خاری جونز ، مربی مونترال آلوت ، عضلات بازیگری خود را نرم می کند

Category: خبرهای جهان

با لغو فصل CFL 2020 به دلیل همه گیری COVID-19 ، خاری جونز ، سرمربی مونترال آلوتس این فرصت را دارد تا بر روی اشتیاق دیگر خود – بازیگری – تمرکز کند.

او در یک تبلیغ تجاری آمریکایی برای Optum Perks مشغول به کار است ، سرویسی که به مردم امکان می دهد تخفیف های نسخه ای را پیدا کنند و اکنون در شبکه های ایالات متحده پخش می شود. دیدن او در آن آگهی تجاری چند نفر را غافلگیر کرد.

“بسیاری از افراد با من تماس گرفتند و به من گفتند:” پسری در تبلیغات تجاری به نظر می رسد و به نظر می رسد مانند تو. “

جونز آمریکایی است و در زمان حضور خود در دانشگاه کالیفرنیا ، دیویس ، در تیم فوتبال بازی می کرد و بازی می کرد ، کاری که در روزهای بازی CFL به انجام آن ادامه داد.

“من در دانشگاه بازی های زیادی داشتم و وقتی در CFL بازی می کردم ، به سانفرانسیسکو ، جایی که در خارج از فصل زندگی می کردم ، برمی گشتم و بازی می کردم.”

https://www.youtube.com/watch؟v=7qpBcSMgSMw

بازیگری به او امکان داد برخی از نقش های جزئی فیلم را بدست آورد و با همسرش جاستین ملاقات کند – او بازیگر همان دانشگاه بود.

جونز و خانواده اش اکنون ساری ، قبل از میلاد را خانه خود می دانند. فاقد فصل CFL ، این اولین بار در سالهای گذشته بود که او وقت آزاد برای بازیگری داشت. او پایگاه خود را با نماینده بازیگری خود در ونکوور لمس کرد ، که پیشنهاد کرد برای برخی از تست های بازیگری بیرون برود.

“تاکنون ، سرگرم کننده بوده است. ورزش مجدد آن عضله فعال بسیار سرگرم کننده است.”

مهاجم 49 ساله سابق با حضور در دوربین غریبه نیست. علاوه بر اینکه در طول پخش های CFL نشان داده می شد ، او وقت خود را صرف کار به عنوان خبرنگار ورزشی در CBC کرد.

اما با وجود این ، او می گوید که دو دختر نوجوانش واقعاً از دیدن بازیگری او در تلویزیون لگدی می خورند.

“به محض دیدن من در یک تبلیغ تجاری هیجان زده می شوند. من مثل” شما همه وقت من را در تلویزیون می بینید. ” به نوعی خنده دار است. “

انتظار نداشته باشید به این زودی ها جونز را ببینید که مونترال را به مقصد هالیوود ترک می کند. همانقدر که او عاشق بازیگری است ، این فقط یک برنامه نیمه وقت است.

تمایل او برای بازگشت به کنار زمین ، مربیگری در آلوته ها ، انگیزه او است و امیدوار است که به زودی به مربیگری بازگردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجربیات سیاه کانادایی ها – از نژادپرستی ضد سیاه پوستان تا موفقیت در جامعه سیاه پوستان – سیاه پوستان بودن در کانادا را ببینید ، یک پروژه CBC کانادایی های سیاه می توانند به آن افتخار کنند. می توانید داستان های بیشتری را اینجا بخوانید.