خانه هوشمند آرمینا نمایندگی اسمارت مایر ایتالیا پکیج کامل خانه هوشمند

Category: خبرهای جهان

مواقعی که در بازار به فروش می‏رود مثلا ساعت پنج تا شش هر بعدازظهر چراغ را پر‌نور می‏کند که طبیعتا امنیت کمتری دارد، البته طبق همین سیستم اتوماسیون چراغ‏ها به رخ رندوم خاموش و پر‌نور می‏شوند. یک عدد دیگر از ویژگی‏ های همین سیستم همین میباشد که دوربین‏های تعبیه ‏شده در آن، به محض این‌که تحرکی در خانه ببینند تا چهار یا پنج ثانیه حیاتی میزان مرغوب بودن اچ‏دی فیلم می‏گیرند. بنابراین، زمانی شما خارج می باشید هیچ حرکتی در خانه از چشمان شما به دور نمی ‏ماند. خانه‌های هوشمند می‌توانند به کمک قابلیت‌های دسترس‌پذیری مثل سیستم‌های فرمان صوتی برای قفل نمودن درهای خروجی، تنظیم روشنایی اتاق‌ها یا حتی کار اساسی کامپیوتر، راحتی و آسایش بیشتری را برای سالمندان و اشخاص کم‌توان فراهم کنند. همان‌طور که گفته شد، خانه‌های هوشمند شامل سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌ای میباشند که به یاری دوربین‌های مداربسته، حسگرهای حرکتی و اتصال به ایستگاه پلیس محلی یا شرکت امنیتی خصوصی، امنیت بیشتری را برای ساکنان خانه مهیا می‌کنند.

  • فناوری اسمارت هوم راحتی و صرفه جویی در هزینه را برای صاحبان منزل به ارمغان می آورد.
  • کافی می باشد یک سناریو تعریف کرده و رأس ساعت خاصی، خود خانه موردها بالا را انجام می‌دهد.
  • برای آغاز حتما از داشتن یک اینترنت سریع و استوار اطمینان حاصل کنید.
  • به طور کلی، برای به کار گیری خانگی از این (مدیریت سیستم ها از طریق نتورک های هادی حوزه‌ ای) نیازی به فهمیدن ندارید.

