بریس یانگ آلاباما تیتر سه کیوبی است که در 4 انتخاب برتر درفت NFL انتخاب شدند.

Category: خبرهای جهان

پیدا کردن یک کوارتربک حق رای سریع‌ترین راه برای موفقیت است، بنابراین جای تعجب نیست که تیم‌ها آنها را در اولویت پیش‌نویس NFL قرار دهند.

برایس یانگ، سی جی استرود و آنتونی ریچاردسون در بین چهار انتخاب برتر پنج شنبه شب بودند، یک نتیجه قابل انتظار در یک کلاس پیش نویس غنی که از سال گذشته پیش بینی می شد. شگفتی در دور اول این بود که ویل لویس نام او را نشنید.

یانگ، کوارتربک لاغر اندام و پویا آلاباما، هفت هفته پس از آن که این تیم معامله پرفروشی با شیکاگو انجام داد تا برای به دست آوردن انتخاب خود، به مقام اول برسد، به کارولینا پانترز رسید.

بزرگترین سوال پیرامون برنده جایزه Heisman 2021 اندازه است. او 5 فوت 10 1/8 اندازه گرفت و در کمباین 204 پوند وزن داشت. اگرچه او بر SEC تسلط داشت، برخی از پیشاهنگان و مربیان می ترسند که یانگ نتواند از نظر بدنی در برابر تمام ضربه های NFL مقاومت کند.

یانگ گفت: «کسانی که به من شک دارند حق دارند نظرشان را بیان کنند. “من فکر می کنم زیبایی ورزش همین است. همه ما دور هم جمع می شویم و در مورد اینکه به نظر شما چه کسی خوب است یا نه بحث می کنیم. من تصمیم می دهم روی چیزی که می توانم کنترل کنم تمرکز کنم.”

علیرغم گمانه زنی ها، استرود مجبور نبود مدت زیادی منتظر بماند که ممکن است پس از کسب امتیاز ضعیف در آزمون S2 Cognition، از 10 رتبه برتر خارج شود. او اوایل همان روز به AP گفت که نمی‌دانست در نهایت به کجا می‌رود، اما هیوستون او را به شماره 2 گرفت. سپس تگزاسی‌ها با آریزونا قراردادی پرفروش بستند تا گزینه شماره 3 را به دست آورند و ویل راشگر لبه آلاباما را انتخاب کردند. اندرسون جونیور

استرود گفت: “من نمی توانم برای بازی با ویل صبر کنم.” امیدوارم او در تمرین زیاد به من ضربه نزند.»

ریچاردسون در شماره 4 توسط ایندیاناپولیس کلتس انتخاب شد، که ششمین فصل متوالی را با QB شروع متفاوت آغاز خواهد کرد.

ریچاردسون ممکن است بیشترین امتیاز را در گروه داشته باشد اما کمترین تجربه را دارد. او فقط 393 پاس به فلوریدا پرتاب کرد. جیم ایرسی، مالک Colts، عاشق فیلادلفیا ایگلز QB Jalen Hurts است و ریچاردسون نیز توانایی بازی سازی مشابهی دارد.

او برای Shane Steichen بازی خواهد کرد، که هماهنگ کننده تهاجمی در فیلادلفیا بود، زمانی که Hurts به عنوان نایب قهرمان MVP تبدیل شد.

ریچاردسون گفت: “من می دانم که او با هارتز چه کرد، اما برای همکاری با او هیجان زده هستم.” او به من گفته است که کارهای بزرگی انجام خواهیم داد، بنابراین من مشتاقانه منتظر آن هستم.

لویس، هوکر به روز دوم رسید

با ورود به درفت، هیچ قطعیتی فراتر از انتخاب شماره 1 وجود نداشت و حتی این یک قفل نبود. برخی فکر می کردند کنتاکی لیویس دومین QB خواهد بود اما او از دور اول خارج شد. هندون هوکر از تنسی که در حال خارج شدن از عمل جراحی ACL است نیز در روز اول گرفته نشد.

فرانک رایش، مربی جدید پانترز در اوایل هفته گفت که سازمان تنها روز دوشنبه پس از چندین هفته بحث و بررسی به اجماع رسید.

یانگ درباره دیدارش با پلنگ ها گفت: «در مدت کوتاهی که در آنجا بودم چیزهای زیادی یاد گرفتم. این یک کادر شگفت انگیز است. می توان گفت انرژی، تمرکز، انگیزه و اراده برای برنده شدن وجود دارد.”

