تویوتا یاریس هاچ بک هیبریدی ویژه بازار اروپا به ایران میآید + نقدوبررسی کامل

Category: خبرهای جهان

این مورد انتقاد قرار گرفت که خیلی کوچک است و نمی تواند خریدار وانت تمام قد سنتی آمریکایی باشد. از نقاط ضعف Yaris جدید می توان به نبود یک نمایشگر و سیستم موقعیت یاب GPS ، ضعیف بودن نسبی موتور نسبت به مدل های موجود و قدیمی بودن سیستم دنده اشاره کرد همچنین زمان 0 تا 100 این خودرو بیش از 10 ثانیه بوده و به علت وزن نسبتاً بالا یاریس خودروی سریع و چابکی به شمار نمی رود. نایب رئیس این شرکت ، Takeshi Uchiyamada ، گفت: ” توانایی های فعلی وسایل نقلیه الكتریكی پاسخگوی نیازهای جامعه نیست ، خواه ممكن است مسافتی باشد كه اتومبیل می تواند طی كند ، یا هزینه های آن باشد و یا اینکه شارژ آن به چه مدت طولانی طول می كشد .” تأكید تویوتا مجدداً بر مفهوم هیبریدی متمركز خواهد شد و 21 مدل جدید الكتریكی هیبریدی هیبریدی قرار است تا سال 2015 در بازار عرضه شوند.

تویوتا از سال 1997 چندین نمونه اولیه / مفهوم از FCHV ساخته است ، از جمله Toyota FCHV-1 ، FCHV-2 ، FCHV-3 ، FCHV-4 و Toyota FCHV-adv . پروژه تویوتا به نام Ha: mo (شبکه تحرک هماهنگ) با استفاده از Toyota i-Road ، یک وسیله نقلیه کاملا الکتریکی است که پتانسیل هر دو اتومبیل و موتور را ترکیبی می کند. برآمدگی عقب در یک هاچ بک ، کوتاه می شود و به همین دلیل راحت تر می توانید بدون ترس از لمس محدوده ، آن را به صورت معکوس پارک کنید. ولوو مدل V40 از آن خودروهاییست که هر چه بیشتر بگردید، کمتر میتوانید در آن نقصی پیدا کنید. در ژانویه 2015 ، اعلام شد که تولید وسیله نقلیه پیل سوختی Mirai از 700 دستگاه در سال 2015 به تقریبا 2000 در 2016 و 3000 در 2017 افزایش خواهد یافت. با فروش 247،230 دستگاه خودرو در سه ماهه اول سال 2012 ، خانواده تویوتا پریوس پس از تویوتا کرولا (300800 دستگاه) و فورد فوکوس ( 277،000) به سومین پلاک برتر فروش از نظر فروش جهانی تبدیل شد. در ماههای گذشته بارها توسط برخی کارشناسان و منابعی که نمیخواهند نامشان فاش شود، گفتهشده بود که رهام (SP100) بر مبنای خودرویی اقتصادی از خانواده تویوتا است و گریت وال هم از آن شاسی و اصول پلتفرم در سالهای گذشته استفاده کرده است.

برای هر دو نوع خانواده پریوس ، ژاپن پرفروش ترین بازار است در حالی که ایالات متحده پرفروش ترین بازار کمری است. سیستم نگه دارنده در شیب را نیز به آن اضافه کنید تا متوجه شوید که i20 برگ برنده های زیادی در مقابل تویوتا برای رو کردن دارد! ، Aqua / Prius c ، Camry Hybrid (نسل 1 و 2) ، Toyota Highlander Hybrid (Kluger Hybrid در ژاپن) ، تویوتا آوالون هیبرید ، تویوتا Auris ترکیبی ، تویوتا Yaris ترکیبی (اروپا)، و مدل های زیر تنها در ژاپن به فروش می رسد: عنقالشجاع ترکیبی / Vellfire هیبرید، Estima ترکیبی ، تویوتا سای ، تویوتا هریر ، تویوتا کراون ترکیبی ، تویوتا کراون ترکیبی خفیف، تویوتا تاج ماجستا ،Corolla Axio ، Corolla Fielder ، Toyota Voxy / Noah / Esquire ، Toyota Sienta ، Toyota Corolla Hybrid ، Toyota Levin Hybrid و Toyota RAV4 Hybrid . با فروش 266،567 دستگاه در ژاپن. و به دنبال آن لکسوس CT 200h با 290،800 دستگاه و لکسوس ES 300h با 143،200 دستگاه در جای خود قرار دارند. این وزن سبب شده تا صفر تا 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) را در کمتر از پنج و نیم ثانیه بپیماید و با قدرت 143 مایل در ساعت در ساعت (230 کیلومتر در ساعت) به صفر می رسد.

صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۳۷ ثانیه. بسیاری از مشتریان، خرید محصولات چینی صفر کیلومتر و پر آپشن را ترجیح می دهند. یکی از سیستمهایی که روی یاریس نصب شده، نشانگر سبزرنگی است که روی آن ECO نوشته شده و روی کیلومتر شمار قرار دارد. سومین خودروی پرطرفدار بازار تیولی است که به تازگی وارد بازار خودرو شده است. تویوتا برای اولین بار در سال 1947 با SB وارد بازار وانت بارها شد که فقط در ژاپن فروخته می شد و بازارهای محدود آسیایی را در اختیار داشت. در ابتدا ، Mirai فقط در کالیفرنیا در دسترس تویوتا یاریس دیوار رشت خواهد بود. در آگوست 2012 ، تویوتا برنامه های خود را برای شروع فروش خرده فروشی یک سدان سلول سوختی هیدروژنی در کالیفرنیا در سال 2015 اعلام کرد. T100برای سال مدل 1993 ایالات متحده ، با تولید به پایان رسید در سال 1998. در حالی که یک تخت خواب در طول اندازه کامل 8 فوت ، ویژگی های سیستم تعلیق و موتور هنوز شبیه به یک وانت جمع و جور بود.