دندانهایی که به صورت مختصری دچار کجی شدهاند

Category: خبرهای جهان

در پاسخ باید گفت این روش به عنوان یک روش دائمی نخواهد بود اما با استفاده از عوامل متعددی می توان طول عمر آن را افزایش داد. 3. در مرحله بعد، با استفاده از مواد اسیدی، سطح جلو دندان را متخلخل میکنند. البته تا 48 ساعت بعد از کامپوزیت باید از مصرف این مواد مطلقاً پرهیز کنید. البته این نوع کامپوزیت بدون هیچگونه تراشی بر روی دندان صورت میگیرد؛ بنابراین، با این روش، آسیبی به دندانها وارد نمیشود. 1. چون در این روش دندانها تراشیده نمیشوند یا در صورت نیاز به تراشیدن، میزان آن بسیار کم است (حدود 0.3 میلیمتر)، پس به دندان (مینا و عاج) آسیب وارد نمیشود.

ایمپلنت دندان بیشتر یک روش درمانی برای درمان و جایگزینی دندان های از دست رفته است و زمانی استفاده می شود که شما در فک خود جای خالی دندان دارید. در پاسخ به این سوال باید گفت ونیر کامپوزیت ها نوعی کامپوزیت دندانی هستند که برای پر کردن فواصل دندان ها و یا درمان شکستگی های دندان های جلویی مورد استفاده قرار می گیرند. این در حالی است که کامپوزیت دندان دامنه قیمت لمینت و کامپوزیت دندان ۹۹ کاربرد محدودتری دارد. 5. کامپوزیت نسبت به لمینیت (لامینیت) از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار است. SDI: این شرکت آمریکایی،کامپوزیت ونیر هایی با خصوصیات منحصر به فرد طراحی کرده است که مقاومت بالا، امکان انطباق سایه رنگ با دندان طبیعی، شفافیت شبیه به مینای دندان، فرم دهی و پولیشینگ بسیار راحتی دارد.

از معایب کامپوزیت دندان ماکروفیل میتوان به سخت و دشوار بودن پولیش سطح ترمیم اشاره کرد اما در عوض ایراد آن، خوب است بدانید این کامپوزیت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. دندانهای زیبا تأثیر بسیار ویژه ای در چهره داشته و زیبایی لبخند، جذابیت چهره را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد.

یکی از انواع کامپوزیتهای دندان، کامپوزیت ونیر نام دارد که بیشتر کاربرد زیبایی داشته و برای دندانهای جلویی که از هم فاصله گرفتهاند یا دچار لبپریدگی شدند، مورد استفاده قرار میگیرد. 1. قبل از هر کاری، دندانها کاملاً تمیز میشوند تا سطح تمیز و بدون جرم آن برای قرار دادن کامپوزیت آماده شود. توجه داشته باشید که در هر دوی این روش ها اگر دندان های شما نیاز به رفع مشکلاتی مانند؛ جرم گیری، پر کردن و یا عصب کشی داشته باشد، باید ابتدا این موارد رفع شوند تا بتوانید از هر یک از روش ها برای ترمیم دندان های خود استفاده نمایید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کامپوزیت دندان شیراز نی نی سایت بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.