دمنوش تصفیه خون دکتر بیز مصفی/09109483228

Category: خبرهای جهان

درمان کبد چرب با فروشگاه آریوکالا

بیمارستان Ariana Tea Kun دارای تاییدیه FDA برای درمان بیماری کبد چرب است و روی جعبه چای عبارت “درمان کبد چرب” نوشته شده است. زیرا مورد تایید سازمان پزشکی مربوطه می باشد. این بیانیه قضاوتی در مورد اعتبار و ارزش محصول است. چای تصفیه کننده خون آریانا از گیاهانی تشکیل شده است که هر کدام در رفع مشکل بدن به خصوص کبد موثر هستند. و ترکیب آنها یک داروی تخصصی برای پاکسازی بدن است

 

کبد به عنوان مهم‌ترین عضو بدن همیشه در معرض آسیب است و بیشتر بیماری‌ها به دلیل ناراحتی در کبد ایجاد می‌شوند. البته به غیر از مصرف چای خالص، نکاتی را نیز باید در نظر گرفت تا در صورت پاکسازی کبد پس از مصرف چای مخصوص، مجدداً کبد دچار اختلال نشود. شما باید از الکل، غذاهای سرخ شده، نمک زیاد، غذاهای شیرین، کربوهیدرات های تصفیه شده و شیرین کننده های مصنوعی که ممکن است عوارض کبدی ایجاد کنند، اجتناب کنید. برای تاثیر بیشتر، باید با مرکبات، هویج، کلم بروکلی، گردو، انواع توت ها، آووکادو و کلم مصرف شود.

 

دمنوش تصفیه خون دکتر بیز مصفی چیست؟

چای تصفیه کننده خون دکتر بیز یک چای کاملا طبیعی است که با تمام گیاهان موثر در درمان بیماری کبد چرب تهیه می شود. این دمنوش زیر نظر جهاد دانشگاهی، متخصصان و کارشناسان علوم تغذیه و طب سنتی توسط دکتر بیز طراحی شده است. همانطور که از نام آن پیداست، این نوشیدنی تصفیه کننده خون در تصفیه خون و بدن و همچنین حمایت از سلامت کبد نقش دارد. آیا می خواهید بدانید که پاک بودن یعنی چه؟ یا دستگاه تصفیه خون در بدن چه می کند؟ مصافی به معنای پاکی، از بین رفته و پاک شده است. وظیفه تصفیه خون بدن پاکسازی پوست صورت از جوش و آکنه، تصفیه خون و رفع غلظت خون و همچنین پاکسازی کبد است. در ادامه با ترکیبات، خواص و مضرات و همچنین نحوه خرید این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما بمان

 

ترکیبات چای برای تصفیه خون

ترکیبات چای مصیاف خون بائز

 

ذکر این نکته ضروری است که این دستگاه تصفیه خون دکتر بیز به دلیل رعایت کلیه اصول تغذیه ای دارای مقدار مناسب و دوز مناسب از هر گیاه بوده و با آخرین پیشرفت های علمی طراحی شده است. در داخل هر کیسه ای مقدار دقیق و حساب شده ای از تمام اجزای این چای وجود دارد و نسبت بین آنها کاملا علمی است. ترکیبات چای خالص دکتر بیز عبارتند از:

 

قاصدک

سیگار کشیدن

قاصدک

علف لیمو

لیمو

چای سبز

اسباب بازی پر شده

سیواش کامل

خواهر مریم

کاغذ مد

و شیرین بیان

اجزای چای تصفیه کننده خون المصفیح کاستی های هر یک را جبران می کند. مثلا وجود برگ بو و شیرین بیان به دلیل خوردن تلخی تره و قاصدک و دادن تمام شیرینی به چای است.

خواص تصفیه خون چای

چای تصفیه کننده خون دکتر بیز به طور کلی کار تصفیه و تصفیه بدن را انجام می دهد و این پاکسازی برای کبد، خون و پوست کاربرد دارد. و شایان ذکر است که سه مشکلی که پس از آلودگی این سه عضو ایجاد می شود، یعنی جوش، کبد چرب و غلظت خون، مشکلات شایع و گسترده ای هستند. بنابراین در لیست فواید چای تصفیه کننده خون به خواص این چای برای کبد چرب، خواص چای برای پاکسازی بدن و خواص تصفیه کننده خون برای پاکسازی پوست اشاره می کنیم.

 

پاکسازی پوست: هر روز با آبی که می‌نوشیم، هوای آلوده‌ای که تنفس می‌کنیم، سموم وارد بدن خود می‌کنیم، و… حالا این سموم کجا باید از بین بروند؟ شاید پوست!

 

https://aryokala.ir/product/buy-blood-purifier-tea/