ردیاب آهنربایی – خرید ردیاب مغناطیسی ضد آب و مخفی با باطری قدرتمند

Category: خبرهای جهان

قابلیت نگهداری شارژ در طولانی مدت را داشتبه باشد. برخی از مدل های جی پی اس آهنربایی علاوه بر داشتن باطری داخلی امکان اتصال باطری خارجی رو هم دارند، اینطوری قدرت نگهداری شارژ دو برابر میشه و میتونید مدت خلی طولانی تر از این دستگاه استفاده بکنید. این محصول علاوه برداشتن میکروفن بسیار باکیفیت برای شنود دارای دکمه s.o.s یا درخواست کمک اضطراری است که به بکار بردن بهترین نوع از آنتنهای داخلی ردیابی و مکانیابی، بیشتری پوشش ممکن در مواقع حساس را برای شما به وجود میآورد. علاوه بر این ردیاب های نصبی باطری بک آپ دارند ولی طول شارژ ردیاب آهنربایی نسبت به آنها بیشتر ردیاب آهنربایی در تبریز است.

مزیت دیگر ردیاب آهنربایی این است که به دلیل عدم نیاز به نصب آن را می توان به راحتی روی خودروهای خود جابجا کنید. دزدگیر یک وسیله بازدارنده است که معمولا سارقین دزدگیر را غیر فعال کرده و به کار خود ادامه میدهند . مثلا در کیف و کوله یا چمدان ، وسایل و ابزار های همراه همچنین در محیط های ثابت هم میشود به کار گرفت.

فرض می کنیم شما دستگاه را برای ماشین شخصی خود می خواهید و این امکان را دارید که هفته ای یک بار دستگاه خود را شارژ نمایید پس در نتیجه یک دستگاه با باطری معمولی جوابگو کار شما می باشد. به یاد داشته باشید داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش از ویژگیهای مورد نیاز ردیاب آهنربایی می باشد زیرا این نوع ردیاب نسبت به دیگر مدل های ردیاب به گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه ای و معتبر بیشتری نیاز دارد. سعی کنید به هیچ عنوان از ردیاب آهنربایی خودرو که گارانتی و خدمات پس از فروش ندارد خرید نکنید.

رو ردیابی کرد، در زیر به برخی از کاربردها اون اشاره میکنیم. جی پی اس مگنتی کاربرهای بسیار زیادی داره و میشه تقریبا هر جیزی رو باهاش ردیابی کرد، اولا اینکه بی سیم و سیار هست و دوما اینکه قابلیت آهنربایی داره که باعث میشه اجسام فلزی مثل وسایل نقلیه، کانکس های بار، لوازم خانگی گران قیمت و… البته تنها این مورد باعث افزایش قیمت نمی شود و تفاوت های دیگری همچون نوع چیپ آن نیز می باشد در ادامه به تمامی این موارد خواهیم پرداخت. مدل های مختلف از ردیاب مگنتی توسط برند های مختلف تولید شده است که هر کدام امکانات و ویژگی های خاصی دارند، تنوع محصولات باعث شده است تنوع قیمتی هم داشته باشیم، عوامل متعددی دیگری همچون نوسانات قیمت ارز نیز در قیمت نهایی دستگاه ها تاثیر گذار هستند، برای دریافت قیمت به روز می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۷۵۰۹۳۲ تماس بگیرید.