فروش ردیاب خودرو در کرج و تهران

Category: خبرهای جهان

دومی موردی که با در سریع ترین زمان ممکن روی خودرو نصب می شود جی پی اس GR180 است که برای انواع خودروهای سبک، سنگین و حتی موتور سیکلت ها مورد استفاده قرار می گیرد. اطلاعات خروجی از ردیاب به پلیس این امکان را می دهد که وسیله نقلیه را ردیابی کند و ماشین یا موتور دزدیده شده را در کمترین زمان به شما بازگرداند. این زمان، به دزدها فرصت می دهد که تا می توانند از محل سرقت دور شوند و این اتفاق پیدا شدن وسیله نقلیه را سخت تر می کند. مناسب برای زمانی که خودروی شما به سرقت رفته است.

با تحویل گرفتن آن درب منزل، تمام هماهنگیها از سوی تیم فروش رادار به منظور نصب ردیاب در محل شما انجام میگیرد. تخلف از سرعت مجاز : در صورتی که خودرو با سرعتی بیشتر از سرعت تعین شده رانده شود شما مطلع %link1% خواهید شد. خاموش کردن خودرو از راه دور : شما می توانید خودرو خود را از راه دور و بدون محدودیت فاصله تنها از طریق فشار دادن یک کلید و یا ارسال یک پیام کوتاه خاموش کنید.

تخلف از محدوده مجاز : می توانید برای خودروی خود محدوده مجاز تعیین کنید. اگر خودتان کار با فازمتر را بلدید نیاز به مراجعه به مکانیک را ندارید اما اگر دانش زیادی ندارید و یا می خواهید ردیاب را داخل کاپوت خودرو قرار دهید حتما به یک متخصص مراجعه کنید. عموما ردیاب های GPS خودرو بسته به قیمت دارای ویژگی های بیشتری نیز می باشد که شما در وهله اول ممکن است در مقابل ویژگی های سیستم جی پی اس خودرو گیج شوید و طریق استفاده آن را بلد نباشید.

در ردیاب آنلاین علاوه بر امکان استفاده ازپیامک، مصرف کننده از بستر اینترنت نیز جهت تبادل اطلاعات بهره مند خواهد بود که قائدتا امکانات بیشتری را نیز در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. از این روع ردیاب به عنوان ردیاب شخصی نیز می توان استفاده کرد. سرور نیز اطلاعات دریافتی را که بصورت کد می باشند را رمزگشایی کرده و به کاربر تحویل می دهند. این نوع ردیاب که در دسته ردیاب آهنربایی محسوب می شوند با استفاده از آهنربای بسیار قوی که دارد قادر به چسبیدن به قسمت های مختلف خودرو است.