس پس از کمک به تورنتو که در بازی جام خاکستری 2022 با نتیجه 24-23 وینیپگ را شکست داد، به فکر بازنشستگی بود. اما او تصمیم گرفت که برگردد و وظایف عجولانه خود را با ای جی اوئلت آمریکایی تقسیم کرد تا نه تنها به آرگوس کمک کند تا از قهرمانی خود دفاع کند، بلکه چهارمین عنوان متوالی – 2019 و 2021 با وینیپگ – و در کل پنجم شود.

اولین قهرمانی هریس در جام خاکستری در سال 2011 با BC Lions به دست آمد.

هریس گفت: پس از فصل گذشته، 80 درصد مطمئن بودم که بازنشسته خواهم شد، اما واقعا خوشحالم که این کار را نکردم. “بدن من احساس خوبی دارد اما بزرگترین چیز این است که در رختکن با این بچه ها و رفاقتی که داریم.

زمانی که وارد فصل شویم، این فصل از بین می‌رود و به رقابت و پیروزی در بازی‌ها می‌پردازیم. در حال حاضر از این روند لذت می‌برم و از تصمیمم واقعا راضی هستم.»

یک بازیکن فوتبال در حال پریدن از روی بازیکن دیگری دیده می شود که در حالی که بازیکن دیگری از تیم های مقابل پشت سر او می آید، روی زمین می افتد.
تورنتو آرگونات‌های دونده اندرو هریس در نوامبر گذشته در استادیوم موزائیک در رجینا در مسابقات جام خاکستری 109 بر روی یک بمب افکن آبی وینیپگ با مانع می‌روند. هریس امیدوار است پس از کسب عنوان قهرمانی برای سه تیم از سال 2011، چهارمین عنوان قهرمانی جام خاکستری را به دست آورد. (فرانک گان/ مطبوعات کانادا)

هریس با 10151 یارد در 1903 بار (متوسط ​​5.3 یارد) با 51 TD، پرشتاب ترین کانادایی در تاریخ CFL است. او همچنین دارای 599 شکار در تمام دوران ها برای 5403 یارد و 32 تاچ داون در 184 بازی حرفه ای فصل عادی است.

هریس تنها 134 یارد از چارلز رابرتز (10285 یارد) برای پنجمین در راس تمام دوران CFL فاصله دارد و برای پیشی گرفتن از جانی برایت رتبه چهارم (10909 یارد) به 759 یارد نیاز دارد.

هریس پنج فوت 10، 216 پوندی، 490 یارد را روی 114 گاری دوید، با میانگین 4.3 یارد، در حالی که در 8 بازی فصل گذشته، 23 صید برای 180 یارد اضافه کرد. او از پارگی عضله سینه ای رنج می برد که قرار بود تا پایان سال او را کنار بگذارد، اما هریس برای پیروزی 34-27 تورنتو در فینال بخش شرقی مقابل مونترال آلوئتز، بازگشت، با سرعت 42 یارد و یک TD روی 9 بار. هریس در بازی جام خاکستری 55 یارد راشینگ روی 10 گاری داشت.

اوئلت 24 یاردی را در شش گاری انجام داد اما دو TD به ثمر رساند، از جمله اسکمپر پنج یاردی که در نهایت برنده بازی بود.

هریس یکشنبه نشان داد که هنوز بنزین در مخزن باقی مانده است و تعدادی از لوله های جامد را از بین می برد.

رایان دینویدی، سرمربی تورنتو گفت: «آنهایی که نشان می‌دهند او هنوز آنقدر قوی است که ما را به سطح بعدی برساند. خوشحالم که او تصمیم به بازگشت گرفت و امیدوارم آنطور که او می‌خواهد به پایان برسد.

“بچه ها فقط به کارهایی که او انجام داده احترام می گذارند تا میراث، حرفه و تعداد جام های خاکستری که به دست آورده است. خارج از آن، حضور او در رختکن است و او می تواند بچه ها را مسئول بداند زیرا او همه کارها را انجام می دهد. بچه ها جذب می شوند. به او نگاه کن و به او نگاه کن.”

هریس روی آینده تمرکز کرد

خط حمله تورنتو در سال 2023 ظاهر متفاوتی خواهد داشت و چاد کلی به جای مک لئود بتل تامپسون کهنه کار (USFL) در مرکز قرار دارد. کلی فصل گذشته به عنوان پشتیبان خدمت می کرد، اما نقش مهمی در جمع آوری آرگوس به پیروزی آنها در جام خاکستری داشت.

کلی، برادرزاده کوارترباز ستاره سابق بوفالو بیلز، جیم کلی، در کوارتر چهارم جایگزین بتل تامپسون شست شد و پاس های چهار از شش را به مدت 43 یارد تکمیل کرد. اما این دوی حیاتی 20 یاردی او در دوی دوم و 15 بود که مسیر پنج یاردی TD Ouellette را راه اندازی کرد و تورنتو را 24-23 جلو انداخت.

دینویدی، که هماهنگ کننده تهاجمی تورنتو نیز هست، گفته است که قصد دارد تحرک کلی را در برنامه بازی آرگوس پیاده کند.

“آی تی [mobile quarterback] هریس می‌گوید قطعاً مسیرها و حفره‌هایی را در بازی دویدن برای عقب‌ها باز می‌کند.

هریس گفت که از سال 2022 حرکت کرده است، و افزود که عنصر دفاع از قهرمانی به دستاوردهای گذشته متکی نیست.

او گفت: «شما باید هر کاری را که سال گذشته انجام دادید انجام دهید و به جلو بروید. “هیچ کس واقعا در مورد سال گذشته صحبت نمی کند، که عالی است.

ما یک تیم جدید داریم، تمرکز جدید اما هدف یکسان است. بزرگترین چیز این است که تلاش‌های شما را در فصل گذشته ایجاد کنید و درک همه این است که بهترین بازی خود را برای شما به ارمغان می‌آورند زیرا شما مدافع عنوان قهرمانی هستید. مهم این است که از بازی خارج شوید. اینجا و کار کردن با این بچه ها، بازگرداندن آن شیمی و جمع شدن دوباره به عنوان یک تیم.”