یانگ یک بازی‌ساز دوگانه با یک بازوی قوی و ترکیبی نخبه از غرایز و هوش، دارای ویژگی‌های ناملموس و ویژگی‌هایی است که مربیان می‌خواهند، از جمله توانایی رهبری و اخلاق کاری قوی.

پانترز از زمانی که از کم نیوتن، که در سال 2011 انتخاب شماره 1 کلی بود و در سال 2015، زمانی که پانترز را به رکورد 15-1 و حضور در سوپر باول رساند، بهترین انتخاب را به دست آورد، به دنبال پاسخ در کوارتربک بودند.

یانگ حرفه ای تماشایی در آلاباما داشت و پانترز امیدوار است که بتواند اولین جایزه لومباردی را در این مجموعه ارائه دهد. او در یک حمله حرفه ای زیر نظر هماهنگ کننده تهاجمی بیل اوبراین، سرمربی سابق تگزاسی ها که به NFL بازگشته تا خط حمله نیوانگلند را اداره کند، بازی کرد.

استرود، فینالیست جایزه هاییسمن در دو فصل گذشته در ایالت اوهایو، به هیوستون می رود تا به تگزاسی های در حال بازسازی کمک کند تا از دشان واتسون عبور کنند. این نهمین بار است که دو QB 1-2 می شوند و اولین بار است که دو QB سیاه هستند.

استرود گفت: “امیدوارم این الهام بخش بسیاری از کودکان سیاه پوست باشد.”

پس از دویدن بر روی QBs، سیاتل نیازمند دفاعی، دوون ویترسپون، مدافع کرنر ایلینویز را در شماره 5 گرفت و کاردینال‌های هجومی به شماره 6 رفتند تا پاریس جانسون، خط حمله ایالت اوهایو را انتخاب کنند. سپس لاس وگاس تایری ویلسون تگزاس Tech را انتخاب کرد و آتلانتا بیژن رابینسون را تبدیل به اولین دونده دونده در بین 10 تیم برتر از زمانی که ساکون بارکلی در سال 2018 در جایگاه دوم جاینت قرار گرفت، شد.

Eagles، قهرمان NFC، یک معامله را انجام می دهد

فیلادلفیا، قهرمان NFC، یک پله صعود کرد تا تکل دفاعی مشکل‌دار جورجیا، جالن کارتر، در شماره 9 قرار گیرد و شیکاگو با دارنل رایت، خط حمله تنسی، با انتخاب دهم به میدان رفت. ایگلز هم تیمی کارتر، نولان اسمیت، را در شماره 30 به دست آورد.

در شماره 11، تایتان ها به جای پیتر اسکورونسکی، خط حمله شمال غربی، از لویس عبور کردند. تیم تامپا بای باکانیرز نیز با تکل دفاعی پیت، کالیجا کانسی، از لویس در شماره 19 عبور کرد.

تا انتخاب بیستم طول کشید تا اولین گیرنده عریض برود. Seahawks جکسون اسمیت-نجیگبا را انتخاب کرد. با این کار، یک مسابقه متشکل از چهار واید اوت متوالی آغاز شد. سپس چارجرها کوئنتین جانستون را گرفتند، ریونز زی فلاورز را گرفتند تا با اودل بکهام جونیور تیم شوند، و وایکینگ ها جردن ادیسون را به همراه جاستین جفرسون اضافه کردند.

دو ماه پس از اینکه شهر کانزاس سیتی چیفز یک قهرمانی دیگر در سوپربول را با رژه در مرکز شهر جشن گرفت، دریایی از هواداران قرمزپوش در خیابان‌هایی که ایستگاه یونیون استیشن یک‌صدساله به‌عنوان پس‌زمینه پیش‌زمینه‌ای بود، صف کشیده بودند.

MVP Super Bowl Patrick Mahomes و All-Pro Tight End Travis Kelce با جایزه وینس لومباردی روی صحنه رفتند و قبل از اینکه آن را به راجر گودل، کمیسر NFL بسپارند، جمعیت را عصبانی کردند.

ماهومز از هواداران خواست که بلندتر فریاد بزنند – آنها این کار را کردند. کلچه پرسید که آیا آنها می خواهند برای انتخاب شماره 1 معامله کنند.

اما Chiefs نیازی به QB ندارند. کارولینا، هیوستون و ایندیاناپولیس انجام دادند.

اگر آنها مورد مناسب را دریافت کنند، ممکن است برای یک دهه یا بیشتر تنظیم شوند.