بسیاری از دستگاه های خانه هوشمند تویا می توانند از خط مش دور به شما در گزینه مسائل ایمنی یا امنیتی هشدار دهند. کلیدی وجود ندارد که در چه جایی می باشید برای نشتی، برای گشوده گذاشتن درب گاراژ، برای دود، زمانی که کسی زنگ در شما را به صدا در می آورد، یا این که درصورتیکه چیزی را به برق گذارده اید که واقعاً باید قبل از خروج از منزل خاموش می شد، هشدار اخذ کنید. بعنوان مثال فرض نمایید فرد نو وارد خانه شده هست و برای از بین بردن خستگی، سناریو وقار را گزینش می کند. سپس از این که فرد کلید مربوط به اکران وقار را در تاچ پنل یا این که تلفن همراه لمس نمود، یک موزیک آرام و ملایم پخش می شود، نور اتاق ها به رتبه ای مطلوب کاهش می یابد و پرده ها بسته می شوند. فقط اهمیت لمس یک کلید همگی این عملیات بصورت اتوماتیک و هوشمند انجام می شود. براین‌اساس سیستم‌های هوشمند، روشنایی را بر پایه نور طبیعی افزایش یا این که کاهش ارائه می کنند که همین نحوه در کاهش مصرف انرژی تأثیر به سزایی دارد.
با این حال،سیستم های اتوماسیون خانگی معمولی امروز اهمیت کاهش از 500 دلار قابل خریداری هستند. همین سیستم از امواج رادیوییِ تأیید شده و دارای انرژی ناچیز (برای حفظ سلامت شما) که به راحتی‌ از دیوارها و درها عبور می نماید ، بعلاوه این‌که می‌توان از سیمکشی منزل و یا این که سیم‌های bus به تیتر جایگزین امواج به کارگیری کرد. خانه هوشمند زیپاتو از آخری تکنولوژیِ روز دنیا بهره می برد و سیستمی‌ شامل یک سری دستگاه هوشمند است که توسط در دست گرفتن کنندهٔ مرکزی زیپاتو(زیپاباکس) به یک دیگر مرتبط شده و کنترل می‌شوند و ۲۴ ساعت سرگرم فعالیت است. روزگار خروج از خانه فرد کل چراغ های پر‌نور خانه را خاموش می کند و پنجره ها و پرده های گشوده شده را می بندد، شیر آب و شیر گاز را چک کردن می کند تا در صورت گشوده بودن آن ها را جدا کند و در نهایت درب منزل را قفل می کند. چنانچه از پیچیدگی‌های فنی شیوه طراحی و اجرای خانه‌های هوشمند بگذریم؛ درباره شیوه عمل آن می‌توانیم به زبانی ساده‌تر حرف کنیم.
نکته قابل اعتنا در این مدل سیستم‌های هوشمند همین میباشد که صرفا رابطه فی مابین تجهیزات هوشمند به رخ بی سیم انجام می‌پذیرد و رابطه تجهیزات مهم مصرف کننده‌ها و فرمان دهنده‌ها به شکل سیمی حادثه می‌افتد. متناسب دارای هر خانه و امکانات موردنیاز در آن، از تجهیزات مختلفی به جهت هوشمندسازی ساختمان به کار گیری می‌شود. همینطور شما می‌توانید در منزل هوشمند به جهت رویدادها، زمان‌ تعریف کنید. به عنوان مثال انتخاب کنید چراغ ساعت ۸ شب زمانی شما به منزل می‌رسید به رخ اتومات روشن شود. یکی از از اجزای مهم ساختمان هوشمند، نرم افزاری است که داده های توده آوری شده توسط سنسورها را بررسی می کند.

چه تجهیزاتی را در خانه خویش می توانید هوشمند کنید

ساخت همین خانه‌ی ۱۳۰ میلیون دلاری که مهم اسم زانادو 2.0 (Xanadu 2.0) شناخته می‌شود، ۷ سال طول کشید. همین حالا جهت اخذ مشاوره اهمیت ما تماس بگیرید و از راه‌حل‌های بهینه منزل هوشمند نستک بهره‌مند شوید. ممکن هست بها اين لامپ‌ها ارزان‌تر باشد و تولیدکنندگان بتوانند اصلی هزینه‌ی مقرون به صرفه‌ای این لامپ‌ها را بسازند خانه هوشمند هیربد و عرضه کنند، ولی به پای محصولات وای‌فای، زد-ویو و زیگبی نمی‌رسند. مدیر تجهيزات هوشمند کلیدی اين شکلک‌ها حتا زمانی تعداد ادوات زياد نيست، کار مفيدی‌ست. به اين ترتيب، می‌توان دارای همين دسته‌بندی‌ها بعدا ادوات تازه‌يی به مجموعه بیش تر کرد. مثلاً، سردرگمی کاربر در به تذکر این‌که کدام کلید مربوط به کدام چراغ است.
دسته‌بندی نشده
مصرف انرژی در یک منزل هوشمند زیاد کمتر از خانه های ساده میباشد و این دستور منجر می شود که هزینه حامل های انرژی به طور چشم گیری کاهش پیدا کند. طبیعتا امکانات رفاهی و آسایشی در خانه های هوشمند بیش از منزل های ساده است. طریق ی سیم کشی تجهیزات smart home به پارامترهای متمایز بستگی دارد. به طور کلی سیستم های خانه هوشمند را می توان به دو دسته تقسیم بندی کرد.
بیایید درستگو باشیم، “خانه هوشمند” نه فقط یک سیستم هوش مصنوعی است که صبح ها در حمام اهمیت شما حرف می کند (هنگامی که اصلاح می کنید) و هنگام رانندگی به منزل به جهت شما شام می پزد. آن‌ها در مورد آن سخن می کنند، خانه هوشمند هیربد روی آن سرمایه گذاری می کنند، آن را توسعه و گسترش می دهند… در همین موضوع، به غول هایی نظیر زیمنس, شرکت جنرال الکتریکو دیگران پیوستند، به نظر می رسد که شرکت‌های تماماً مشخصاتی نظیر مایکروسافت, گوگل, سیب.

