سنبله COVID-19 NFL باعث تردید در بازی Ravens-Steelers می شود ، در حالی که 49ers ممکن است بدون خانه باشند

Category: خبرهای جهان

پیتسبورگ استیلرز روز شنبه جیمز کانر را در لیست COVID-19 قرار داد ، در حالی که رقیب برنامه ریزی شده آنها برای سه شنبه هفته آینده ، بالتیمور ریونز ، شش بازیکن دیگر به لیست اضافه کرد.

کانر به همراه 20 ریونز به سه هم تیمی خود که در لیست هستند پیوست – بالتیمور به سه خط دفاع تبدیل شده است – در مورد توانایی بیرون کشیدن بازی که از شب شکرگذاری به یکشنبه تا سه شنبه شب برنامه ریزی شده است شک و تردید بیشتری ایجاد می کند.

کانر ، که با 645 یارد عجله و 5 لمس توپ منجر به شکست فولاد بدون شکست (10-0) می شود ، به دفاع دفاعی Stephon Tuitt پیوست ، با تکل دفاعی Isaiah Buggs و خط حمله تهاجمی کوین دوتسون در لیست COVID-19 پیوست.

فولادی ها همچنین اعلام کردند که هماهنگ کننده تیم های ویژه دنی اسمیت روز سه شنبه به دلیل آنچه تیم “بیماری” توصیف می کند مربیگری نخواهد کرد. سرمربی کوارتربک مت کانادا نیز به دلیل بیماری در دسترس نخواهد بود.

این اعلامیه در همان روزی منتشر شد که ریونز Jaylon Ferguson ، خط دفاع اصلی ، DJ Fluker ، مدافع راست Broderick Washington و خط حمله Will Willen را در لیست COVID-19 قرار داد. دو نفر دیگر – مدافعان دفاع خلیل دورسی و تاون یانگ – در مصدومیت مصدوم بودند تا اینکه شنبه نیز به لیست اضافه شوند.

Ravens پیش از این چندین شروع کننده در لیست داشت ، از جمله لامار جکسون ، خط حمله و مدافعان اصلی مارک اینگرام و JK Dobbins.

فرگوسن در این فصل هر بازی را در خط دفاعی خارج از خانه انجام داده است و فلوکر در شروع دفاع سه شروع مستقیم داشت.

در صورت تأخیر بیشتر در بازی ، NFL گزینه های کمی دارد. این لیگ همچنین دیدار پنجشنبه شب بین بالتیمور و دالاس را به 7 دسامبر منتقل کرد.

ممکن است Niners به ​​خانه جدید احتیاج داشته باشند

بعد از آنکه سانتا کلارا در روز شنبه همه ورزش های تماسی را از برگزاری بازی ها و تمرین ها برای سه هفته آینده منع کرد ، شاید در سایر نقاط لیگ ، سانفرانسیسکو 49ers نیاز به پیدا کردن یک خانه جدید موقتی داشته باشد. مقامات شهرستان بخشنامه ها را در واکنش به افزایش موارد ویروس کرونا در منطقه صادر کردند. این قوانین از روز دوشنبه اجرا می شود و سه هفته ادامه خواهد داشت.

49ers باید در 7 دسامبر در خانه با بوفالو و 13 دسامبر مقابل واشنگتن در ورزشگاه Levi’s Santa Clara بازی های خانگی انجام دهند. تیم همچنین در آن سایت در شهرستان تمرین می کند.

تیم در بیانیه ای گفت: “ما با NFL و شرکای خود در حال برنامه ریزی برای کار هستیم و در صورت تایید جزئیات را به اشتراک خواهیم گذاشت.”

محورها تمام می شوند

بازیکنان خط حمله Denver Broncos درو لاک ، برت رایپین پشتیبان وی و عضو تیم تمرین Blake Bortles از زمین تمرین بیرون کشیده شدند و به دلیل نگرانی در مورد تماس با QB Jeff Driskel ، که به COVID-19 آلوده است ، شخصی که از شرایط مطلع است ، به خانه فرستاده شدند. به آسوشیتدپرس گفت.

این فرد خواست نامش فاش نشود زیرا تیم به طور علنی به این وضعیت نپرداخته است. برانکوس (4-6) که قرار است روز یکشنبه میزبان نیواورلئان ساینتس (8-2) باشد ، برای حل اوضاع با NFL کار می کرد.

دنور روز شنبه پس از انصراف از تمرین قبلی ، به کار خود بازگشت. علاوه بر دریسکل ، بازیکن برگشت کننده ضربه ، دئونتای اسپنسر نیز مثبت ارزیابی شده است.

Saints ‘Armstead فاقد صلاحیت در برابر دنور است

Saints تکل چپ را با Terron Armstead در لیست COVID-19 خود قرار دادند و او را برای بازی روز یکشنبه در Denver واجد شرایط نکرد.

کلت های ایندیاناپولیس روز یکشنبه جاناتان تیلور را فراری نمی دهند. هنگامی که ایندیاناپولیس میزبان تنسی برای برتری AFC جنوب است ، او یکی از سه شروع کننده ایندی است که به دلیل COVID-19 بیرون نشسته است.

تکل دفاعی Pro Bowl DeForest Buckner اوایل این هفته در لیست COVID-19 قرار گرفت و پایان دفاعی Denico Autry بعد از قرار گرفتن در لیست هفته گذشته هنوز فعال نشده است.

به گفته دلالان لاس وگاس ، کربی ویلسون به دلیل دلایل مربوط به COVID-19 ، مربی در حال اجرا در این هفته مربی نخواهد شد. او بازی در آتلانتا را از دست خواهد داد. دستیار ارشد حمله جان مورتون روز یکشنبه در برابر شاهین وظایف ویلسون را انجام می دهد.

Raiders در حال حاضر سه بازیکن در لیست COVID-19 دارند: دویدن پشت سر Theo Riddick ، ​​برخورد با Trent Brown و دفاع دفاعی Lamarcus Joyner.