قرمزپوشان دارای 4 انتخاب در 17 انتخاب از درفت سه شنبه CFL هستند

Category: خبرهای جهان

شاون برک گزینه های زیادی در پیش نویس CFL سه شنبه خواهد داشت.

مدیر کل سرخپوشان اتاوا صاحب چهار مورد از 17 انتخاب اول، از جمله انتخاب های اول و دهم است.

برک می‌تواند استعداد کانادایی‌اش را در حال حاضر و برای آینده با هر یک از هفت کاناک بلوچی که یا در درفت هفته گذشته NFL انتخاب شده‌اند یا پس از آن به‌عنوان بازیکن آزاد بدون درافت قرارداد، ارتقا دهد.

برک همچنین می‌تواند گزینه‌هایی را برای ارتقاء در پیش‌نویس یا معامله برای یک کهنه سرباز تثبیت شده بسته بندی کند. اتاوا (4-14) در سال 2022 در بخش شرق چهارم شد تا برای سومین سال متوالی از بازی های پلی آف CFL غافل شود.

برک گفت: “من فکر می کنم این گزینه ها و انعطاف پذیری را به شما می دهد.” «شما این توانایی را دارید که در شماره 1، بازیکن مورد نظر خود را در صورت حفظ آن انتخاب کنید.

ما انعطاف‌پذیری زیادی برای انجام هر کاری که در پیش‌نویس می‌خواهیم داریم. اما من همیشه می‌گویم که برای رسیدن به یک معامله دو طرف لازم است تا ببینیم چه چیزی به ما می‌رسد و از آنجا برویم.»

در حالی که برک پذیرای پیشنهادات سرگرم کننده برای انتخاب برتر است، او مخالفی با حفظ آن نیست.

برک گفت: «من می‌توانم بگویم که ما ذهنی باز داریم، اما در یک زمان مشخص، آنچه را که می‌خواهید انجام دهید، به پایان می‌رسانید. «فکر می‌کنم ما در مرحله به صفر رساندن هستیم.

“من نمی گویم که ما در حال حاضر به صحبت های تیم ها گوش نمی دهیم. اما در عین حال، من کاملا معتقدم که اگر بازیکنی را انتخاب می کنید، انتظار دارید امسال اینجا باشید، سطح مشخصی از بازی ها را دارید. قبل از اینکه فردی را در شماره 1 آماده کنید، تعهد داشته باشید.”

Alouettes، Elks نیز در بالا

مونترال و ادمونتون نیز سه شنبه دارای پیش نویس پایتخت خواهند بود.

Alouettes GM Danny Maciocia دو انتخاب دور اول (پنجم، هفتم کلی) و دیگری در دور دوم (شماره 13) دارد. ادمونتون جنرال موتورز/سرمربی کریس جونز صاحب چهار انتخاب در 23 نفر اول (یک اول، یک دوم، دو سوم) است.

ادمونتون در مجموع با ساسکاچوان و کلگری در رتبه دوم قرار خواهد گرفت. همیلتون با Winnipeg و BC که دور اول را تکمیل کردند (به ترتیب هشتم، نهم) در شماره 6 قرار دارد.

اولین انتخاب تورنتو در دور دوم (مجموع شانزدهم) خواهد آمد. Argonauts قهرمان جام خاکستری در ماه فوریه نهمین انتخاب کلی را برای مدافع خط دفاع کانادایی جردن ویلیامز به شیرها تسلیم کرد.

پیش نویس جهانی CFL بعد از ظهر سه شنبه برگزار می شود.

درفت NFL رکورد کانادا را ثبت کرد

درفت CFL پس از آن صورت می گیرد که رکورد پنج کانادایی در درفت NFL هفته گذشته شرکت کردند. آنها عبارتند از: خط حمله متیو برگرون، از ویکتوریا ویل، کی، (دور دوم، آتلانتا) و سیدی سو، از برومونت، کیو. (دور چهارم، نیوانگلند)؛ ایمنی سیدنی براون، از لندن، Ont. (دور سوم، فیلادلفیا) و برادر دوقلویش در حال دویدن به عقب چیس براون (دور پنجم، سینسیناتی)؛ و خط دفاعی تاویوس رابینسون، از گوئلف، اونت. (دور چهارم، بالتیمور).

