دویدن به عقب باتلر با هر نقشی که تیکات در ذهن دارد خوب است

Category: خبرهای جهان

جیمز باتلر به هامیلتون تایگر-کتز چیزی می دهد که مدت هاست نداشته اند.

این بازیکن دونده 210 پوندی و پنج فوتی پس از اینکه فصل گذشته با BC Lions برای مسافت 1060 یاردی عجله داشت، قراردادی دو ساله با همیلتون به عنوان بازیکن آزاد CFL امضا کرد. تیکات ها از سال 2009 تا 2010 که DeAndra’ Cobb به ترتیب 1207 و 1173 یارد دوید، یک راشر 1000 یاردی نداشتند.

باتلر از شنیدن اینکه همیلتون از سال 2010 تا به حال 1000 یاردی عجله نداشته است، شگفت زده شد، اما قصد ندارد به فصلی که قصد پایان دادن به آن خشکسالی را دارد، وارد شود.

باتلر می‌گوید: «من هرگز نمی‌گفتم سال گذشته عجله‌کننده بعدی 1000 یاردی در BC خواهم بود. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که هر هفته بیرون بیایم و بهترین چیزی را که می توانم ارائه دهم.

“اگر 1000 یارد را به دست بیاورم، عالی است. تنها چیزی که واقعاً اهمیت دارد این است که تلاش کنیم تا آنجا که می توانیم برنده شویم و امیدوارم در آخرین بازیی باشیم که امسال اینجا خواهد بود.”

این جام خاکستری 23 در 19 نوامبر در تیم هورتونز فیلد خواهد بود. تیکات در جام خاکستری 21، همچنین در تیم هورتونز فیلد ظاهر شد و در وقت اضافه با نتیجه 33-25 از وینیپگ بلو بمبرز شکست خورد.

همیلتون آخرین بار در سال 1999 قهرمان جام خاکستری شد، طولانی ترین خشکسالی قهرمانی CFL. باتلر آماده است تا هر نقشی را که لازم است در جرایم تیکات بازی کند.

او گفت: “همیشه از من حداکثر تلاش را خواهید گرفت، همانطور که همیشه بوده است.” “گاهی اوقات این یک بازی دویدن سنگین است، گاهی اوقات یک بازی پاس سنگین است.

برای من شخصاً، هر شغل و فرصتی که در یک بازی به دست می‌آورم، فقط می‌خواهم از آن بهترین استفاده را ببرم.»

همیلتون فصل گذشته با 91.6 یارد در هر بازی در رده هفتم CFL rushing قرار گرفت. وس هیلز، اکنون با نیواورلئان بریکرز USFL، با 384 یارد (متوسط ​​5.6 یارد) و TD، رهبر عجولانه آن بود.

باتلر بیش از مجموع سه عجله کننده برتر همیلتون در BC دوید

در واقع، سه راسر برتر همیلتون 1054 یارد و سه TD را با هم ترکیب کردند، کمتر از چیزی که باتلر با BC Only Calgary (بهترین لیگ 135.3 یارد)، وینیپگ (113.5) و ادمونتون (102.4) با میانگین بیش از 100 یارد در زمین جمع آوری کرد. 4 قبل از میلاد نزدیک بودن (99.7 یارد).

اورلوندو اشتایناور، سرمربی/رئیس عملیات فوتبال همیلتون گفت: ما فقط می خواهیم (باتلر) مجموعه مهارت های خود را بیاورد. “فکر می‌کردم وس هیلز یک سراشیبی است، ما فکر می‌کردیم که دان جکسون کار بزرگی در اصلاح بازی ما انجام داد و (شان توماس) ارلینگتون به جایگاه آنها آمد، بنابراین احساس کردیم که در این زمینه کافی هستیم.

“وقتی چیزی به دست می آورید، سعی نمی کنید به زور آن را جابجا کنید. ما فقط از او می خواهیم که مجموعه مهارت های خود را بیاورد تا اینکه بگوید: “این چیزی است که ما می خواهیم باشیم.” او بخش بزرگی از آن خواهد بود، اما بدیهی است که با O-line ما شروع می شود.”

