سارا فولر پس از یک ضربه تاریخی در کنار تیم فوتبال مردان Vanderbilt

Category: خبرهای جهان

سارا فولر از Vanderbilt ، معروف ترین پیاده روی در این سال در کالج فوتبال ایالات متحده ، آماده دور شدن از این ورزش نیست.

بعد از اینکه بازیکن فوتبال که به یک زن تبدیل شد اولین زنی بود که در یک بازی فوتبال کنفرانس Power Five بازی می کرد ، فولر گفت که او می خواهد به عنوان عضوی از تیم باقی بماند.

فولر روز یکشنبه گفت: “تا زمانی که آنها من را بخواهند در آنجا می مانم ، تا زمانی که آنها دوست داشته باشند ، مرا لگد کنند.” “بنابراین ، من برای طولانی مدت اینجا هستم.”

فولر در پروتكل تست COVID-19 ماند و یك روز پس از تاریخ سازی با شروع بازی در نیمه دوم باخت 41-0 به میزوری ، با وندربیلت (0-8) در جلسات حضور داشت.

فولر یک ضربه اسکایب را اجرا کرد که قبل از اینکه توپ توسط میسوری خفه شود ، 30 یارد مسافت را طی کرد و هیچ شانسی برای بازگشت نداشت.

تماشا کنید | سارا فولر اولین ضربه تاریخی را در بازی NCAA Division 1 انجام داد:

بازیکن فوتبال سارا فولر با شروع نیمه دوم خود برای Vanderbilt Commodores تاریخ را رقم زد زیرا او اولین زنی شد که در یک بازی فوتبال Power 5 ظاهر شد. 1:42

سرمربی وندربیلت ، درک میسون ، که روز یکشنبه پس از هشتمین باخت متوالی تیم اخراج شد ، به فولر متوسل شد زیرا مشکلات COVID-19 تیم را با گزینه های کمی برای متخصصان لگد کنار گذاشته بود. ترانسفر فارغ التحصیلان اورن میلشتاین ، یک بازیکن پا و هفت پا ، قبل از فصل انصراف داده بود.

دیگر بازیکنانی که در فهرست وندربیلت قرار دارند ، پیرسن کوک شش پا و وس فارلی شش پا هستند. Vanderbilt در این فصل 3 گل از 7 با اهداف زمینی با 41 متری کوک در ایالت می سی سی پی است که طولانی ترین ساخته شده است.

وندربیلت تیم فوتبال مردان ندارد و تیم فوتبال می خواست که یک ورزشکار را در پروتکل COVID-19 مدرسه اضافه کند.

میسون گفت فولر بهترین گزینه است و در روز شنبه او تنها بازیکن اصلی برای Commodores بود.

به سلامتی ، انتقاد در شبکه های اجتماعی

روز یکشنبه ، فولر گفت که او با هماهنگ کننده تیم های ویژه Devin Fitzsimmons درباره ماندن در تیم صحبت کرده و او موافق این تیم است. فولر گفت که طولانی ترین گلزنی او در تمرین هفته گذشته 38 یارد بود و او معتقد است که می تواند به عنوان یک ضربه گیر با تکرارهای بیشتر پیشرفت کند.

فولر گفت: “من در مورد برخی از بازیکنان NFL چند فیلم خواستم که قابل مقایسه با نحوه ضربه زدن من باشد تا بتوانم آن را اصلاح کنم.”

وندربیلت روز شنبه از جورجیا بازدید می کند و مسئولان مدرسه امیدوارند که بازی آخر خانگی مقابل تنسی را که توسط کنفرانس جنوب شرقی به تعویق افتاد ، دوباره برنامه ریزی کنند.

فولر در جریان بازی شنبه و بعد از آن در شبکه های اجتماعی مد روز بود. مردم هم در تشویق و هم در انتقاد از دروازه بان شش پا و دو بزرگسال به خاطر ساخت تیم فوتبال در کمتر از یک هفته پس از کمک به وندربیلت برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال زنان کنفرانس جنوب شرقی ، وزن خود را جلب کردند.

بیلی جین کینگ یکی از کسانی بود که از فولر حمایت می کرد و با انتشار یک توئیت اشاره کرد که تاریخچه ورزشی بیشتری ساخته شده است.

پشتیبانی از میا هام

کینگ نوشت: “تبریک به سارا فولر – 27 نفر ، زنانی که قبل از او آمده بودند ، ورزشکاران فوتبال زنان و همه کسانی که در کنار خیابان و دفاتر عقب برای مسیرهای آتشین نسل بعدی کار می کنند.”

فولر گفت که او به عنوان الگوی خود در تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده بزرگ شده است. این باعث ایجاد یک صدای جیر جیر از حمایت میا هام شد ، که در توییتر نوشت که او با دختران خود نظیر تاریخ سازی فولر را تماشا می کند ، همچنین در میان سیل شبکه های اجتماعی برجسته است.

فولر اما به عنوان یک ورزشکار گفت که او عادت دارد انتقاد کند و بتواند افرادی را که عقایدشان مهم نیست نادیده بگیرد. ورزشکار بودن در یک برنامه Division I ، صرف نظر از ورزش به معنای برخورداری از نگرش قوی ذهنی است.

فولر گفت: “همه این نظرات كوچك و افرادی كه می گویند ، می دانید ، هر چیز ، هیچ چیز نیست زیرا آنها نمی فهمند كه حتی رسیدن به مرحله قهرمانی SEC نیز دشوار است.” “و این فقط ، منظور من ، شانس قرعه کشی بود که من اتفاقاً در دسترس قرار گرفتم تا یک بازیکن اصلی باشم.”

هماهنگ کننده تهاجمی تاد فیچ به عنوان رئیس نیمکت موقت فعالیت خواهد کرد ، با توجه به اینکه مدرسه بلافاصله جستجو برای سرمربی جدید را آغاز می کند.