خرید ، مشخصات ، قیمت موبایل آیفون IPhone

Category: خبرهای جهان

با این حال، این مشکل چندان به چشم نمی آید و در حین کار روزمره با گوشی، به هیچ عنوان احساس نخواهد شد. ابعاد این گوشی حتی از آیفون 8 پلاس نیز بزرگتر است و نسبت ابعاد نمایشگر آن برابر با 19.5:9 عنوان شده و این در حالیست که گلگسی نوت 8 از نسبت ابعاد 18.5:9 و پرچمداران ال جی و شیائومی نیز از نسبت ابعاد 18:9 برخوردارند.

پس از آنکه گزارش های متعددی در خصوص بروز مشکلات در تولید آیفون X در فضای وب منتشر شد، بسیاری از منابع خبری، قابلیت Face ID را متهم اصلی این مشکلات عنوان کردند. نسخه مصرفکننده «نهایی» در ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۱ راهاندازی شد. اما اپل این اطمینان را به کاربران خود داده که مشکلی در خصوص سوختگی پیکسل در این گوشی ایجاد نخواهد شد و برای جلوگیری از این بروز این حالت، از روش خاص و پیشرفته ای استفاده کرده است. بحث های زیادی پیرامون نمایشگر OLED مورد استفاده در آیفون X مطرح می شود که یکی از آن ها، سوختگی پیکسل و یا Burn-in و مورد بعدی، سایه رنگ آبی روی نمیاشگر است.

این تنها یکی از دلایلی است که باعث شده خرید و فروش گوشی آیفون در دنیا تا این اندازه زیاد گوشی آیفون ۱۲ پرومکس شود. در خصوص مواد تشکیل دهنده بدنه گوشی نیز باید گفت که آیفون نX همانند گلکسی اس 8 که در ماه آوریل معرفی شد، از بدنه شیشه ای باکیفیت بهره می برد که با فریمی فلزی و صیقلی دربرگرفته شده است. قیمت گوشیهای اپل نسبت به سایر گوشیهای هوشمند بالاتر بوده و برای خرید آن باید این موضوع را مدنظر داشت. آیفون ۸ پلاس دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی بوده و دوربین آن نسبت به گذشته بهبودهای بسیاری به خود دیدهاست.

نمایشگرهای OLED برتری های محسوسی نسبت با نمایشگرهای LCD مرسوم دارند و اخیرا توسط چند کمپانی در برخی گوشی های پرچمدار مورد استفاده قرار گرفته است. البته این مشکل در گلکسی اس ۸ نیز مشاهده شده و از آن جایی که اپل از نمایشگرهای سامسونگ استفاده می کند، به تبع آن، وجود این مشکل در آیفون X نیز اجتناب ناپذیر است.