بهترین ردیاب حیوانات خانگی + (امکانات، خرید و نحوه استفاده)

Category: خبرهای جهان

به عنوان مثال، اگر به دنبال ردیابی هستید که بتوانید چندین سگ را رصد کنید، باید مطمئن شوید که ردیاب انتخابی شما دارای یک برنامه مستقل است که به شما امکان ردیابی همه ی آنها را در یک نمای واحد می دهد. ردیاب حیوانات یا ردیاب قلاده ای یکی از انواع مدل های ردیاب است که به یک قلاده مجهز می باشد تا بتوانید این ردیاب رو بر روی گردن حیوان خانگی خود متصل کنید، ردیاب حیوانات معمولا از کوچکترین و سبک ترین مدل های ردیاب در جهان هستند که قابلیت های زیادی دارد که در ادامه با آن آشنا می شویم.

همچنین با کلیک بر روی لینک زیر می توانید به صورت کامل راهنمای فارسی نحوه راه اندازی این ردیاب را مشاهده کنید. در حقیقت از ردیاب های شخصی نیز می توان به عنوان ردیاب حیوانات استفاده کرد. این مرکز بزرگ ترین محل پخش انواع ردیاب های حیوان های خانگی و ردیاب ردیاب حیوانات زیر پوستی های شخصی است. اگر در خانه کودکی خردسال یا والدینی سالمند دارید، که به مراقبت اساسی نیاز دارند برای حیوان خانگی خود یک ردیاب شخصی تهیه کنید. افراد دارای حیوان خانگی می توانند به سادگی از جی پی اس استفاده کنند. ردیاب حیوانات همانند ردیاب خودرو و ردیاب شخص به فناوری GPS مجهزند و در پیدا کردن حیوانات بازیگوش و پیشگیری از گم شدن آنها و همچنین کنترل رفت و آمد آنها در محدوده های جغرافیایی تعیین شده مورد استفاده قرار گیرند.

اما روی هم رفته میتوان گفت که در ساخت ردیاب حیوانات خانگی غالبا از قطعاتی مانند ماژول GPS وGSM استفاده میشود. برای جلوگیری از قرار گرفتن در موقعیت های خطرناک، اقدام به سرمایه گذاری بر روی ردیاب حیوانات خانگی کرده اند. برای خرید این ردیاب می توانید از طریق الو ردیاب اقدام کنید. برای برخی از صاحبان حیوانات خانگی، وزن و اندازه ردیاب بسیار مهم می باشد زیرا یک ردیاب بزرگ می تواند نژادهای کوچکتر را اذیت کند. فروشگاه اینترنتی کیم کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های آنلاین در ایران است که سالیان سال است که انواع مدل های ردیاب را عرضه میکند، این فروشگاه دارای پروانه کسب و نماد های ساماندهی و اینماد هست و عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی می باشد.

این مرکز ارائه دهنده ردیاب کوچک حیوانات مدل B22 نیز هست. با خرید و بستن یک ردیاب حیوانات کوچک و سبک به قلاده این امر ممکن می گردد. با نصب یک دستگاه جی پی اس کوچک و سبک از همه ی مسیرهای حرکتی آن باخبر می شوید و هشدارهای لازمه را دریافت می کنید.