داخل یک کمپ تمرینی NFL با تاویوس رابینسون، تازه کار گوئلف

Category: خبرهای جهان

تاویوس رابینسون در حالی که آنها برای فصل 2023-24 NFL آماده می شوند، زمین تمرین راونز بالتیمور را لمس کرد.

این جوان 24 ساله اهل گوئلف، اونت. اولین بازیکنی از شهر و موسسه حرفه ای دانشگاهی گوئلف (GCVI) است که به لیگ ملی فوتبال دعوت شده است. او در آوریل توسط ریونز در دور چهارم و در مجموع 124 در درفت 2023 انتخاب شد.

رابینسون به سایر تازه کارها و کهنه سربازان تیم می پیوندد که در آنچه که فعالیت های تیمی سازماندهی شده داوطلبانه نامیده می شود، شرکت می کنند. امسال در بالتیمور کهنه سربازان و تازه کارها با رابینسون تازه کار که پیراهن شماره 95 را پوشیده است، در خط دفاعی و در پست های مدافع خط بیرونی بازی می کند، در تمرینات حاضر شده اند.

رابینسون گفت: «تازه وارد کتاب بازی شدم، می‌دانی، طرح را یاد می‌گیرم، تکنیک‌هایی را که در اینجا آموزش می‌دهند، یاد می‌گیرم.

“پس خوب است. خوب است که اکنون اینجا باشم و با پیشکسوتان کنار بیایم و از آنها یاد بگیریم، از مربیانمان یاد بگیریم و واقعاً کتاب بازی را پایین بیاوریم و سپس بله، فقط فوتبال بازی کنیم.”

تاویوس رابینسون بازیکن NFL در مقابل دوربین لبخند می زند.
تاویوس رابینسون برای مصاحبه از باشگاه بالتیمور ریونز به CBC Kitchener-Waterloo پیوست تا در مورد تجربه تازه کار خود با این تیم صحبت کند. (Joe Pavia CBC)

کمپ تمرینی NFL

رابینسون و ریونز یک رژیم تمرینی 12 ساعته را اجرا می‌کنند که از ساعت 6 صبح شروع می‌شود. روز شامل جلسات، تمرینات بدنسازی شامل وزنه‌ها، تمرین‌های داخل زمین و جلسات بیشتر است. سپس به هتلی بازمی‌گردیم که در آن یادگیری ادامه می‌یابد.

“[We] او در مورد سیمپسون گفت: “ما در هتل هستیم، با هم کتاب بازی را مرور می کنیم، کارهای پا و چیزهایمان را با هم مرور می کنیم.”

ما اکنون مدرسه نداریم، بنابراین زمان بیشتری برای فوتبال وجود دارد، که من آن را دوست دارم. بنابراین در طول روز فوتبال است و سپس به هتل خود برمی گردیم و فوتبال بیشتر است. می دانید، کتاب بازی خود را مرور کنید، تماشای فیلم، از این نوع چیزها.”

“موتور باورنکردنی”

رابینسون فوتبال را در گوئلف شروع کرد. او از لیگ محلی فوتبال کوچک، به فوتبال دبیرستانی در Guelph CVI، دانشگاه Guelph Gryphons، و سپس در سه سال گذشته در دانشگاه می سی سی پی، که به عنوان Ole Miss در بخش SEC NCAA نیز شناخته می شود، رفته است.

Tavius ​​در 6 فوت و 6 اینچ ایستاده است و 260 پوند وزن دارد. او بیشتر در پست های دفاعی در سطح متوسطه بازی می کرد، اما در دوران دبیرستان هم در حمله و هم دفاع بازی می کرد.

دن کراب، مربی سابق فوتبال در موسسه حرفه‌ای کالج گوئلف (GCVI) رابینسون را بازیکنی توصیف کرد که “فقط عاشق بازی بود”.

کراب گفت: “آره، او موتور باورنکردنی دارد.”

“ما در مورد ایده موتور صحبت می کنیم: او مثل این است که هرگز متوقف نمی شود. او در شروع بازی به زمین می رفت و اساساً زمین را ترک نمی کرد زیرا در هر دو طرف توپ بازی می کرد. او تکل های تهاجمی بازی می کرد. او در خط دفاعی بازی می‌کرد، با تیم‌های ویژه بازی می‌کرد و هرگز از زمین بیرون نمی‌آمد.”

سه بازیکن فوتبال با مربی خود صحبت می کنند.
تاویوس رابینسون با پیراهن شماره 95 به همراه چاک اسمیت مربی مدافع خط بیرونی. تاویوس و سایر بازیکنان در عکس لباس‌هایی به سر دارند که به آن کلاه محافظ می‌گویند. این یک اقدام جدید ایمنی برای ضربه مغزی NFL است که توسط لیگ معرفی شده است. (ارسال شده توسط بالتیمور ریونز)

مربی پدر و پسر

مربی بازنشسته دبیرستان در GCVI فرانک ترسینی می گوید که رابینسون در زمین سخت بود و فرد بزرگی خارج از زمین بود.

ترسینی می‌گوید: «برای من، شناختن خانواده برای تمام سال‌هایی که دارم و تماشای بزرگ شدن تاویوس… او احتمالاً یکی از خوب‌ترین، فروتن‌ترین، مربی‌پذیرترین، دلسوزترین، با ملاحظه‌ترین هم تیمی‌ها بود.

به خوبی مورد احترام همه هم تیمی های او و تمام حریفان است، من تا به حال کلمه بدی در مورد تاویوس نشنیده ام.”

ترسینی مربی تاویوس و پدرش پاتریک بود که او را یکی از بهترین بازیکنان دفاعی توصیف کرد.

مربیان دانشگاه با رایان شیهان و برایان کلاف، نظرات کراب و ترسینی در مورد ورزش و نگرش را تکرار می کنند و می افزایند که دیدن اینکه کلاغ های بالتیمور چگونه او را در طرح دفاعی خود قرار می دهند هیجان انگیز خواهد بود.

“سپاسگزار”

رابینسون گفت: “من از خانواده و دوستانم که تا این لحظه از من حمایت کردند سپاسگزارم. و از همه کانادایی هایی که استانداردهای پیش روی من را تعیین کردند، سپاسگزارم.”

و در مورد اینکه اولین بازیکنی از شهر گوئلف و GCVI هستم که به NFL دعوت می‌شود، “من فکر می‌کنم بزرگترین چیز این است که به سایر بچه‌هایی که رویاهای مشابهی دارند اجازه می‌دهد به کسی نگاه کنند و بدانند که رویاهای آنهاست. امکان پذیر است.”