در یک دوراهی در میان فصل لغو شده ، CFL باید رابطه خود را با بازیکنان خود اصلاح کند

Category: خبرهای جهان

در سال 1909 کانادا دو بار به مادری مادر ضربه زد.

اولین مورد در ماه جولای بود که طلا در نزدیکی لبه شمال شرقی انتاریو کشف شد. ماه ها بعد در ماه دسامبر ، در میان هیاهوی تورنتو ، نقره جایزه ای بود که جام خاکستری در Rosedale Field کشف شد تا هزاران هوادار خوش شانس شاهد آن باشند.

و سنتی برخلاف دیگر متولد شد.

بنابراین تعداد کمی از ملت ها بازی خود را دارند ، که در هویت ملی و کشورشان محدود است ، اما کشور ما بیش از یک قرن است – فوتبال کانادا.

اکنون گرد و غبار در جایی که قرار است شامپاین در جام قدیمی ترین جام در ورزش های حرفه ای آمریکای شمالی غرق شود ، به طرز فجیعی حل و فصل خواهد شد.

برای اولین بار از سال 1919 لیگ بازی نمی کند.

طرفداران این جنگ را به عنوان یک جنگ عمومی واژه ها و منفی هایی کبود شده که در خیابان های متوسط ​​توییتر گشوده شده اند ، دیده اند. بازیکنان اطلاعات مربوط به امرار معاش خود را از خیابان های پر زباله در شبکه های اجتماعی پیدا می کردند ، جایی که مهلت قانونی مانند یک تخلف با مشکلات انضباطی در کشیدن پرچم به پرچم به عقب می رسید.

آخرین باری که جام خاکستری در یکشنبه شب سرد معمولاً بوسیده نمی شد ، این کشور دوست داشتیم بسیار متفاوت به نظر می رسید. راه آهن ملی کانادا تازه تشکیل شده بود ، جنگ جهانی اول به تازگی پایان یافته بود و اعتصاب عمومی وینیپگ روابط کار را برای بهتر شکل داد و به طبقه کارگر این قدرت را داد تا به عنوان خالق محصولات خود برای حقوق خود ایستادگی کنند.

تماشا کنید | Jacqueline Doorey ، Cvin Sports ، Devin Heroux در مورد فصل از دست رفته CFL بحث می کنند:

Devin Heroux بین لیگ های دیگر که دوباره شروع می شوند و معیشت CFL بسته به فروش بلیط ، نتایج فصل از دست رفته را توضیح می دهد. 12:05

بعد از اعطای جام خاکستری ، کشور چگونه ظاهر می شود؟ لیگ چگونه خواهد بود؟

ما به عنوان بازیکن ، از نظر طراحی – از اتاقهایی که در مورد مشاغل و لیگ هایی که به آن شغل ها زندگی می کنند تصمیم گیری می شود ، فاصله زیادی داریم. اما ما نمی خواهیم ما سالهاست که در این لیگ گوشهایمان را به قلب مردم و دوستانمان گوش می دهیم. من برای این قطعه با هم تیمی های سابق و همکارانم مصاحبه کردم که بیش از 35 سال تجربه بازی جمعی در لیگ کانادا دارد و پاسخ آنها یکنواخت بود.

لیگ ما بخاطر چیزهایی که آن را منحصر به فرد می کند ، برای ما و هوادارانش خاص است. این واقعاً کانادایی است ، از قوانین عجیب و غریب گرفته تا اجرا با شرایط آب و هوایی پوچ ، از احساس اجتماع در اطراف هر تیم تا درگیری هر تیم در جوامع خود. و در حالی که نقص همان چیزی است که به زیبایی عمق می بخشد ، لکه هایی وجود دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت و یا از بین برد.

اما جای امیدواری وجود دارد.

در پی یک فصل لغو شده سال 2020 به دلیل همه گیری جهانی غیرقابل پیش بینی ، اگر قدرت های تصمیم بگیرند از این فرصت استفاده کنند ، جای نفس کشیدن ، تأمل و برنامه ریزی برای رشد وجود دارد.

تماشا کنید | SirVincent Rogers ادمونتون برای بحث در مورد فصل لغو شده به CBC می پیوندد:

CFL به دلیل COVID-19 فصل 2020 را لغو می کند. خط حمله متخلف ستاره SirVincent Rogers با Dianne Buckner از CBC در مورد تأثیر بر روی او .. بازیکنان دیگرش .. و طرفداران سرگرم آنها صحبت می کند. 6:01

لیگ ما خیلی واضح است که بر سر دوراهی خود قرار گرفته است ، من و همکارانم احساس نمی کنیم در لیگی بازی می کنیم که برای ما ارزش قائل است یا می خواهد با ما بسازد و اگر دقیقاً همان چیزی نبود که بسیاری از ما انتظار داشتیم ، به یک صدمه می زند بسیار ما تکرار بازیکنان خود را برای نشستن در جلسات انتخاب می کنیم تا فقط در کنار افرادی که سرنوشت ما را تعیین می کنند بایستند.

