تگزاس ها برای باز کردن تخته سنگ های شکرگذاری NFL کوتاه شده به Lions علاقه مند می شوند

Category: خبرهای جهان

در نیمه اول دشاون واتسون یک جفت پاس گل تاشو داشت و در کوارتر چهارم دو امتیاز دیگر به ثمر رساند تا تگزاسی های هوستون کنار بیایند و پنجشنبه 41-25 شیرهای دیترویت را شکست دهند.

ستاره دفاعی تگزاسی JJ Watt زود انتخاب شد 6 و ویل فولر شش پذیرایی برای 171 یارد و دو بار تقابل برای تگزاسی ها داشت (4-7) ، که برای اولین بار در این فصل دو پیروزی را بدست آورده و سه بار از چهار گذشته خود را کسب کرده است بازی با مربی موقت رومئو کرنل.

دیترویت (4-7) که با از دست دادن 20-0 کارولینا وارد این بازی شد ، ممکن است پس از شکست در بازی های متوالی برای سومین بار در این فصل ، فصل را با رهبران موقت به پایان برساند و رکورد مربی مت پاتریشیا را به 13-29-1 کاهش دهد. و مدیر کل باب کوین به عنوان 12 بازی تحت 500 در بیش از پنج فصل.

شیرها پاتریشیا و کوین را برای این فصل حفظ کردند و مالکیت گفت که انتظار می رود با بازی در بازی های معنی دار در ماه دسامبر ، آنها برای پلی آف رقابت کنند. و این بسیار بعید به نظر می رسد.

دیترویت قبل از سقوط با گردش مالی در دو ضربه محکم و ناگهانی و سه مالکیت متوالی در نیمه اول در برابر دفاعی که با 5 گردش اجباری کم NFL وارد بازی شد ، اولین گل را به ثمر رساند.

تماشا کنید | افزایش سریع NFL چیس کلیوپول:

جو استارکی از پیتسبورگ پست گازت به ژاکلین دورى می پیوندد و در مورد شروع باورنکردنی کلیپول در این فصل با فولاد بحث می کند. 4:34

وات دقیقاً به موقع دستان خود را روی یک عجله قرار داد تا پاس متیو استافورد را انتخاب کند و آن را 19 یارد برای یک ضربه محکم در سه ماهه اول برگرداند. در ضربه محکم و ناگهانی بعدی دیترویت ، جاناتان ویلیامز دست و پا زد و هیوستون با پاس 2 متری واتسون به سی جی پروزایس از امتیاز استفاده کرد و با نتیجه 6 بر 13 پیش افتاد.

پاس 33 متری واتسون به دوک جانسون در اوایل کوارتر دوم باعث برتری 20 بر 14 تگزاسی ها شد.

واتسون در اوایل بازی چهارم با ضربه محکم و محکم فولر را برای پاس 40 متری به ثمر رساند و هوستون را با نتیجه 34 بر 17 جلو انداخت. واتسون پس از دست دادن توپ و بازگرداندن آن به یک جانبی ، با یک ضربه حساس 34 متری با یک فن حریف با فولر که کاملاً باز بود ارتباط برقرار کرد.

مهاجم پویا 17 از 25 را برای 318 یارد با چهار بار لمس و بدون رهگیری به پایان رساند. او در شش بازی گذشته 15 پاس تاچ داون به زمین زده است بدون اینکه یک بار انتخاب شود.

استافورد 28 پاس در 295 متری 28 پاس داشت که در چهارمین پاس 14 حیاطی به محمد سانو رسید و با یک رهگیری که وات یک امتیاز را گرفت. آدریان پیترسون در نیمه اول یک جفت مسابقه تاشوند 1 حیاط برای شیرها داشت.