کنترل خانه هوشمند وشیوه‌های اتصال آن ها چگونه است

سامانه اینترنتی آسانه در رابطه دارای سایر سرویسها از قبیل سرورهای پیامکی ، IFTTT ، وب سایت گوگل Assistant و … قابلیت و امکان به کارگیری از این سرویسها را برای کنترل وسایل هوشمند هم میدهد. حس عالی داشتن یک گوشه و کنار امن و ایمن برای افرادی است که هوشمندانه کیفیت را انتخاب می‌کنند ، به دست خواهد آمد. سیستمهای هوشمند همین قابلیت و امکان را به شما میدهد تا هر کجا که می‌باشید امنیت و ایمنی منزل را حس کنید. در عین حال، یک بررسی در مقیاس تبارک از ۳۷۳٬۰۰۰ مستاجر-۲۰۲۰ NMHC/Kingsley Apartment Resident Preference Report اخذ که به ترتیب ۷۷٪ و ۷۲٪ ساکنان به ترموستات های هوشمند و روشنایی هوشمند ابراز علاقه کرده اند.

کلیدهای لمسی هوشمند

و همچنین میتوانید در را به بر روی کسی که پشت در منزلتان هست گشوده کنید. برای هوشمند نمودن روشنایی ساختمان خود، در ساختمان هایی که کابل کشی الکتریسیته آن‌ها انجام شده است( بصورت سنتی)، میتوان از ماژول های مبدل به کار گیری کرد، و یا این که سوییچ های تاچ را جایگزین دکمه های برق سنتی کرد. در ساختمان های تبارک نظیر فروشگاه ها، رستوران ها و … که کابل‌های روشنایی درون تابلوی برق آمده اند، می توان حیاتی قرار دادن ماژول های رله ای باطن تابلو برق به کنترل کلیه خطوط روشنایی پرداخت.

سیستم هوشمند سازی خانه

سیستم خانه هوشمند، که به آن کنترلر مرکزی هم گفته می شود، مهمترین و با ترین دستگاه در خانه های هوشمند است. از این سیستم می قدرت به جهت مدیر دستگاه های خانه‌ی هوشمند به کارگیری نمود. همه وسایل می توانند از طریق پروتکل های ارتباطی از قبیل Bluetooth، ZigBee، Wi-Fi و …

هوشمندسازی خانه اهمیت کمترین قیمت

هوشمند شدن منزل و استعمال از تجهیزات هوشمند علاوه بر اعضا عادی، امداد بزرگی به افراد معلول و ناچیز قدرت کرده است. اگر یک فرد معمول در منزل هوشمند وجود داشته باشد، به کمک دکمه صوتی به راحتی می تواند وسایل خانه به نقل از وبسایت خبرگذاری را در اختیار گرفتن کند. به جهت نمونه اشخاص مسن یا این که معلول هنگام قلیل یا این که کردن دما منزل می توانند به راحتی مهم یک امر این عمل را انجام بدهند. همچنین همین افراد می توانند به راحتی بدون هیچ حرکتی به آب پاشی باغچه بپردازند.

