شاهین ها با نگه داشتن برتری در سه ماهه چهارم پیروزی مقابل پلنگ ها روند معکوس را رقم می زنند

Category: خبرهای جهان

این بار شاهین های آتلانتا به پایان رسید.

مت رایان برای 281 یارد پرتاب کرد و برای یک ضربه محکم زد ، یانگهو کو چهار گل زد و شاهین آتلانتا پنجشنبه شب پشت عملکرد دفاعی قدرتمند کارولینا پانترز را با نتیجه 25 بر 17 شکست داد تا از جابجایی یک فصل جلوگیری کند.

شاهین ها (2-6) تمایل زیادی به گلزنی دارند و در هنگام ورود به کوارتر چهارم با نتیجه 1-3 وارد بازی می شوند. کارولینا دیر رانندگی می کرد ، اما آتلانتا هنگامی که Blidi Wreh-Wilson تدی بریج واتر را در نزدیکی خط 10 متری Falcons با 1:04 باقی مانده ، رهگیری کرد و رالی را متوقف کرد.

“رحیم موریس” ، مربی شاهین ها ، گفت: “این همان چیزی است که ما در مورد آن صحبت کردیم ، بازی ها را با کیسه یا رهگیری پایان دادیم و بچه ها امروز بیرون رفتند و دقیقاً همان کار را کردند.” “توپ در هوا بالا رفت و بلیدی با آن به زمین آمد و عالی بود.”

تاد گورلی 46 یارد را با عجله و یک ضربه محکم خرد کرد ، جولیو جونز اضافه کرد 137 یارد دریافت می کند در برابر ثانویه پانترز از کار افتاده و دفاع Falcons پانترزها را به 2 از 10 محدود می کند تا تبدیل به سوم شود تا از 2 مورس جایگزین دن کوین شود. به عنوان سرمربی

مت Rhule مربی تیم Panthers گفت که احساس می شود Bridgewater دائماً تحت فشار است.

رول گفت: “ما به سختی جلوی جلوی آنها را گرفتیم.” “ما نتوانستیم گیرنده های خود را درگیر کنیم. ما 2 در 10 سقوط کردیم و نمی توانیم آنطور زندگی کنیم.”

Bridgewater به دلیل آسیب دیدگی می جنگد

بعد از اینکه کو یک امتیاز اضافی را از دست داد و باعث شد این بازی به یک بازی 2 مالکیت برسد ، Bridgewater سعی کرد کارولینا را به دلیل COVID-19 در مقابل جمعیت کم 5240 نفر برگرداند.

بریج واتر که به دلیل برخورد دیرهنگام چارلز هریس – که منجر به اخراج وی شد – به دلیل دو مصدومیت از ناحیه گردن ، از بازی خارج شد – با هشت امتیاز اختلاف کمتر از 3 دقیقه با پانترز بازی را از دست داد. او اعتصاب 35 یاردی خود را به دی جی مور در سوم و 18 دقیقه منتقل کرد تا پلنگ ها را به قلمرو Falcons منتقل کند. اما پاس نهایی او به راحتی انتخاب شد.

Bridgewater به عبور 176 یارد محدود شد زیرا Panthers (3-5) سومین بازی متوالی خود را بدون مصدومیت Christian McCaffrey از دست دادند.

Rhule درباره عملکرد Bridgewater گفت: “فکر نمی کنم هرکدام از ما امشب واقعاً خوب بازی کنیم.”

Said Bridgewater گفت: “باخت دشوار و ما باید راههایی را برای اتمام بازی پیدا کنیم. این نمی تواند چیز عادی اینجا باشد – کوتاه مدت.”

Falcons انتقام باخت 23-16 مقابل کارولینا 18 روز پیش را گرفت که در آن Bridgewater برای 313 یارد و دو امتیاز پرتاب کرد و مایک دیویس با عجله 149 یارد را جمع کرد. دیویس این بار در یک زمین خیس در 77 متری نگه داشته شد ، جایی که بازیکنان به طور معمول برای تغییر شرایط تغییر می دادند.

اما جونز در اولین جلسه بازی نکرد.

او در این مورد اختلاف زیادی داشت ، و با کشیدن در دو گرفتن برای 52 یارد در دو نمایش اول بازی ، صدا را تغییر داد. بازی در مقابل بازیکن ثانویه پلنگ که در حال حاضر بدون دو شروع کننده بود و وقتی دونت جکسون در نیمه اول انگشت خود را آسیب دید یکی دیگر را از دست داد ، انتخاب آسان جونز بود.

رایان در مورد داشتن جونز در ترکیب گفت: “سرگرم کننده است ، هیچ سوالی در این مورد وجود ندارد.” “روشی که ما بازی را شروع کردیم این است که در بهترین حالت پاس بازی-اکشن هستیم. امیدوارم شروع کاری باشد. من واقعاً احساس می کنم ، گرچه 2-6 هستیم ، اما در موارد سختی بوده ایم “