طبق گزارش ها، فرماندهان واشنگتن NFL به قیمت رکورد 6 میلیارد دلار فروخته اند

Category: خبرهای جهان

به گفته یک فرد مطلع، گروهی به رهبری جاش هریس و میچل رالز که مجیک جانسون را در بر می گیرد، در اصل توافقنامه ای برای خرید فرماندهان NFL واشنگتن از مالک قدیمی دن اسنایدر برای یک تیم ورزشی حرفه ای در آمریکای شمالی به ارزش 6 میلیارد دلار دارد. .

این شخص روز پنجشنبه به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس صحبت کرد زیرا معامله نهایی نشده است. شخص دیگری به AP گفت که هنوز قراردادی برای تایید به لیگ ارسال نشده است.

یک سخنگوی فرماندهان گفت که تیم در موقعیتی برای اظهار نظر نیست. لیگ از اظهار نظر خودداری کرد.

پس از تایید این قرارداد، هریس در تیم های سه تا از چهار لیگ برتر ورزش حرفه ای آمریکای شمالی سهام خواهد داشت. او و دیوید بلیتزر از سال 2011 مالک فیلادلفیا 76رز NBA و از سال 2013 نیوجرسی دیویلز NHL هستند.

این خبر ابتدا توسط اسپورتیکو منتشر شد.

این قیمت برای Commanders آنچه را که هریس و بلیتزر برای آن سازمان ها پرداخته اند را از بین می برد و رکورد قبلی 4.65 میلیارد دلاری را که گروه راب والتون، وارث والمارت، سال گذشته Denver Broncos را خریداری کرد، بالاتر می برد. جانسون، تالار مشاهیر بسکتبال که همچنین مالک بخشی از لیگ اصلی بیسبال لس آنجلس داجرز است، نیز بخشی از پیشنهاد هریس برای برانکوها بود.

مجیک جانسون به اولین نمایش می رسد
مجیک جانسون بخشی از گروهی است که شامل جاش هریس و میچل رالز است. (ریچارد شاتول/اینویژن/آسوشیتدپرس)

رالز، یکی از بنیانگذاران شرکت Danaher و ساکن مریلند، و جانسون نسبتاً دیر به گروه اضافه شدند. رالز و هریس در بتسدا در حومه واشنگتن بزرگ شدند و به تیم ریشه مالکیت محلی دادند.

فروش فرماندهان در انتظار اجرای قرارداد و سپس تایید بقیه مالکان لیگ است. تصویب 24 رای از 32 رای لازم است، که انتظار نمی رود پس از تصویب فروش Broncos به اتفاق آرا و با توجه به اینکه اسنایدر شروع به از دست دادن محبوبیت گروه کرده بود، مشکلی ایجاد نشود.

اسنایدر تیم دوران کودکی خود را در سال 1999 به قیمت 750 میلیون دلار خرید و علیرغم انتقادهای زیاد، بارها گفته بود که هرگز نمی فروشد. این موضوع پس از تحقیقات متعدد توسط اتحادیه و کنگره ایالات متحده در مورد سوء رفتار واشنگتن در محل کار و ناهنجاری های احتمالی تغییر کرد. تحقیقات کنگره نشان داد اسنایدر در یک فرهنگ سمی نقش داشته است.

جیم ایرسی، مالک ایندیاناپولیس کلتس در ماه اکتبر اولین کسی بود که پیشنهاد کرد اسنایدر شایستگی حذف را دارد، اقدامی تقریباً بی‌سابقه که سه چهارم اکثریت را نیز می‌گرفت. در عوض، دو هفته بعد، اسنایدر و همسرش تانیا، Bank of America Securities را استخدام کردند تا فروش احتمالی تیم را بررسی کنند.

به سرعت مشخص شد که اسنایدرها که مالکان اقلیت قبلی را در سال 2021 خریداری کردند، به دنبال سرمایه گذاران جدیدی برای خرید و حفظ منافع کنترلی نیستند. استیو آپوستولوپولوس، سرمایه‌گذار کانادایی و تیلمن فرتیتا، مالک هیوستون راکتس، پس از علاقه اولیه تاد بوهلی، تاجر منطقه دی سی و مت ایشبیا، تاجر منطقه دی سی و مت ایشبیا، که در عوض 4 میلیارد دلار برای خرید فونیکس سانز از NBA و مرکوری از WNBA پرداخت کردند، از جمله دیگر پیشنهاد دهندگان بودند.

گروهی به رهبری آپوستولوپولوس تنها گروه دیگری بود که پیشنهادی کاملاً تامین شده ارائه کرد.

هریس و رالز کنترل یک فرنچایز قدیمی را به عهده می گیرند که از دهه 1980 و اوایل دهه 90، زمانی که واشنگتن سه بار قهرمان Super Bowl شد، فاصله زیادی دارد. این تیم در 24 فصل تنها 6 بار به پلی آف راه یافت، تنها دو بار در یک بازی پس از فصل پیروز شد و در مجموع 166-226-2 با سرمربیگری اسنایدر پیش رفت.

آنها وارث مربی ران ریورا هستند، که عملیات فوتبال واشنگتن را به مدت سه فصل اداره کرده است، هیچ کدام با سابقه برنده، از جمله عنوان NFC East در 7-9 در سال 2020 و پس از آن باخت در دور اول.

بزرگترین چالش فوری آنها برای آینده بلندمدت سازمان، یک استادیوم جدید برای جایگزینی FedEx Field است، خانه شتابزده تیم از سال 1997 در Landover، مریلند، که به خوبی پیر نشده است. ویرجینیا بهار گذشته لایحه ورزشگاه را با توجه به جنجال‌های خارج از زمین که در اطراف تیم در حال چرخش بود، کنار گذاشت.

پس از اینکه واشنگتن در سال 2022 در رده آخر لیگ حاضر شد و در سال 2021 در رتبه دوم قرار گرفت، بازگشت هواداران یک اولویت اصلی است. این تیم سال گذشته پس از حذف نام Redskins در تابستان 2020 و رفتن به واشنگتن فوتبال، نام تجاری خود را به عنوان Commanders تغییر داد. تیم برای دو فصل.

فوراً مشخص نبود که هریس و رالز چه عرض جغرافیایی دارند تا تغییرات خود را در نام تیم، لوگو یا سایر جنبه‌های طراحی ایجاد کنند، یا اینکه آیا علاقه‌ای به تغییر مسیر در هنگام تصدی مسئولیت دارند.