تلویزیون 65 اینچ LG 65NANO86 تیز فروش

Category: خبرهای جهان

تلویزیون LG 65NANO86 از سال 2020 تولید شده است و از کیفیت نمایشگر بسیار خوبی برخوردار است که در ازای آن محصول است. این تلویزیون برای اطمینان از نور مستقیم چشم و ایجاد خطر برای یکی از ویژگی های پیشرفته بهترین ویژگی ها را دارد که برای وضوح عالی تصویر و صدا لازم است و این برای هر قطع اتصال جذاب است. . تلویزیون LG Nanocell با وضوح 4K و استفاده از فرمت های HDR و Dolby هر محتوایی را با وضوح بالا نمایش می دهد ، یا اگر می خواهید فیلم را فعال کنید ، اگر می خواهید فیلم را ببینید می توانید حالت فیلمساز را مشاهده کنید. در حقیقت ، رنگ ها و حرکات قابل تنظیم به راحتی می توانند برای بینندگان عالی باشند.

به طور کلی ، کلمه nanocell برای تلویزیون به معنای رنگ نانو ، حاشیه باریک ، نور واقعی و دقیق نانو است. همچنین وجود بلندگوهایی با حجم 20 و استفاده از DOLBY ATMOS صدایی جامع ایجاد می کند و کل فضا را آماده می کند ، به طوری که صدایی دلپذیر را احساس می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر ویژگی های LG Nano 86 Super TV با ما همراه باشید.

تلویزیون 65 اینچ LG 65NANO86

ظرافت ویژه تلویزیون نانو سلول 65NANO86

تلویزیون LG Nano 86 با حداقل حاشیه ساخته شده است. این امر باعث می شود ارتباط با محیط و هماهنگی با دیگر اجزای اتاق راحت باشد. قاب باریک و نازک ، ظرافت تلویزیون را چند برابر کرده و فضای مدرنی به شما می بخشد. طراحی تلویزیون های نانوسل همیشه خاص و گزینه ای عالی برای خرید کالا است. قاب زیبای سیاه موجود در تلویزیون بسیار نازک است که به شما امکان می دهد از صفحه نمایش برای تماشا استفاده کنید. وجود درگاه های مختلف USB و HDMI در پشت تلویزیون همچنین به شما کمک می کند برخی از وسایل جانبی خود مانند کنسول بازی یا هارد دیسک و فلش مموری را به تلویزیون وصل کنید.

ظرافت ویژه تلویزیون نانو سلول 65NANO86

کیفیت رنگ تلویزیون LG 65NANO86

رنگ های RGB همان چیزی است که به محتوای شما جان می بخشد. تلویزیون ال جی 65NANO86 Nanocell تمام رنگهای مات صفحه را فیلتر می کند و به آن رنگ طبیعی و شفاف می دهد. این نانوذرات که در ایجاد رنگهای زنده م effectiveثر هستند ، هرگز با رنگهای آنها مخلوط نخواهند شد و هر رنگ در قسمت مورد نظر کاملاً زنده و خالص خواهد بود. هنگامی که با تلویزیون واقعی 4K Nanocell خود یک فیلم یا مستند در مورد طبیعت تماشا می کنید ، یک تجربه تماشایی شگفت انگیز است. از آنجا که این رنگ کاملاً خالص برای رنگ های خالص غنی از رنگ فراهم می کند که به همه چیز در تلویزیون جان می بخشد ، به این معنی است که روی رنگ های شفاف و شفاف و روی محتویات تأثیر می گذارد. بازیکن بازی می کند.

این رنگ های خالص یکسانی را در تلویزیون و LG Nanocell و کنتراست شدیدی ایجاد می کند که با Nano Black می تواند تمام صحنه های واقعی و زنده را برای نمایش در پرونده ارسال کند. تلویزیون LG 65NANO86 برای یک تجربه شنیداری و شنیداری عالی طراحی شده است و این فرمت ها همچنین یک محیط سینمایی در خانه ایجاد می کنند. قابلیت های تلویزیون ال جی در این واقعیت نهفته است که با تماشای فیلم در آن ، آن را به خوبی لمس می کند و از وضوح بالای تصاویر لذت می برد. رنگ های خالص برای بازی های حرفه ای نیز به شما کمک می کند تا در بازی خود را حفظ کنید و در صورت تمایل اشیا را ببینید.

کیفیت رنگ تلویزیون LG 65NANO86

تجربه بصری عالی با a7 GEN3

پردازنده تلویزیونی LG 65NANO86 Alfa 7 دارای چندین وظیفه است که بی نقص آنها را انجام می دهد ، بنابراین می توانید توجه شایسته خود را به خود جلب کنید. این تراشه کیفیت منبع اصلی را تشخیص داده و محتوا را بهینه می کند. نسل سوم پردازنده هوشمند با حذف نویز اضافی کیفیت واقعی را تشخیص داده و واضح ترین رنگ را بر روی تصاویر ایجاد می کند. این تفاوت روزی که ژانر هر محتوا را تغییر دهید قابل قبول است. به عنوان مثال ، آن را به حالت ورزشی ، استاندارد ، انیمیشن یا خودکار تغییر دهید تا رنگ و نور کاملاً متفاوت باشد.

عملکرد دیگری که پردازنده a7 Gen3 از آن استفاده می کند ، تجزیه و تحلیل نور محیط است که به صورت هوشمند نور صفحه تلویزیون را تنظیم می کند و صحنه های تاریک و روشن را با نور کافی نشان می دهد. این عملکرد بسیار مفید است و چشم های شما را تحریک کرده است. قلب تپنده تلویزیون ال جی 65 اینچ نانو 86 همچنین از نظر میزان صدا ، برای نوعی از موقعیت شما و فاصله شما با تلویزیون که برای ردیابی و میزان صدا کنترل می کنید ، حرف های زیادی برای گفتن دارد برای شنوایی که در اتاق نیاز دارید پخش می کند. همچنین یک صدای جامع با صدای ترکیبی دو کانال ایجاد خواهد کرد.

تجربه بصری عالی با a7 GEN3 در تلویزیون 65NANO86

نور کافی برای چشم هاست

به گزارش تیز فروش تلویزیون نانوسل ال جی nano86 یک گواهینامه بدون فوتوبیولوژیک از آزمایشگاه های Underwriters ایجاد کرده است که نشان می دهد شما باید از چشم خود در برابر اشعه مضر نور محافظت کنید. این یک استاندارد بین المللی است که اشعه های مضر مختلف از جمله نور آبی ، اشعه ماورا بنفش و اشعه IR را بررسی می کند و با توجه به اندازه گیری آن ، اگر شبانه روز برای چشم مضر نباشد و به آن آسیب نرساند ، باید به تلویزیون. . تاکنون تلویزیون های LG Nanocell توانسته اند با افتخار از تولیدکنندگان این گواهینامه را بگیرند.