بو لوی میچل کوارتربک بزرگ‌ترین خرید خارج از فصل همیلتون بود، اما جوئل فیگوئروآ، یک تکل تهاجمی 320 پوندی 6 فوتی را نیز به بازیکن آزاد اضافه کرد. مطمئناً روی فیگوئروا برای تمیز نگه داشتن میچل حساب می‌شود، اما در عین حال کمی بدی را در جلو به وجود می‌آورد و به باتلر کمک می‌کند تا اتاق دویدن داشته باشد.

باتلر گفت: “بدیهی است که من دوست دارم انجیر بزرگ را در اینجا با خود داشته باشم.” اما من این خط حمله را دوست دارم.

“آنها بچه های بزرگی هستند، این احتمالاً بلندترین خط حمله ای است که تا به حال با آنها بازی کرده ام.

باتلر دو فصل را با BC سپری کرد و با سرعت 1557 یارد بر روی 311 کری (متوسط ​​پنج یارد) و 9 TD در 28 بازی فصل معمولی رفت. او همچنین 92 شکار برای 627 یارد و پنج تاچ داون اضافه کرد.

باتلر کار خود را با ساسکاچوان آغاز کرد

باتلر در سال 2019 کار خود را در CFL با ساسکاچوان راگریدرز آغاز کرد اما در طول اردوی تمرینی آزاد شد. ویلیام پاول که اکنون در اتاوا حضور دارد، در آن فصل 1093 یارد (متوسط ​​5.1 یارد) و 12 TD دوید.

باتلر در سال 2020 با BC قرارداد امضا کرد اما به دلیل همه گیری جهانی تا سال 21 بازی نکرد. با این حال، باتلر به یاد می آورد که ساسکاچوان را ترک کرد و در مورد آینده خود در بازی شاد کانادایی متعجب بود.

او گفت: «این یک تعدیل بود. یادم می‌آید که به خودم می‌گفتم، “خوب، شاید کانادا برای من نباشد، این یک لیگ گذرا است.”

“اما دو سال بعد به اینجا می آییم و کمی بالغ تر می شویم و می توانیم بازی را کمی بیشتر ببینیم و یاد بگیریم، مسیری برای بازی run وجود دارد. بدیهی است که این بزرگترین بخش نیست، اما اگر به تیم هایی نگاه کنید که در پلی آف خیلی پیشرفت کرده اند، به احتمال زیاد آنها بازی های بسیار خوبی داشته اند.”

باتلر زمان زیادی را در کمپ گذرانده است، نه تنها با محیط جدید خود آشنا شده است، بلکه با هماهنگی تهاجمی همیلتون تامی کندل را نیز یاد گرفته است. باتلر گفت بازی دویدن خیلی چیزهای بیشتری از دادن توپ به او و اجازه دادن به او برای انجام کارهایش است.

باتلر با خنده گفت: بله، 100 درصد. هر خط حمله متفاوت است، آنها چیزها را به طور متفاوت مسدود می کنند.

“بعضی وقت ها بچه ها می کشند، بعضی وقت ها بعضی از بچه ها باید دوتیم کار کنند و شما همچنین باید بتوانید مدافعان خط را دستکاری کنید. چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد.”

باتلر بدون هیچ هدف از پیش تعیین شده ای در مورد تعداد بارها یا لمس هایی که می خواهد داشته باشد وارد فصل می شود.

او گفت: “من هرگز آن مرد نبودم.” “من می خواهم در هر نقشی که هستم عالی باشم.

“اگر قرار است در حفاظت پاس باشم و مجبور شوم بلیتزر بزنم، می‌خواهم این کار را با همان خشونت و سرسختی انجام دهم که اگر توپ را به من بدهند تا دو یا سه بار متوالی بدوم. دلیلش این است که می دانم چند نفر دوست دارند در آن موقعیت قرار بگیرند تا پاس حفاظت کنند یا با آن بدوند یا توپ را بگیرند. تیمی که اعتماد به نفس لازم برای قرار دادن شما در زمین را دارد کافی است تا بداند شما بیرون می روید و بهترین ضربه را به آن می زنید. “