جنرال موتورز می‌گوید، دامار هملین پس از ایست قلبی اجازه بازی را داد

Category: خبرهای جهان

مدیر کل براندون بین روز سه‌شنبه گفت که دامار هملین ایمنی بوفالو بیلز برای از سرگیری بازی موافقت شده است و حدود چهار ماه پس از ایست قلبی و نیاز به احیای مجدد در زمین در طول بازی در سینسیناتی در برنامه تمرینی داوطلبانه تیم شرکت می‌کند.

براندون بین، مدیر کل، روز سه شنبه گفت: “او کاملاً پاک شده است. او اینجاست و دارای طرز فکر است. او در موقعیت عالی برای بازگشت و بازگشت است.”

بین گفت که این مجوز پس از ملاقات هملین با سومین و آخرین متخصص در روز جمعه صورت گرفت و هر سه نفر توافق داشتند که هاملین می تواند بدون ترس از شکست یا عوارض بازی را از سر بگیرد. در حالی که Bills سرمربی خود را در جلسات هملین با متخصصان قرار داد، Beane گفت که تیم از متخصصان پیروی می کند.

بین گفت: “او بسیار بچه بزرگی است و خانواده بسیار خوبی دارد و رفتن از مردی که برای زندگی اش می جنگید به امروز هیجان انگیز است.” “داستان او نوشته نشده است. اکنون در مورد بازگشت او است.”

بهبودی هملین برای بسیاری از کسانی است که در شوک سقوط هملین در زمین بازی “دوشنبه شب فوتبال” تلویزیون ملی را تماشا کردند، اما بیشتر برای بین. در حالی که بیل پس از توقف اولیه بازی و در نهایت لغو شد، به خانه بازگشتند، بین چهار روز اول را در کنار هملین گذراند، از جمله زمانی که او از یک کمای پزشکی در مرکز پزشکی دانشگاه سینسیناتی بیدار شد.

بین گفت: «همه چیز در مورد سلامتی او بود و همیشه در مورد سلامت او خواهد بود. “اما واقعاً می دانید، هر چند ماه ها بعد صحبت در مورد اینکه او کاملاً پاک شده است بسیار قابل توجه است. و من برای او و خانواده اش هیجان زده هستم که کجا در سفر هستند.”

هاملین پس از انجام یک تکل معمولی در کوارتر اول بازی 2 ژانویه مقابل بنگال ها از بین رفت. سقوط او منجر به افزایش حمایت از سراسر NFL و سراسر آمریکای شمالی شد و کمک های مالی به سازمان خیریه هاملین بیش از 9 میلیون دلار بود.

بازیکن سال دوم حومه پیتزبورگ از مک کیز راک نزدیک به 10 روز را در بیمارستان‌های سینسیناتی و بوفالو در حال بهبودی گذراند تا اینکه مرخص شود. او در نهایت شروع به بازدید از تأسیسات بیلز کرد و در باخت پایانی فصل این تیم مقابل سینسیناتی در مرحله حذفی پلی آف شرکت کرد.

هاملین از آن زمان تاکنون حضورهای زیادی در سراسر کشور داشته است، از جمله دیدار با رئیس جمهور جو بایدن در ماه گذشته. در طول جشن های سوپر بول در آریزونا در ماه فوریه، او جایزه انجمن آلن پیج NFLPA را دریافت کرد. او همچنین در یک مراسم قبل از بازی شرکت کرد که در آن NFL از کادر آموزشی و پزشکی Bills و Bengals و اولین پاسخ دهندگانی که این بازیکن 24 ساله را معالجه کردند، تقدیر کرد.