دریافت کننده جرد وین از پیتربرو، انترناسیونال، (هوستون) و جاناتان ساترلند مدافع دفاعی از اتاوا (سیاتل) هر دو به عنوان بازیکن آزاد بدون درافت قرارداد امضا کردند.

برگرون، براونز، رابینسون، سو و وین شش جایگاه برتر را در فهرست 20 پیش‌نویس برتر دفتر پیش‌بینی CFL داشتند. ساترلند در رتبه هشتم قرار گرفت.

برک گفت: «فکر می‌کنم با پنج بازیکنی که پیش‌نویس شده بودند، انتظار می‌رفت. واضح است که ما به این بچه ها هم نمره می دهیم… فکر نمی کردیم هیچ کدام به دور ششم برسند.

“من فکر می کنم [five NFL draftees, two undrafted free agents signed] فقط اطلاعات بیشتری به ما می دهد، این تنها چیزی است که می توانید در مورد زمان پیش نویس درخواست کنید. شما فقط می خواهید تا حد امکان اطلاعات بیشتری را جمع آوری کنید تا بهترین تصمیم را برای سازمان خود بگیرید.”

جشن فوتبال کانادا

برک گفت آنچه در پیش نویس NFL اتفاق افتاد به طور مثبت بر وضعیت فوتبال در کانادا منعکس می شود.

برک گفت: “این باید جشنی باشد که فوتبال کانادا چقدر پیشرفت کرده است.” ما مدیون مربیان کوچکی هستیم که این بازیکنان را پرورش می دهند، منابع آکادمی های کشورمان که به این ورزشکاران این فرصت را در بالاترین سطح ممکن می دهند.»

دونتا بول ویکتوریا، یک خط تهاجمی 320 پوندی و شش فوتی در ایالت فرزنو، توسط اداره پیشاهنگی CFL در رتبه هفتم قرار گرفت. لوال اوگواک از ادمونتون، یک خط دفاعی TCU، و فرانسیس بمی از مونترال، یک خط دفاعی در یوتا جنوبی، به ترتیب نهم و دهم شدند.

مایکل برودریک، مدافع خط مونترال کارابینز، از سن مارث-سور-له-لاک، برترین بازیکن دانشگاه کانادا در شماره 11 بود. برودریک 6 فوت و سه و 230 پوندی 32 تکل (4.5 برای باخت) داشت. ، 3.5 اخراج و قطع بازی در هفت بازی پس از ثبت 6 اخراج در سال 2021.

بول پس از شروع 11 بازی از 13 بازی در سال 2021، هفت بازی را با تکل راست شروع کرد و سپس در 29 اکتبر دچار شکستگی پای پایان فصل شد. برک گفت بول در رادار اتاوا است.

او گفت: “باید اینطور فکر کنی، بله.” او به وضوح کوهی از یک مرد است.

“من فکر می کنم او دست های قدرتمندی دارد که می تواند بچه ها را تحت فشار بگذارد و می تواند یک مارک فیزیکی فوتبال بازی کند. اما در عین حال… او پاهای بسیار سبکی دارد. من فکر می کنم او احتمالاً توانایی رقابت در هر دو تکل و نیز دارد. نگهبان در این لیگ.»

اوگواک 6 فوت پنج و 271 پوندی در 14 بازی از 15 بازی TCU بازی کرد و 10 تکل را ثبت کرد. پس از شکست 51 بر 45 میشیگان در فیستا بول، شاخ قورباغه ها در بازی قهرمانی NCAA با نتیجه 65 بر 7 مغلوب جورجیا شدند.

برک تطبیق پذیری اوگواک را نیز دوست دارد.

برک گفت: “من معتقدم که او می تواند بیرون و درون خط دفاعی بازی کند.” او کسی است که فوتبال را دوست دارد، روند را دوست دارد، این برای او بسیار مهم است.

فکر می کنم او آینده درخشانی در این لیگ دارد.