جی پی اس شخصی :: ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی |

Category: خبرهای جهان

ایران رهیاب با سال ها تجربه و تخصص، معتبرترین فروشنده انواع جی پی اس اتومبیل و ردیاب های شخصی است.در صورتی که قصد دارید با خرید یک ردیاب افراد را پیدا کنید، به سایت ایران رهیاب مراجعه کرده و مشخصات و بررسی محصولات مطالعه کنید. پس از خرید کارشناسان ایمن ردیاب با شما تماس گرفته و در سریعترین زمان ممکن ردیاب GM100 برای شما ارسال میشود.

۲ – با استفاده از نرم افزاری که روی گوشی نصب خواهد شد. ۳ – با استفاده از IP یا تلگرام و نرم افزار هایی که روی گوشی طرف مقابل نصب هستند. رد یاب و یا جی پی اس، با ماهواره هایی که همواره در سطح زمین فعال هستند، در ارتباط بوده و به خوبی مکان و موقعیت شخص مورد نظر را اطلاع می دهند. ما در همیار مارکت اندروید یک نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی موبایل را به شما معرفی می کنیم زیرا : توسط این نرم افزار می توانید به درستی موقعیت مکانی فرزند و یا دیگر افراد خانواده خود را کنترل، مکان یابی و ردیابی نمایید.

با بررسی کردن موقعیت همسر خود از طریق ردیاب شخصی می توانید مطابق به زمان رسیدن آن به خانه کارهای خود را خرید جی پی اس شخصی برنامه ریزی کنید. برای مثال تصور کنید که با خودروی تویوتا پریوس هیبریدی خود در حال حرکت در بزرگراه هستید، در صورتی که خودرو از پستی و بلندی یا ترافیک مسیر آگاه باشد، میتوان تقسیم نیرو را به طور هوشمندانه انجام داد و در نتیجه در زمان سرنشینان نیز صرفه جویی کرد، بطوریکه خودرو با آگاهی از امکان شارژ خودرو از طریق ترمزگیری یا رسیدن به سرازیری به منظور شارژ، میتواند مسیر پیش رو را با سرعت بیشتری طی کند.

پایگاه خبری فوتبالی – سرجیو راموس چند روز پیش مستندی جدید در مورد زندگی شخصی اش را از شبکه اینترنتی “آمازون پرایم” منتشر کرد. سرجیو راموس در تابستان گذشته پس از 16 سال از رئال مادرید جدا شد و به پی اس جی ملحق شد. در حقیقت راموس هفته گذشته از مصدومیت برگشت و اولین بازی خود را در پی اس جی داشت اما در حال حاضر همچنان به علت مصدومیت از میادین دور است.