قرعه کشی رکورددار تیم فوتبال EE بر اساس میراث نماد محبوب ورزشی Joey Moss بنا خواهد شد

Category: خبرهای جهان

یک صندوق یادبود ایجاد شده برای مرحوم جوی ماس – یکی از ملکه های قدیمی رختکن ادمونتون اویلرز و تیم فوتبال EE – پس از یک مسابقه 50/50 جمع آوری رکورد نزدیک به 1 میلیون دلار ، کمک زیادی به کار خود برای کمک به افراد معلول کرد. .

سو گیلچریست ، مدیر ارشد اجرایی انجمن Winnifred Stewart ، كه نیمی از 991،800 دلار جمع آوری شده توسط قرعه كشی با بسته شدن روز یكشنبه را دریافت می كند ، گفت: “این فوق العاده بود.”

گیلچریست به رادیو CBC گفت: “ما فکر کردیم که ممکن است رکوردی را بشکنیم ، کاری که دیروز انجام دادیم که کاملاً خارق العاده است. اما وقتی واقعاً شاهد وقوع آن هستید ، واقعاً الهام بخش است.” ادمونتون AM در روز دوشنبه.

این مبلغ رکوردی را که تیم در جریان بازی جولای 2017 برابر اتاوا ردبلاکس که 871،839 دلار جمع آوری شده بود ، می شکند.

دریافت کننده 50/50 نیمی از گلدان ، 495،900 دلار را به خانه می برد. گیلچریست گفت ، بقیه تلاش های انجمن برای ایجاد فرصت های شغلی برای افراد معلول است.

او گفت: “جوي از فرصت هايي برخوردار بود كه در اختيار داشت و واقعاً توانست توانايي هاي خود را براي بقيه جهان به نمايش بگذارد.”

“وی دیدگاه مردم را در مورد تفاوتی که می تواند با به کارگیری معلول ایجاد کند تغییر داد.”

ماس ، که مبتلا به سندرم داون بود ، در اکتبر در 57 سالگی درگذشت.

ماس برای اولین بار در سال 1984 پیش از پیوستن به تیم فوتبال ادمونتون ، با بیش از 30 سال در هر دو سمت ، خدمتکار نفتی ها شد.

ماس در میان طرفداران و بازیکنان مورد علاقه ادمونتون قرار گرفت.

بعداً به خاطر مشارکت ها و موفقیت هایش در سال 2012 مدال جوایز الماس ملکه الیزابت دوم را دریافت کرد و بعداً در سال 2015 به تالار مشاهیر ورزشی آلبرتا راه یافت.

واکنش هایی از سراسر ادمونتون و دنیای هاکی برای شخصیت محبوب محلی ورزش جوی ماس در حال جریان است. 3:17

انجمن Winnifred Stewart 67 سال پیش به عنوان یک مدرسه که ماس در آن تحصیل می کرد شروع به کار کرد. گیلچریست گفت ، در دهه 1980 ، انجمن به نقش فعلی خود با ارائه خدمات پشتیبانی بزرگسالان برای مشاغل و مسكن تبدیل شد.

گیلچریست گفت ، از زمان مرگ ماس ، ایده های زیادی در مورد ایجاد یادبودی برای بزرگداشت وی ایجاد شده است.

وی گفت: “دیدن یک مجسمه یا یک ساختمان باورنکردنی خواهد بود. اما من فکر می کنم برای ما بیشتر این است که فراموش نکنیم کاری که جوی برای جامعه ما انجام داده است.”

“صرف نظر از اینکه چه چیزی به سرانجام می رسد ، من فکر می کنم واقعاً مهم است که ما داستان جوی را از دست ندهیم ، و 10 ، 15 ، 20 سال در جاده ، وقتی مردم می بینند که هر چه برای بزرگداشت او قرار داده شده است ، آنها واقعاً میراث او و تفاوتی را که او با زندگی خود ایجاد کرد به یاد می آورند. ”