بریتنی ماتیوز ، نامزد پاتریک ماهومس ، بخشی از مالکیت تیم گسترش NWSL

Category: خبرهای جهان

لیگ ملی فوتبال زنان در حالی به کانزاس سیتی باز می گردد که روز دوشنبه به یک گروه مالکیت به رهبری تجار محلی که شامل نامزد نامزد مدافع اصلی رئیس ، پاتریک ماهومس است ، حق رای دادن برای توسعه داده شد.

نماینده اتحادیه لیگ ، لیزا بیرد همچنین گفت که گروه مالکیت ، که توسط تیم همسر آنجی و کریس لانگ و مدیریت پایتخت میدان پالمر واقع در کانزاس سیتی هدایت می شود ، کلیه حقوق بازیکن ، پیش نویس انتخاب و سایر دارایی های لازم را از باشگاه یوتا رویالز در حالی که این باشگاه فعالیت خود را پایان می دهد.

بیرد گفت: “این یک فرصت فوق العاده برای لیگ ماست.” “کانزاس سیتی یک جامعه غنی از فوتبال است و این گروه مالکیت خارق العاده آماده و قادر به تعهد منابع لازم برای موفقیت چشمگیر این باشگاه است.”

همسر آینده ماهومس ، بریتنی متیوز ، که قبل از حضور حرفه ای در UMF Afturelding در ایسلند ، در دانشگاه تگزاس-تایلر فوتبال دانشگاهی بازی می کرد ، در گروه مالکیت گنجانده شده است. متیوز که در سال جدید در انتظار فرزند اول این زوج است ، اکنون در کانزاس سیتی زندگی می کند و یک کارآفرین تناسب اندام است.

متیوز در بیانیه ای گفت: “من واقعاً از آنچه این زنان باورنکردنی روزانه انجام می دهند ، قدردانی می کنم.” “ما در KC بزرگترین هواداران و جامعه را داریم و نمی توانم صبر کنم تا در این تیم جمع شوم.”

این دومین باری است که این زوج در یک کانون حرفه ای ورزشی در کانزاس سیتی سرمایه گذاری می کنند. اندکی پس از امضای قراردادی که می تواند در طی دهه آینده 500 میلیون دلار به وی پرداخت کند ، ماهومس سهام مالکیت MLB’s Kansas City Royals را خریداری کرد.

تیم جدید KC در حال حاضر مربی جدیدی دارد

تیم فوتبال بانوان قبلی این شهر ، FC کانزاس سیتی ، قبل از اینکه به یک گروه مالکیت مستقر در مینه سوتا فروخته شود ، در سال 2014 و ’15 قهرمان مسابقات قهرمانی NWSL شد. پس از یک سال ، آبی ها اعلام کردند که در حال جمع شدن هستند و دارایی های آنها به حق رای دادن در یوتا ارسال می شود.

باشگاه جدید کانزاس سیتی قبلاً اعلام کرده بود که مدیرعامل سابق FC کانزاس سیتی هو ویلیامز به عنوان سرمربی خود برمی گردد. او دست در دست مربی سابق آن باشگاه ، ولاتکو آندونوسکی ، که اکنون سرمربی تیم ملی زنان ایالات متحده است – که به طور تصادفی یک مرکز تمرینی جدید و درخشان در کانزاس سیتی دارد ، کار کرد.

انجی لانگ گفت: “لیگ با رهبری ابتکاری و رشد انفجاری دگرگون شده است.” “ما برای رسیدن به این حق ، برای تیم و شهرمان متعهد هستیم. نمی توانیم منتظر بمانیم تا بازیکنان و کشور آنچه را که مدتهاست می دانیم ببینند: یک چیز خاص در مورد زندگی در کانزاس سیتی وجود دارد و یک چیز حتی بیشتر اینجا بازی کردن “