ایمنی لوایح هاملین حضور دارد اما در روزهای افتتاحیه تمرین داوطلبانه شرکت نمی کند

Category: خبرهای جهان

سرمربی تیم شان مک درموت روز سه شنبه گفت که بوفالو بیلز با ایمنی آرام آرام پیش می رود.

مک درموت از اورچارد پارک نیویورک در پاسخ به سوالی درباره وضعیت هملین گفت: “ما هر روز آن را انجام می دهیم و فقط از دامار به هر طریق ممکن حمایت می کنیم.” در غیر این صورت، مربی هیچ جدول زمانی در مورد اینکه هاملین می تواند یک ماه پس از صدور مجوز برای از سرگیری حرفه NFL خود، جلسات درون زمینی را آغاز کند، ارائه نکرد.

هاملین 25 ساله پس از انجام یک تکل معمولی در جریان کوارتر اول بازی در سینسیناتی و پخش شدن برای تماشاگران ملی در ساعات اولیه ژانویه، دچار ایست قلبی شد و مجبور شد در زمین بازی احیا شود. 2.

رویکرد آهسته بیل ها به حضور هملین در تمرین به نظر می رسد که چگونه آنها دیگر بازیکنانی را که دچار مصدومیت شدید شده اند، کاهش داده اند. و در مورد هاملین قابل درک است، با توجه به اینکه او در طول یک پروسه ریکاوری طولانی مدت زمان زیادی را از دست داد که قبل از گزارش برای برنامه تمرینی داوطلبانه تیم در ماه گذشته او را از فعالیت بدنی بسیار محدود می کرد.

هاملین پس از مرخص شدن از بیمارستان در اواسط ژانویه، هنوز به یک دستگاه تنفسی نیاز داشت تا به او کمک کند تا چند هفته نفس بکشد.

او به صراحت گفته است که می خواهد بازی را از سر بگیرد. هاملین با بیان اینکه قلبش هنوز در جریان بازی است، کمی بیش از یک ماه پیش پس از اینکه توسط Bills و چندین متخصص مستقل اجازه بازی را صادر کرد، بازگشت خود به NFL را اعلام کرد.

“رویداد متحول کننده زندگی”

هملین که نمی‌خواست ترس و نگرانی را تسلیم کند، گفت احتمال کمی وجود دارد که این قسمت تکرار شود و متخصصان توافق کردند که قلب او در نتیجه کوموتیو کوردیس متوقف شده است، ضربه‌ای مستقیم در نقطه خاصی از ضربان قلب که باعث ایست قلبی می‌شود.

هاملین ماه گذشته گفت: “این یک رویداد تغییر دهنده زندگی بود، اما این پایان داستان من نیست.”

با توجه به تمرکز او روی از سرگیری فوتبال، گام های بعدی هملین با هر بازیکن دیگری در NFL در تلاش او برای کسب جایگاهی برای ورود به فصل سوم خود تفاوتی نخواهد داشت. لوایح دو هفته دیگر تمرینات داوطلبانه دارند تا قبل از افتتاح یک مینی کمپ اجباری در اواسط ژوئن و به دنبال آن کمپ آموزشی در اواخر ژوئیه افتتاح شود.

بهبودی هملین توسط پزشکانی که او را معالجه کرده اند قابل توجه خوانده اند. او چند روز اول بهبودی خود را در یک کمای پزشکی در مرکز پزشکی دانشگاه سینسیناتی گذراند. مهارت های حرکتی و شناختی او به سرعت بازگشت و 10 روز را در بیمارستان های سینسیناتی و بوفالو گذراند تا مرخص شود.

سقوط هاملین منجر به سرازیر شدن حمایت از سراسر NFL و سراسر آمریکای شمالی شد، با کمک های اهدایی به سازمان خیریه هاملین بیش از 9 میلیون دلار آمریکا.

و بهبودی او جشن گرفته شده است، با این بازیکن که توسط انجمن بازیکنان NFL، NFL تجلیل شده است و اخیراً توسط نویسندگان حرفه ای فوتبال آمریکا به عنوان برنده جایزه جورج هالاس انتخاب شده است که به یک بازیکن، مربی یا کارمند NFL اهدا می شود. که برای موفقیت بر سختی ها غلبه می کند.