عملکرد پیستون خودرو

Category: خبرهای جهان

بوش و پیستون پژو ۴۰۵ (۱۸۰۰) الدورا مناسب برای پژو ۴۰۵ (۱۸۰۰) طراحی و کلیدی به کارگیری از مواد اولیه اساسی میزان مرغوب بودن ساخت شده است. آلیاژ آلومینیوم ریخته گری سبک وزن بوده و انسجام ساختاری عالی و هزینه تولید پایینی دارد. برای ساخت پیستونها ، به طور معمول از چدن خاکستری ، فولاد ریخته گری یا آلیاژهای آلومینیوم به کارگیری می شود. اشکال مختلفی از تاج در موتورهای تولیدی وجود داراست ، البته طبق معمول تاج صاف ، گنبدی یا روکش دار خواهد بود. ناشی از احتراق را تحمل می کند. گرمای پیستون به سه مکان می رسد: به عنوان گرمای تابشی به محفظه احتراق ، از طرز حلقه های پیستون و پایین میله اتصال ، به دیواره های سیلندر وارد می شود. لوله پیستونی، در کنار لوله سیلندری هیدرولیک یکی از از مهمترین بخش های موتور خودرو را تشکیل می دهد. مقاومت آیتم نیاز میله اتصال به همین مفهوم است که از فولاد جعلی یا فولاد پودری پیستون 50 پراید ساخته شده است. البته در طرف برعلیه تارا اهمیت پیشرانه ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی خویش در قیاس با موتور ۸ سوپاپ توربوشارژر شاهین استهلاک و دردسرهای نگهداری کمتری دارد، کابین شکیلتری در اختیارتان قرار می دهد و با ارائه سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و کروز در دست گرفتن میتواند رفاه و آسایش بیشتری به دنبال داشته باشد. بوش و پیستون پژو ۴۰۵ جای سوپاپ پیستون نعل اسبی دار و … عدم سوختگی در پیستون به علت بالای دمای محیط فراوان حیاتی است. شکستگی حاشیه (دامنه ) پیستون بدین علت میباشد که لقی ( رخنه ) میان پیستون و سیلندر زیادتر از حد معمول میباشد و سبب می شود که صدای تلق تلق پیستون در باطن سیلندر شنیده شود و سبب ساز بوجود داخل شدن تنش و و سوراخ و در نهایت شکستگی سیلندر می گردد. پیستون قطعه استوانه شکلی است که در باطن سیلندر حیاتی اتصال داشتن به شاتون حرکت رفت و برگشتی دارد. به تعداد سیلندرهای یک موتور، پیستون در آن وجود دارد و هر چه تعداد سیلندرها و در نتیجه پیستونها اکثر باشد اقتدار موتور نیز بخش اعظم خواهد بود.