اما اگر مسیر خود را معکوس کنیم و با یک لیگ و مالکیت روی میز بنشینیم که ما را شریک زندگی خود می داند ، من می دانم که با دانستن اینکه می توانیم این لیگ را رونق دهیم خوشحال خواهیم شد. این اتفاق در لیگ های اطراف ما رخ داده است ، بارها و بارها ، با تعهد به گردش در سمت راست چنگال با یک هدف واحد ، و نه تلاش برای پیروزی بر مردانی که روزانه برای شما خونریزی می کنند.

همکاران من می خواهند سرمایه گذاری برای ما ببینند. بی علاقگی محسوسی در گسترش دامنه و تمایل به بازاریابی ما به همان چیزی که هستیم وجود دارد ، ورزشکارانی در کلاس جهانی که یک بازی سریع ، سرگرم کننده و غیرممکن را به چالش می کشند. سایر لیگ ها در گفتن قصه ها ، بزرگترین موارد در مورد مردان و زنانی که برای آنها عرق می کنند ، موفقیت کسب کرده اند.

این بازاریابی و قصه گویی و عظمت این همه هدف ، ایجاد ستاره هایی بزرگتر از زندگی و به نوبه خود ایجاد طرفداران مادام العمر این ورزشکاران است. لباس پنجره های اطراف لیگ های آنها نیز کنایه از اهمیت می دهد ، جامعه به ورزشکارانی که بیشتر می بینیم ، بیشتر می شنویم ، ویژگی ، شخصیت و وزن نسبت می دهد و بنابراین تصور می شود که استعداد آنها باید از ورزشکارانی که چهره آنها کمتر دیده است ، بیشتر باشد.

تماشا کنید | رندی آمبروزی ، کمیسر CFL ، به نمایندگان مجلس گفت که لیگ در معرض خطر است:

Nate Behar ، نماینده رایگان CFL و نویسنده مقاله “به دلال زدن یک جنبش” ، از کانادایی ها می خواهد: “اجازه ندهید آتش شما خاموش شود”. 12:11

ما این قطع ارتباط را به عنوان بازیکنان CFL احساس می کنیم ، در بخش نظرات برش و به طور کلی دلسوزانه می شنویم که توصیف هم تیمی های ما در مقایسه با همتایان اغلب با استعداد آنها در لیگ های دیگر است. از طریق فروش لیگ ما هرگز نمی دانید که هر ساله مردانی با تعداد تولیدات فریبنده از لیگ های دیگر به اینجا می آیند و آنها به راحتی بازی نمی کنند. آنها نمی توانند آن را ببرند. آنها نمی توانند با استعدادهای لیگ ما رقابت کنند.

اما یافتن محصول ما سخت و مصرف آن سخت است. سهولت مصرف جامعه از طریق لیگ های ورزشی در سراسر جهان ، جای بحث و وحشت دارد ، اما لیگ ما عقب است. محتوا توسط یک مالک نگهداری می شود و برای رشد جای پای دیجیتالی ما بسیار ناچیز پخش می شود. ما ماهها یکبار وجود نداریم.

اثبات آن در پودینگ است. لیگ هایی که از بازیکنان خود مراقبت می کنند. آنها شریک زندگی آنها هستند ، نه کارمندان آنها. ما آرزو داریم که با لیگ خود شریک شویم ، اما دائماً متعجب می شویم که چرا لیگ ما نمی خواهد با ما شریک شود. بنابراین ما خواستار موارد بیشتر هستیم ، نه فقط برای خودمان ، بلکه برای این لیگ که دوست داریم. یک رابطه همزیستی ، جایی که بازیکنان توانمند می شوند.

محصول ما ایجاد در بسیاری از سیستم عامل ها قابل مصرف است. جایی که لیگ به هر وسیله لازم در عصر جدید دیجیتال ما به جمعیتهای ما عرضه می شود. جایی که تمایل به رشد این لیگ با هم حرف اول را می زند.

آخرین س Iالی که از بسیاری از هم تیمی ها و بازیکنان CFL که با آنها صحبت کردم پرسیدم ساده بود.

“اگر شما فردا به عنوان رئیس لیگ ما ، تصمیم گیرنده و ذینفع اصلی ، از خواب بیدار شدید ، هدف اصلی که اجازه می دهید بر هر تصمیم حاکم باشد چیست؟” پاسخ ها؟ هرکدام یک حرف را می زنند: روابط با بازیکنان ما را اصلاح کنید ، آنها را در اولویت قرار دهید و متحد آنها باشید.

برای اولین بار در بیش از 100 سال ، هیچ جام خاکستری وجود ندارد. در سال 1919 ، اوضاع بسیار متفاوت به نظر می رسید. اگرچه تقلید از اعتصاب عمومی وینیپگ به عنوان بازیکنان لیگ واقعی کانادا توجیه پذیر است ، اما نیازی به این کار نداریم. بازی متوقف شده است. اکنون ، بیش از هر زمان دیگری ، می توانیم آن را به جلو حرکت دهیم.

با یکدیگر.