رئیس تیم گفت: لغو CFL تاثیری در تغییر نام تجاری فوتبال ادمونتون نخواهد داشت

Category: خبرهای جهان

رئیس تیم فوتبال ادمونتون می گوید لغو فصل CFL 2020 تأثیر مهمی در برنامه های تجاری جدید برند ندارد.

این تیم ماه گذشته اعلام کرد که نام خود را رها می کند ، اما امیدوار است که آرم Double-E و رنگ های سبز و طلایی خود را حفظ کند. این باشگاه تا انتخاب نام جدید از نام های EE Football Team و Edmonton Football Team استفاده خواهد کرد.

رئیس و مدیر عامل باشگاه کریس پرسون به CBC Edmonton’s گفت رادیو فعال روز دوشنبه که لغو این فصل تأثیر مثبتی یا منفی در تغییر نام تجاری حق رای نخواهد گذاشت ، اما به انتخاب زمان بیشتر فرصت می دهد.

پرسون گفت: “ما از نظر تئوری وقت بیشتری برای کار بر روی آن خواهیم داشت ، و زمان بیشتری برای شروع تمرکز بر روی آن خواهیم داشت.”

“یكی از چالش هایی كه مطمئناً در یك مارك تجاری برای ما در بازسازی مارك وجود داشته است این است كه ، چگونه می توان زمان صحیح را برای اختصاص منابع مناسب برای رسیدن به نام مناسب پیدا كرد؟”

لیگ برای یک فصل کوتاه در شهر وینیپگ برنامه ریزی کرده بود ، اما قادر به تأمین بودجه دولت فدرال نبود. رندی آمبروزی ، مسئول CFL گفت که لیگ اکنون تلاش خود را بر روی فصل 2021 متمرکز می کند.

رادیو فعال8:08CFL فصل 2020 خود را لغو می کند.

این برای تیم ادمونتون و نام تجاری مجدد آن به چه معناست؟ رود کورتس از کریس پرسون ، رئیس باشگاه فوتبال ادمونتون س askال می کند. 8:08

بدون ادوار ، باشگاه ادمونتون با درآمد محدود با چالش تغییر نام تجاری روبرو می شود.

پرسون گفت: “هنگامی که از مارک تجاری جدید استفاده می کنید مطمئناً یک کار ارزان نیست ، و یک سرمایه گذاری ارزان نخواهد بود و به همین دلیل است که ما باید از یک راه پله استفاده کنیم.”

“و به همین دلیل است که در مکان های خاص اطراف شهر و حتی اینجا در ورزشگاه ، زمان لازم است تا ما همه چیز را با نام قبلی خود حذف کنیم و اکنون ما فقط برای درک مردم درخواست می کنیم و این کار را برای رسیدن به به سمت دیگر.”

پرسون گفت که همه گیری نشان داده است که ممکن است مدل تجاری CFL تغییر کند.

وی گفت: “ما مطمئناً از طریق COVID واقعاً فهمیده ایم كه در تجارت خود چالش هایی داریم و من فكر می كنم هر تیم و هر كس دیگری در لیگ این موضوع را به شما بگوید.”

“بنابراین من فکر می کنم باید بررسی کنیم که چگونه می توانیم مدل را تغییر دهیم ، چگونه می توانیم آن را بلند مدت بهتر کنیم. و این از ما در داخل آغاز می شود ، چگونه تجارت خود را بهتر کنیم؟”

پرسون اعلام کرد که لغو فصل 2020 یکی از چالش برانگیزترین روزهای تاریخ لیگ است ، اما گفت تیم سپاسگزار است که می تواند به سال 2021 نگاه کند.