بازیکنان CFL می گویند که هنوز کاری برای حل بی عدالتی نژادی باید انجام شود

Category: خبرهای جهان

برایان برنهام وقتی بازیکنان همکار CFL خود داستان های شخصی خود را در مورد تجربه نژادپرستی بازگو کردند ، شوکه نشد.

گیرنده گسترده BC Lions می داند که داستان های زیادی برای گفتن وجود دارد.

وی در مصاحبه ای از خانه اش در تولسا ، اوكلا گفت: “شنیدنش ناامیدكننده است ، اما قطعاً تعجب آور نبود.” “من فکر می كنم شما می توانید از هر رختكن عبور كنید و با هر بازیکن سیاهپوستانی صحبت كنید در مورد نوعی تبعیض که آنها داشته اند. “

برنهم روز چهارشنبه به عنوان بخشی از جشنواره Grey Cup Unite CFL به بازیکنان ، مربیان و فارغ التحصیلان سراسر لیگ پیوست تا یک بحث مجازی درباره تنوع و عدالت نژادی انجام دهد.

برنهام گفت ، برخی از داستان های به اشتراک گذاشته شده “بسیار دیوانه وار” بودند.

تماشا کنید | برنامه می تواند “خیلی زود” منتشر شود:

رندی آمبروزی ، کمیساریای CFL در سخنرانی سالانه خود در لیگ ، می گوید: “دلیل خوبی وجود دارد که خوش بین باشیم بازیکنان ما در سال 2021 به زمین می آیند.” 2:01

ناتی آدجی ، گیرنده وسیعی برای آرگونوتهای تورنتو ، در مورد اینکه وقتی در 14 سالگی ، هنگام رفتن به خانه برای رفتن به خانه فوتبال ، با سلاح نیمه اتوماتیک فشار داده شده به پشت ، توسط پلیس به شدت مسلح با فشار دادن به پشت او توسط پلیس بسیار مسلح برداشته شد ، صحبت کرد.

جکسون جفکوات ، خط دفاعی بمب افکن آبی ، به گروه گفت که عصبی است که چند سال پیش پس از رانده شدن به دلیل “رانندگی در حالی که سیاه” بود ، احساس کرد.

Vontae Diggs ، یکی از خطوط ادمونتون ، خاطره ای از رفتن به IHOP را هنگام بازدید از دانشگاه و درک اینکه هیچ کس در رستوران شبیه او نیست ، تعریف کرد.

دیگز گفت: “ما آنجا ایستاده ایم و به اطراف نگاه می کنیم و به شما می گویم شما می توانید موش را در آن مکان بپیمایید.” “این یکی از ترسناک ترین لحظات زندگی من بود ، جایی که واقعاً برای لحظه ای فکر نمی کردم که بخواهیم بیرون برویم زیرا نگاه انزجار در تک چهره های آن مرکز بود.”

برنهام گفت ، ناامیدکننده است که صحبت درباره نابرابری نژادی و بی عدالتی هنوز لازم است

وی گفت: “من فکر می کردم ما به عنوان یک کشور از این گذشته هستیم.”

اوایل امسال پس از مرگ جورج فلوید ، سیاه پوستی ، به دست پلیس در مینیاپولیس ، مین ، اعتراضات و خواستار اقدام در مورد بی عدالتی نژادی نه تنها ایالات متحده بلکه جهان را فرا گرفت.

اهمیت مکالمه

برای Nate Behar ، گیرنده وسیع سابق Ottawa Redblacks ، واکنش دشوار بود.

وی به هیئت مدیره گفت: “سخت است كه مردی كه در اینجا نشسته است ، آن فریاد را بشنود و این فریاد را بشنود و مردم را با گفته های توخالی خود مانند” نمی توانم باور كنم كه چنین اتفاقی رخ دهد “بشنود.

“اولین چیزی که همیشه هر وقت چنین چیزی می شنوم به ذهنم خطور می کند این است که چه کوری انتخابی تصمیم گرفته ای با آن زندگی کنی که این باعث تعجب تو شود؟ مطمئناً از تو متنفر است ، اما تعجب؟”

دیگز گفت: سیاه پوستان نسلها مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند و بهترین انتقامی که می توانند بگیرند این است که خوب زندگی کنند.

وی گفت: “ما فقط باید هر بار كه می خواهند ما را تعطیل كنند ، سطح خود را بالا ببریم. و این همان چیزی است كه ما ادامه می دهیم.”

بسیاری از شرکت کنندگان در جلسه شرکت در این مورد موافقت کردند که ادامه صحبت درمورد نژاد و اطمینان از پیگیری آنهایی که قول داده اند تغییرات ایجاد کنند مهم است.

تارنس كمبل ، تهاجم سابق ببر-گربه های همیلتون ، گفت: مشاغل قصد دارند هر آنچه لازم است گفته شود تا مردم از محصولات و خدمات خود استفاده كنند.

“اما هستند [the businesses] کمبل ، اکنون افسر پلیس در سن خوزه ، کال ، گفت: “واقعاً افراد بیشتری رنگین استخدام می کنید؟” آیا وقت می گذارید تا واقعاً درک کنید و قلب خود را باز کنید تا بفهمید چه خبر است ، تا بخشی از این تغییر باشد؟ آیا شما واقعاً بخشی از تغییر شده اید؟ “

تماشا کنید | بهار در مورد مراسم خاکسپاری جورج فلوید تأمل می کند:

Nate Behar ، نماینده رایگان CFL و نویسنده مقاله “به دلال زدن یک جنبش” ، از کانادایی ها می خواهد: “اجازه ندهید آتش شما خاموش شود”. 12:11

برای کمک به پیشرفت سیاه پوستان در CFL می توان کارهای بیشتری انجام داد ، گفت: Adjei.

وی گفت: این لیگ در حال حاضر اقدامات لازم برای کمک به ورزشکاران کانادایی را دارد و می توان برنامه های مشابهی را برای کمک به بازیکنان و کادرفنی سیاه پوستان ایجاد کرد.

مردان سیاهپوست مانند مدیر کل ارگوس مایکل “پین بال” کلمونز و اد هروی هستند [former general manager of the Edmonton Football Club and B.C. Lions] جیسون شیورز گفت که قبلاً نشان داده است که رسیدن به بالای لیگ امکان پذیر است.

شیورز ، هماهنگ کننده دفاعی سازمان ساسکاچوان Roughriders گفت: “اما ما به آن افراد نیاز داریم تا آموزش نسل بعدی را شروع كنند.” “اینطور نیست که ما بگوییم” اوه ، افراد دیگری هم نیستند که کارآموز خوبی نباشند. ” ما فقط می دانیم که این اتفاق برای افراد با رنگ پوست یا رنگ و هیچ چیز سریع رخ نمی دهد. “

خاری جونز ، سرمربی آلوئه های مونترال گفت: سیاه پوستان نمی خواهند جدا شوند ، آنها فقط می خواهند برابر باشند.

هنگامی که جونز برای اولین بار به CFL آمد ، او می دانست که لیگ سایر کواربک های سیاه را دیده است ، بنابراین مسابقه او به همان روشی که در ایالات متحده بود ، مسئله ای نبود.

“من می دانستم که اگر موفق شدم ، با شرایط خودم موفق شدم ، اگر موفق نشدم ، با شرایط خودم موفق نبودم. اگر مربی من را دوست نداشت ، این به دلیل من نبود سیاه. ” “من چنین احساسی را نداشتم. و این چیزی است که هر کسی می خواهد.”