راهکارهای در دست گرفتن سیستم های تهویه مطبوع HVAC

اگرچه هر دو یک برنامه کاربردی منزل هوشمند را هدف قرار می‌دهند، Z-Wave کلیدی پیروزی ۳۰ متر تا ۱۰ متر است. تراشه‌های Zigbee از چند شرکت در دسترس هستند، در حالی که تراشه‌های Z-Wave فقط از Sigma Designs در دسترس هستند. البته در سال های آخر ایپیکر هوشمند آمازون نیز توانسته باایجاد برگه ای بزرگ تر حساس رابط کاربری بهتر، مشتریان ساخت منزل هوشمند را سمت خود بکشاند. منزل هوشمند مدرن باسیم کشی برق، این گونه هوشمند سازی از سیم کشی الکتریسیته به عنوان بستر مناسب به جهت همین کار استفاده می شود. در آینده‌ی خانه هوشمند می‌توان انتظار اتصال بهتری دربین دستگاه‌های هوشمند را داشت. هاب‌های اتصال فردی از جمله زیگ‌ بی، Z-Wave، وای‌فای و بلوتوث به‌زودی بر بازار خانه هوشمند غالب خواهند شد. چشم‌ها به دیدن وسایل رباتیک بیشتری عادت خواهد کرد که با ترقی بشر در هوش مصنوعی، در کنار آشپزی و نظافت، می‌توانند برای اشخاص مسن و کم‌توان،‌ یار و دستیارهای مهربانی باشند. از طرفی، سیستم‌های اسپیکر هوشمند هم حفره‌های امنیتی یگانه خود را دارند. دستگاه‌های دیگر (حتی تلویزیون و رادیو) ممکن است در کارشان خلل تولید کند. هکرها نیز می‌توانند مهم رخنه به شبکه‌ی وای‌فای در دست گرفتن تنظیمات اسپیکر را به دست بگیرند.
نصب یک سیستم هوشمند لوکس و مشقت بار افزاری می تواند روستا ها هزار دلار به جهت صاحبان خانه هزینه کند. در ادامه این مطلب درباره نقشه سیم کشی منزل هوشمند صحبت خوا هیم کرد. شرکت پدید آورندگان زندگی هوشمند استیلا يکی از پیشگامان ساخت محصولات و ارائه کنندگان سرویس ها منزل هوشمند در ايران همگام حیاتی تازه‌ترين فن‌آوری‌های روز دنيا است. طراحی و توليد محصولات استیلا بر شالوده استانداردهای بين‌المللی انجام می‌شود. محصولات و رویکرد حل های ارائه شده توسط کمپانی استیلا مبتنی بر ارتباطات بی‌سيم Wifi و سازگار اساسی اينترنت است. وقتی زنگ در به صدا در می‌آید، می‌توانید ازطریق ویدیو ببینید که چه کسی جلوی در منزلتان میباشد و آن گاه تصمیم بگیرید که اجازه ورود دهید یا این که خیر.
زیرا با استعمال از دستیارهای صوتی نظیر سیری می‌توانید طعام را گرم کنید، کولر را روشن نمایید و یا این که این که زمان ورود به خانه یک فنجان قهوه گرم بنوشید و خاطره ازدحام را فراموش کنید. از معایب آن می توان به زمان نصب سیستم هوشمند اشاره کرد که در زمان ساخت بایستی سیم کشی و زیرساخت های آن انجام شود. برنامه ریزی و نمایش خانه هوشمند به شما همین قابلیت و امکان را می دهد که یک سری تعاریف را به دلخواه خویش به سیستم دهید که حتی فارغ از فرمان شما آنان را اجرا کند. BMS چیست؟ عملکرد سیستم رئیس ساختمان چگونه است؟ و چه مزیت هایی دارد؟…هوشمند سازی مرکز ها درمانی چیست؟ همین هوشمند سازی چه کمکی به پزشکان و بیماران م… در خانه هوشمند سناریوهای متنوعی وجود دارااست که هر یک اساسی توجه به مورد قضیه و دستوراتی که برای آن ها در نظر گرفته شده است، بدون دخالت شخص و به شکل مداد یک سری از امور را برای ساکنین منزل آماده می کنند. در اینجا مثال ای از این سناریوها و طریق کارایی آن ها را به شما معرفی می کنیم. وینک هاب ۲ از پروتکل‌های خانه هوشمند از گزاره بلوتوث کم‌مصرف ، سیستم‌های اعلام حریق Kidde، سیستم روشنایی هوشمند Lutron، وای‌فای، پروتکل Z-Wave و اکثری موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. این سیستم به جهت هوشمندسازی یکپارچه‌ی اسباب و اثاث آشپزخانه و دیواری بهترین تعیین است. به‌راحتی می‌توان از الکسا خواست موسیقی خاصی را از اسپاتیفای پخش نماید یا چراغ‌ها را خاموش کند. از آنجا که اکوسیستم آمازون یکی از محبوب‌ترین‌ها در همین صنعت است، بخش اعظم محصولات هوشمند، از گزاره محصولات ساخت فیلیپس، سامسونگ، نست و Schlage مهم الکسا سازگار هستند. الکسا هم اکنون می‌تواند در پارکینگ شما را ببندد، درهای منزل را قفل و دمای اتاق‌ها را طبق میل شما تنظیم کند.

مرحله به مرحله تا سیم‌ کشی ساختمان هوشمند + هزینه‌ها

همچنین در صورتی که دست کودکان به پریز برق نرسد می توانند با یک جمله همین کار را انجام بدهند. BMS مخفف کلمه Building Management system است و به سیستم رئیس یکپارچه ساختمان گفته می شود که کل تجهیزات و تأسیسات را کنترل و مانیتور می کند. به این معنی که ممکن میباشد به طور نمونه تنها سیستم روشنایی، سرمایش و گرمایش را تحت در دست گرفتن قرار دهند و اتوماسیون ساختمان به طور تمام شکل نگرفته باشد. گفتنی میباشد در خانه هوشمند یا این که Smart Home، مصرف کننده می تواند تجهیزات را کنترل و مدیر می کند و اتاق در اختیار گرفتن جداگانه ای وجود ندارد، در حالی که در BMS در دست گرفتن تجهیزات در اتاق در دست گرفتن ساختمان و بوسیله اپراتور شکل می گیرد. کنترل اتوماتیک روشنایی این قابلیت و امکان را آماده می آورد که به طور همزمان کلیدی صرفه جویی در مصرف انرژی، آسایش و راحتی کاربران نیز مهیا شود. با کارگزاری سنسورهای حرکتی، حسگرهای حضور افراد، در دست گرفتن اتوماتیک پرده های برقی، ترازو گیری مصرف انرژی، مانیتورینگ، آلارم و … راهکارهای معمولی موءثر و بهینه به جهت سیستم های برقی ساختمان به دست می آید.
فردی اساسی تخصص فنی و حساس علم کافی در اتوماسیون و هوشمند سازی ساختمان مدام در کمپانی های پیشرو حالت فعالیت پیدا می کند چون هوشمند سازی آینده رئیس ساختمان است. به تیتر یک مهندس هوشمند سازی ساختمان مسئولیت اجرای راه حل های متنوع و بحران برانگیز به جهت مشتریان صنعتی و تجاری را بر عهده خواهد داشت. بله طراحی پیروزی ویژه در دست گرفتن روشنایی، دما، رطوبت، تردد، امنیتی، در دست گرفتن کلید، پرده برقی، ریموت، بیسیم، نشت گاز و دود تدریس دیتا می شود. مجموعه ها یا لامپ های فردی می توانند در شرایط های مختلف عمل کنند، برای این عمل به آن ها سطح روشنایی دیتا می شود. در اختیار گرفتن حساس به کار گیری از در اختیار گرفتن از منش دور انجام می شود، از راه و روش بدور امکان تهیه و تنظیم سناریوهای توهم به جهت یافتن صاحبان آپارتمان وجود دارد. کل منابع روشنایی اساسی یک در دست گرفتن از روش بدور کنترل می شوند، در حالی که می توانید تاریخ، زمانه یا این که یک اتفاق افتاد یگانه را تهیه کنید.